1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell The Movie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door AgentSmith, 21 jun 2006.

  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt het minstens net zo spannend als in de games
     
  2. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Micheal ironside moet gewoon Sam Fisher spelen die stem hoort zo bij dat personage.
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, elke game word verfilmt, zeggen ze... Bijna nooit komt de film ook daadwerkelijk uit, naast Street Fighter, Doom en Tomb Raider is er verder toch geen een game-verfilming uitgekomen? Van The Getaway, Hitman, Halo, Driver etc. werd een paar jaar geleden verteld dat ze verfilmd zouden worden, dus dat zou nu dan toch wel af moeten zijn??
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor zover ik weet wordt Halo nog steeds verfilmd.. Ik had in XBM trouwens gelezen dat er ook filmrechten gekocht waren voor Kameo, maar ook daar niks van gehoord.

    Silent Hill is trouwens wel een erg goede film gebaseerd op een game!
     
  5. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet Dead or Alive niet...
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Driver? The Getaway is al een film geloof ik maar goed.
    Hitman komt volgend jaar in de bioscopen. En Halo wordt in 2008 verwacht, maar dat is dan ook een enorme productie, die film wordt namelijk ook in Nieuw-land opgenomen door Peter Jackson.
    MS heeft trouwens 9 miljoen aan de filmrechten verdient die ze aan universal hebben verkocht.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    street fighter;) die was zeker vet. en resident evil is ook een vette film hoor
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vergeet de Super Mario Bros film niet !
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Woow? Bestaat er een Mario film? 8)

    En ik heb ook m'n bedenkingen over deze film. Van game naar film, tja, dat is nog niet vaak iets geworden. Ik vond de Tomb Raider films niks, Doom niks, Resident Evil niks, dan krijg je dus niet veel vertrouwen in de 'zoveelste game naar film'. Van de Dead or Alive film was ik trouwens ook niet echt onder de indruk, van de trailer enzo.
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Doom idd niet enorm goed, maar had veel slechter gekund, wel jammer dat ze het doom verhaal niet aannamen (die vind ik wel toffer dan verhaal van de film).
    Tomb Raider was vrij vermakelijk vond ik en deel 1 was zeker niet slecht.
    Resident Evil 1 was erg goed vond ik alleen 2 was echt stukken minder (had wel een vette teaser though 8) )
     
  11. Zeus_Jr

    Zeus_Jr Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar gaat de meeste kans naar Thomas Jane ("The Punisher") voor de rol van Sam Fisher. Persoonlijk zou ik James Denton de beste keus vinden, beter gekend als Mike Delfino van "Desperate Housewives". Als ik hem zie in die reeks, dan denk ik automatisch aan Sam Fisher. Vandaar mijn voorkeur.
     

Deel Deze Pagina