1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] 24 uur Van Le Mans 2013

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 22 jun 2013.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ja. ik hoor het ook net op eurosport. Kut

    edit, waren wat eerdere berichten dat ie tegen dokters sprak, dus dacht eigenlijk 'komt wel goed' maar helaas dus niet. Erg sneu
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pff, echt bizar.
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het gaat om Allan Simonsen, Deense coureur. Het was een flinke schuiver maar ik had ook niet het idee dat het zo ernstig was.

    34 jaar, blijkt dus dat hij in serieuze toestand naar het ziekenhuis werd gebracht en kort daarna is overleden.

    Nou zal ik eerlijk zijn en zeggen dat ik deze coureur niet echt kon. Neemt niet weg dat het ontzettend treurig nieuws blijft.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    What the fuck :eek:.
    Je zou zeggen dat het tegenwoordig zo veilig is dat de kans op overlijden door een ongeluk in een race nihil is, maar niks is minder waar...
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is veel veiliger, laatste dodelijk ongeluk tijdens LeMans was in 96 of 97. Maar het risico is nooit helemaal weg. En als je net de pech heeft dat je onder de verkeerde hoek tegen een vangrail knalt dan kan het dus nog steeds gebeuren.
    Nihil is het zeker niet, maar afkloppen, gelukkig hebben we ook niet meer dat het gewoon normaal is dat tijdens een F1 seizoen of LeMans race meerdere doden vallen.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja voor nostalgie rijden we ook nog op oude banen zoals Le Mans, Spa, Monaco. Waar als we ze nu zouden maken zouden ze nooit goed gekeurd worden. :)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Echt, gewoon omdat hij 5-10 cm teveel over de kerb / op de kerb zit. Bizar.

    Rip.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja bizar ongeluk.

    Nu wordt het voor aan het klassement weer spannend twee Audi's hebben problemen. Toyota kan nu weer wat inlopen, eindelijk sinds jaren weer een spannende race! :)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben de hele middag al aan het kijken en het gaat echt verdomd hard! Heb nu mega veel zin om te gamen en ook de Le Mans te gaan rijden :+
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja met forza 5... Ooh nee zit geen nacht in! :+
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zag het vanmiddag ja. Ik had echt niet verwacht dat ie er zo erg aan toe zou zijn. Moet erg ongelukkig de muur in zijn gegaan...
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    GRiD :cool:.

    Oh en bedankt hé Codemasters dat er geen 24h van Le Mans en Cockpit mode in GRiD 2 zit, FUUUUU
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Zit net sinds gister hardcore forza 4 te spelen inclusief verschillende le mans rondes.. En om dan ook via zo'n lullige stuurfout te gaan.. RIP :mad:
     
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Meteen maar kaarten besteld voor de 24H van Zolder :+
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik had vroeger op de Sega Dreamcast de echte Le Mans game daar kom je gewoon de 24uurs race echt rijden geweldig was dat. Dag en nacht cycles, regen, crashes damn dat dat nog niet mogelijk is in Forza. :p Heb uiteraard nooit echt die 24uur gedaan in het spel maar wel vet dat die optie in de game zat.

    [yt]PteVFYtukAQ[/yt]
    Dit dus, snap echt niet dat ze bij Forza niet hetzelfde kunnen doen al helemaal op de hardware van de Xbox One.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2013
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik had vroeger ook een Le Mans game. Denk 3 of 4 keer volledige 24 uur gedaan, maar je kon toen opslaan tijdens de pitstop. Dus elke dag een uurtje racen, geweldig inderdaad! :)
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Moet zeggen dat ik het circuit in games vrij saai vindt om zelf te rijden
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat dat komt omdat in veel race games je maar met een beperkt aantal auto's op de baan bent. Het circuit is gewoonweg te groot voor het aantal auto's in games daardoor ontbreekt de spanning. Want het circuit biedt juist van alles wat. Ook vind ik in de games nog steeds de pit stops niet goed uitgewerkt en uiteraard de dag&nacht cycles en de weertypes. Ik vind zelf altijd Silverstone een saai parcour.
     

Deel Deze Pagina