1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[sport] Baseball

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PineaPPle JOE, 21 jun 2009.

1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Bij ons was er nog problemen tussen zon kerel, Engelhardt geloof ik, en iemand uit het publiek, want Engelhardt verneukte het (ging stelen van 1 naar 2, waar hij nooit kans op had) en zo werd hij de 3e nul. zon kerel in het publiek zo ongeveer: Frietpan! blijf dan ook staan jonge!

hij helemaal flippen en hem bedreigen enzo 8)

2. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ..

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Om het topic maar even omhoog te gooien. Afgelopen weekend lekker een super vet toernooi gehad hier. Waren 24 teams, van elke minstens 10 mensen. Het was wel een recreanten toernooi, dus was wel softball, maar het feest savonds was echt super dodelijk.. En dan over 3 weken Junioren Toernooi in Nuenen. Dat wordt nog wat :p

4. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog mensen naar wedstrijden van het wk in Nederland geweest? Ik ben naar Nwederlan - Groot brittanie en Nederland - Cuba geweest. Van GB heb ik een petje nu :) kende een van de spelers uit mijn eigen team ADO :)

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Engeland vond ik errug slecht. Net zoals zweden. Ben verder alleen naar een oefen wedstrijd nederland - italie geweest

6. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik ga eens even kijken of ik nog mee kan doen met dat toernooi in nuenen, volgend jaar wordt ik zoiezo naar junioren geplaatst. Waarschijnlijk mag ik daar wel mee doen.

Heb ook op 10 oktober een toernooi bij de Royals.

@ holyboy,

welk team speel je dan van ADO? toch niet in het eerste he? :eek:

Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Is jullie comp al bekent Joe?

8. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien beetje late reactie :p maar @ pineapple Joe, ja vorig jaar heb ik in het 1e van ADO gespeeld. basis op het 3e honk.

Komend jaar bij Holy in de 3e klasse. Hoofdklasse bij ADO wilde ik niet meer aangezien ADO geen geld had en ik het schompes reed naar alle wedstrijden en trainingen. Geen aanbiedingen van andere HK clubs, dus terug naar het oude nest en de jeugd veel proberen te leren :) Tevens ga ik bij Holy het damessoftbalteam trainen en coachen.

9. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Big-ass kick kick kick,

Zeg Gdzr, honkbal je nog eigenlijk?

Ben nu toch nog in die hogere teams gaan spelen waar ik twee jaar terug op hoopte, en speel toch nog steeds bij Nuenen.

Vorig jaar in het Junioren 1 team (2e klasse) begonnen, was waardeloos, aangezien we 0 fucking wedstrijden hebben gewonnen. Tegen al mijn verwachtingen in, omdat ik tijdens mijn Aspiranten tijd zo tegen het junioren team op keek, bleek dat toch wat teleurstellend. Ik was de jongste in het team, en had ook het minste honkbal ervaring, maar werd ondanks dat tot een van de aanvoerdes gekozen (we hebben er 2). Het lag niet aan mij dat we alles verloren hebben, aangezien ik en die andere aanvoerder de enige twee waren die initiatief en een beetje strijdlust toonden.

Ook werd ik dat jaar voor het Heren 2 team gevraagd en ben daarlangs Senioren 3e klasse gaan spelen. In het veld ging het prima, maar aan slag was het minder (BA .120 en OBP .320 ofzoiets) omdat het verschil van de Aspiranten naar Senioren toch wel groot was. Had namelijk mijn eerste wedstrijd dat jaar bij de Senioren, en ging daarna pas Junioren spelen.

Ben nu dus 17, speel nog steeds bij de Junioren, wat inmiddels al wel wat beter gaat, en ben invalsspeler bij Heren 1 (2e klasse) geworden, omdat het Heren 2 team inmiddels niet meer bestaat. Verder train ik 2x met de Junioren en 2x met Heren1 mee in de week, en boek enorm veel vooruitgang, en ondanks dat ik shit van fitness en voeding afweet, ben ik wel vrij veel in de sportschool en word, gelukkig blessurevrij, al een stuk sterker!

Volgend jaar in Utrecht studeren, en hopelijk daar mijn 5e honkbaljaar beginnen bij UVV. :)

Geen idee of iemand dit gaat lezen, maar ik moest even mijn ei kwijt.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ik honkbal npg steeds. Nu heren 1. Staan nu 2e in de competitie. 3e klasse. Afgelopen zondag een inside park home run geslagen. Weet alleen nog niet echt wat ik volgend jaar ga doen. Zat begin dit jaar al wel wat te twijfelen. Ben nu veel aan het fitnessen. En moet vaak werken op zondag. Nu probeer ik telkens een vervanger te regelen. Maar heb ook geld nodig.

We hebben nog kans om 1ste te worden. Gaan we ook alles voor doen!

11. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Als ik die fitness topic foto's zie van je dan moet je de kracht wel hebben om hem er ook uit te tikken? Je ben 20 ofzo toch?

Heb wel regelmatig met heren2 tegen jullie eerste team gespeeld vorig jaar, misschien ook tegen jou dat weet ik niet. Ik was toen pas 15, dus vrij klein en mager nog. Blond en gemillimeterd. Misschien zegt je dat wat?

Heb nog nooit een homerun het park uit geslagen, maar ben daar nu nog simpelweg te slap voor.

Hier een slomo-filmpje van mn swing een paar maanden geleden.
    [yt]ZMo-dG9dWt0&feature[/yt]

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heb dit seizoen al een home-run geslagen hoor, vorig seizoen 2. Totaal staat nu op 7 :).

Zegt me echt niks, speelde vorig jaar maar een paar keer mee, wel tegen nuenen toevallig :p

13. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Cool. Ik wil nu ook die kracht op gaan bouwen.

Zou het op techniek moeten kunnen halen, maar dat is echt die duizendste seconde op precies de goeie sweetspot van de knuppel bla bla..

Wel een paar tegen het hek gelegd, dus gaat volgend jaar ook wel komen denk ik.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dit jaar gaan we naar het Theo Hendrix toernooi. Ben jij er dan ook bij?

15. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ja. Ik ben er elk toernooi bij. MEET, Theo Hendrix en het Juniorentoernooi. :)

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dan zal ik je daar vast wel zien. Wij zijn met 1 team van 20 man :p Junioren toernooi mogen we helaas niet meer aan mee doen. De keer dat wij er waren was het wel super vet :p

Volgens mij was dit m'n 3 honkslag. Had die wedstrijd 2/3 en 2 keer 4 wijd :p

Laatst bewerkt: 8 aug 2011
  17. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ja het Junioren toernooi is echt tof. Op wat lastige teams na is iedereen gewoon chill met elkaar.

En bij de andere toernooien ben ik echt een teamhoer, ik speel zo'n beetje bij elke senioren team wanneer het voor hen uitkomt :+

Dus ik zal sowieso wel wat wedstrijdjes meedoen.

18. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Chill. Was dat tegen Psv?

Slaan is helaas niet mijn sterkste punt, tijdens BP sla ik alles weg en zodra ik bij een wedstrijd een belangrijke slagbeurt heb dan loop ik echt tegen een muur aan en wordt het niks...

Je bent trouwens al wel vrij groot voor iemand van 19? 20?

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nee, was tegen de Raboud Rangers. 17-5 gewonnen!
    Ik heb dat ook gehad, Bp en trainingen gingen gewoon goed, maar in de wedstrijd lopen de zenuwen dan te hoog op. Je moet er gewoon niet aan denken, maar doen alsof het een bp is. Gaat nooit binnen 1 week weer goed, maar op een gegeven moment zit je weer in je vel en gaat het gewoon weer prima. Je team speelt hierbij ook wel een grote rol

Ik ben 1.93 :p Best lang ja, maar niet super lang fzo.

Foto's zijn echt niet mijn sterkste punt xD

20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ja die knop moet inderdaad gewoon omgezet worden ja.

En 1.93 is best lang ja, maar ik had het meer over je armen ook die vrij dik lijken. Ook in dat fitness topic. Ben nu ook flink bezig om kracht op te bouwen.

Foto's zijn altijd kut. Gelukkig heb ik er geen van Honkbal :+

Deel Deze Pagina