Big-ass kick kick kick,
Zeg Gdzr, honkbal je nog eigenlijk?
Ben nu toch nog in die hogere teams gaan spelen waar ik twee jaar terug op hoopte, en speel toch nog steeds bij Nuenen.
Vorig jaar in het Junioren 1 team (2e klasse) begonnen, was waardeloos, aangezien we 0 fucking wedstrijden hebben gewonnen. Tegen al mijn verwachtingen in, omdat ik tijdens mijn Aspiranten tijd zo tegen het junioren team op keek, bleek dat toch wat teleurstellend. Ik was de jongste in het team, en had ook het minste honkbal ervaring, maar werd ondanks dat tot een van de aanvoerdes gekozen (we hebben er 2). Het lag niet aan mij dat we alles verloren hebben, aangezien ik en die andere aanvoerder de enige twee waren die initiatief en een beetje strijdlust toonden.
Ook werd ik dat jaar voor het Heren 2 team gevraagd en ben daarlangs Senioren 3e klasse gaan spelen. In het veld ging het prima, maar aan slag was het minder (BA .120 en OBP .320 ofzoiets) omdat het verschil van de Aspiranten naar Senioren toch wel groot was. Had namelijk mijn eerste wedstrijd dat jaar bij de Senioren, en ging daarna pas Junioren spelen.
Ben nu dus 17, speel nog steeds bij de Junioren, wat inmiddels al wel wat beter gaat, en ben invalsspeler bij Heren 1 (2e klasse) geworden, omdat het Heren 2 team inmiddels niet meer bestaat. Verder train ik 2x met de Junioren en 2x met Heren1 mee in de week, en boek enorm veel vooruitgang, en ondanks dat ik shit van fitness en voeding afweet, ben ik wel vrij veel in de sportschool en word, gelukkig blessurevrij, al een stuk sterker!
Volgend jaar in Utrecht studeren, en hopelijk daar mijn 5e honkbaljaar beginnen bij UVV.
Geen idee of iemand dit gaat lezen, maar ik moest even mijn ei kwijt.
Klik om te vergroten...