1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball, American Football, Ice Hockey en Baseball

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 19 jan 2005.

1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet ook zo naar school fietsen, ook 10 kilometer en ook volop wind tegen, wat een toeval...

2. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bij de club in zoetermeer :) Zoebas. Wanneer speel jij dan ? tegen welk team btw?

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    @roedos - de beste training (die wij ook altijd gebruikten) is gewicht om je enkels binden. Je hebt speciale banden waarin je kleine gewichtjes kan doen, deze kan je met klitteband (oid) om je enkel (of arm) binden, en als je daarmee gewoon gaat trainen (veel lay-ups lopen, hardlopen zelf is ook al prima) dan neemt je sprongkracht toch redelijk toe.

@tammie - ik denk het haast wel. Ik heb helaas het de vorige keer gemist, al had ik er ook zeker weten voor opgebleven. :) Wanneer is hij eigenlijk weer?

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij bedoeld denk ik dat hij op basketbal gaat hier of in rotterdam. Ik zou eerst in Rotterdam kijken want hier bij zoebas staat een enorme wachtlijst.
    Ik wist niet eens dat dat hier uitgezonden werd, kga toch maar is opletten dan :) Wanneer is dat ergens?

5. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    De Superbowl is dit jaar op 6 februari, maar het is nog niet zeker of het uitgezonden wordt. Volgens het Admirals forum zijn de admirals nog in onderhandeling om het op tv te krijgen.

En anders toch maar een schotel kopen ;)

6. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu 13 (word 14 in april :) ) is dit laat? :confused:
    want ik ben van plan om te gaan basketballen bij een club in Delft,
    basketballen lijkt me op zich best wel gaaf (ik basketbal best wel vaak op school :9 ) ik kijk best wel vaak naar baskertbal op tv wanneer het uitgezonden word, CNN en soms studio sport (als het wel uitgezonden word :mad: ) maar goed basketbal is simpelweg: Relaxt en Gaaf _O_

7. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat principe ken ik, want ik heb ook al van die gewichten gekocht en ze af en toe omgedaan(of bijna), totdat iemand uit m'n klas vertelde dat dat slecht voor je knieen is, want daarmee rek je ze uit, dus toen ben ik daar van afgestapt. maar misschien dat ik het toch nog wel eens onder het touwtje springe om ga doen (totdat het te zwaar word), want het helpt waarschijnlijk best goed :{

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Probeer ze om je bovenbenen te doen.

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorkeur gaat toch uit naar baseball. Basketball vind ik niks. Niet om zelf te doen in ieder geval, en Ice hockey is ook wel strak, en lekker ruig ! Toch lijkt me wel leuk als er een Echte grote amerikaanse voetbal competitie was.

10. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al geprobeerd toen (lees ----> 3 maanden geleden), maar tijdens 't springen blijven die niet zitten...of het was iets anders, maar in iedergeval lukte dat niet helemaal :'-(

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah ok bedankt. Mja laten we het hopen dat ze het toch uitzenden. Liever 1 nacht Superbowl dan 2 weken voetbal WK voor mij. :)

@roedos - zit wel wat in dat het niet geweldig voor je knieën is. Wil je die sparen dan kan je ze ook kopen voor rond je middel (als het goed is), vorder je echter wel een stuk minder snel mee. Maar anders moet je even een fysiotherapeut adviseren, die gebruiken ze namelijk ook redelijk vaak. Die weet vast ook wanneer het schadelijk voor je knieën is en wanneer niet.

12. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt vrij vragen dus:

SUPERBOWL XXXIX LIVE OP SBS6

De Superbowl wordt dit jaar live uitgezonden door SBS6. De Admirals voerden de afgelopen weken stevige onderhandelingen met de broadcaster uit Amsterdam. Het resultaat: haal de popcorn en het bier maar in huis. De zender schakelt zondag 6 februari om precies 0:00 uur live over naar Florida.

Nederlandse kijkers blijven zo niet verstoken van het paradepaardje van de NFL, dat dit jaar plaatsvindt in het Alltell Stadion in Jacksonville.

"Met enige trots kan ik aankondigen dat het hoogtepunt van het NFL seizoen opnieuw wordt uitgezonden door de Nederlandse televisie," Aldus Admirals General Manager Ronald Buys. "Ik hoop dan ook dat de mensen massaal kunnen genieten van deze Superbowl, als opwarmertje voor onze eigen thuiswedstrijden in de Amsterdam ArenA."

Wereldwijd kijken ongeveer 800 miljoen mensen naar het hoogtepunt van Super Sunday. Niet alleen draait Superbowl XXXVIII om de strijd tussen de twee beste American football-teams. Ook houdt de hele wereld dit jaar de adem in tijdens de populaire Halftime Show.

Vorig jaar ontblootte Janet Jackson tijdens deze massaal bekeken show haar rechterborst. Om herhaling te voorkomen deed de NFL daarom dit jaar een beroep op Paul McCartney en Alicia Keys. Ook Nederlandse DJ Tiesto wordt in dit rijtje genoemd.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmmmz, wie zegt dat dit te verkomen is... Misschien doet Paul McCartney hetzelfde bij Alicia Keys:9

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Das tenminste wel intressant, die Janet Jackson hoefde ik niet te zien...

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Yeah! :D Ah erg cool nieuws dit. Jammer dat het wel op een zondag is; nu maar hopen dat ik die maandag geen schoolexamens heb. Maar anders zeker weten kijken. :cool:

16. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Delft zijn de Cobra's geloof ik ? Zeker niet te laat als je er dan opgaat, maar ik kreeg geen tryouts dus werd in een team met beginners geplaatst die niet weten hoe je moet dribbelen, terwijl ik al 2/3 jaar straatbasketbal..dat is nadelig :'-(

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is echt gierig, hopelijk krijg ik wel tryouts man.

18. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    srry 2 x gepost... ;)

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  19. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan, dus niet te laat*)
    :'-( maar geen tryouts...:'-(
    nu maar hopen dat geluk bij me staat...
    ik wil overduidelijk niet bij beginners gestopt worden:mad:
    want ik basketbal best vaak (school, straat overal eigenlijk) zo´n 2 jaar...

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ze daar dan vanzelf wel achterkomen en dat je dan hoger wordt geplaatst.

Deel Deze Pagina