1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball, American Football, Ice Hockey en Baseball

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 19 jan 2005.

1. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is dat niet zo bij mij in Zoetermeer dan. Tijdens de seizoenen van wedstrijden kan je niet van teams wisselen.

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    De seizoenen zijn net weer begonnen toch? Dan is het zeker balen.

3. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0
    Ja,vandaag al eerste wedstrijd gehad

4. GameBreaker

GameBreaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is indd k*t voor je. Ik had geluk en mocht de tryouts wel meemaken en zit nu in aspiranten 1. *) , Mja volgend jaar weer een kans ;)

5. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    nope delft is Das. cobra's is voorburg heet nu tegewoordig bv voorburg. ik speel bij gymnova(leidschendam) in welke team van zoebas zit je. heb wel paar keer tegen zoebas gespeeld.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Goed nieuws, moet alleen niet vergeten op te nemen want van school neem je niezo makkelijk vrij :+

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het al helemaal geregelt. :)

8. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dagje vrij op maandag :)

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je Amerikaanse sporten kan ontvangen? Ik zoek al een tijdje ernaar.
    Sateliet, welke? Frequentie e.d. richting enz.

1 Ijshokey (Eigenlijk Canada, maar ok)
    2 Baseball
    3 Football
    4 Basketball

10. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb toch volgende week vakantie das wel relax lkkr Super Bowl kijke!!:D

11. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook vakantie! ga mischien wel kijken, alhoewel basketball meer mijn ding is

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Basketball idd ook meer mijn ding; maar ik vind AF ook geweldig. :) Kan je trouwens ergens op internet recente wedstrijden van de NBA volgen?

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nu je dit zei ging ik ff kijken en ik zie dat er afentoe wel NBA wedstrijden op nieuwsgroepen staan. Als je niet weet hoe dat allemaal werkt moet je ff op www.tutorialbase.net kijken.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wtf, nu al? Ja gvd ik moet hierna nog 2 weken. Ik hoop dat de bowl ook op de nieuwsgroepen komen dan download ik het wel.

15. BoneCrusherrr

Leuk Bevonden:
    0

www.nba.com en als je je dan subscribed..kost een beetje geld. KAn je alle matches van t seizoen zien

16. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook of de NBA Allstar weekend op TV komt hier in Nederland. Behalve Canaal + dan. Want dat hebben wij niet.

17. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier eigenlijk mensen die naar de Admirals gaan aangezien ik in April voor het 1st ga.En zo ja kan je misschien een beetje vertellen hoe de sfeer is.
    En wie hopen dat jullie winnen tijdens de Superbowl? Ik hoop zelf de Eagles.
    Vind het wel jammer dat de Nederlandse Zenders niks van AF uitzenden terwijl het 100 zoniet 1000 keer mooier en interesanter is dan voetbal.
    Ned 2 moet eigenlijk meer AF gaan uitzenden aangezien ze de voetbalrechten niet meer hebben maar dat is meer Wishful Thinking.

Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  18. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind AF ook wel vet, qua tactiek en het is ook altijd leuk om te zien hoe die gasten op elkaar inbeuken, maar ik heb toch meer met voetbal, zit meer snelheid in. Dan bedoel ik dat bij AF het spel vaker wordt stilgelegd en dat neemt de vaart uit het spel.

Ik zou zeggen, stuur ze een mailtje.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Kan jammer genoeg de superbowl dit jaar niet (live) zien, omdat ik op stage zit en de volgende dag om 7 uur er al weer uit moet.Vrij vragen lukt denk ik ook niet:mad:

20. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nooit te erg om een mailtje te sturen maar denk toch niet dat ze het uitzenden want:
    Er zijn in Nederland te weining mensen die het kijken.

Deel Deze Pagina