Je bedoelt die bullet pass die naar Westbrook was gegooid? Ja, die was extreem vet. Jammergenoeg kon Westbrook in de rest van de wedstrijd met zijn runs vanuit de backfield weinig beginnen. Dillon aan de andere kant had veel meer succes met de run, en vooral met de screen passes van Brady naar hem en Faulk maakte ze heel veel yards. Ik snap niet waarom de Eagles dat niet konden tegenhouden keer op keer.
McNabb's throws werden ook te vaak intercepted en dat werd pijnlijk duidelijk bij de laatste interception, beetje een afgang voor de Eagles aan het einde.
(weetje, bij ESPN NFL 2K5 maakt McNabb ook al zoveel interceptions, ik had een simulatie gedaan CPU vs. CPU en toen had hij ook 3 interceptions :{ )
TO was wel goed bezig, jammergenoeg werd er weinig naar hem gepasst. En ook jammer is dat Pinkston opeens geblesseerd was, hij maakte juist de meeste yards met de ball, 2 keer een deep pass gevangen.
En het commentaar was inderdaad wat aan de slecht kant. Zat me vaak te ergeren aan die 2 gasten zeg..
Ik ga denk ik een mailtje sturen om te vragen of ik gewoon volgend jaar het commentaar mag verzorgen *)
Laatst bewerkt: 9 feb 2005