1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball, American Football, Ice Hockey en Baseball

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 19 jan 2005.

1. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf morgen 3 uur om precies te zijn, maar heb jij geen crocus(of zoiets) vakantie? carnaval is ook, daarom is er dan vakantie

2. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ga wel wat red bull zuipen want dalijk val ik tijdens de wedstrijd in slaap ;)

3. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog niej of ik het kan zien moet ook nog carnaval viere zondags en maandags:D

4. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

al lang niet op dit forum geweest..hehe..
    Maar ik wil toch wel ff praten over de Superbowl :p

Ik ga het denk ik gewoon opnemen, en dan maandag ff kijken, misschien het eerste uur of zo, live kijken.

Ik ben iig voor de Eagles, en hoop ook dat Terrell Owens mee gaat doen, als hij echt fit is dan, anders kan hij beter niet spelen ;)
    Ik heb 3 playoff westrijden gezien (Eagles-Vikings, Patriots-Colts en Eagles-Falcons), en ze waren erg leuk om te kijken, ik hoop dat het net zo leuk word als de playoffs.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, onze vakantie begint de 26e.

6. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in belgie dus moet ik de superbowl nood gedwongen op de britse zender ITV volgen maar liever zo dan helemaal niks, ik heb ook een dagje vrij genomen op maandag en ik denk dat de Pats winnen, ervaring en in de playoffs de colts verslaan (lees: Manning stil leggen en dan op bezoek bij de #1 defense in het reguliere seizoen en ook daar overtuigend gaan winnen.
    Eén ding is zeker het wordt spannend en zeker als TO erbij is maar het laatste nieuws is dat er nog altijd onzekerheid is en als hij erbij is het niet voor elke snap zal zijn.

M'n signature klopt dus niet maar volgend jaar dan !! Mensen die echt interesse hebben in het zien van NBA, MLB, NFL en NHL matchen kijk eens op pontel.com daar kan je elke wedstrijd appart of in verschillende formules kopen, heb ik gedaan dit jaar voor de Baltimore Ravens en de Playoffs en ik krijg straks een dubbel dvd van de superbowl met pre & post game shows op.
    Het is niet echt goedkoop maar voor de echte fan een sterk alternatief.

Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nog maar een paar uurtjes en dan begint het. Ik heb er iig zin in; zo maar is alvast een pot koffie zetten. :)

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Net wakker. Vond het geweldig gister. Was me 1e Superbowl die ik dan ook keek. Wedstrijd kwam wel een beetje traag op gang vond ik; maar toen de 1e touchdown werd gemaakt werd het al stukken beter. Al met al erg geslaagd. :)

9. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem wat minder dan vorig jaar eerlijk gezegd. Maar de Patriots zijn de terechte winnaar. _O_

10. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    heb niet gekeken, als ik vandfaag vrij was, dan wel. Maar ik speel al 18 jaar honkbal (ben nu 24) speel nu in bergschenhoek en heb daarvoor 15 jaar in Vlaardingen gespeeld. Ik heb ook mijn eigen honkbal communitie bij msn, maar den niet dat ik een link mag neergooien.

Als je honkbal wil zien, moet je canal+ nemen die hebben 1 jkeer in de week een live wedstrijd als het seizoen bezig is. En dat is geloof ik op dinsdag. Op donderdag wordt hij daar in samenvatting herhaald.

Ik heb 6 jaar geleden bij de grootste boekenwinkel in vlaardingen een boek gekocht, vlak voor de start van het mlb seizoen met alle info over de teams en spelers. Heb ik daarna nooit meer gezien, wel jammer.

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Die van vorig jaar (helaas) niet gezien dus ik kon het nog nergens mee vergelijken. :) Maar de Patriots waren idd de terechte winnaar.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Poep *slaat zich voor zn kop* ik dacht laat ik heel ff snel kijken wie er gekeken hebben zonder echt te lezen zodat het nog verrassend bleef wie de winnaar werd. Maar lees ik het toch pff :+ Mja maakt niet uit hoor, kom er wel overheen ;)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe was de Halftime show?

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Halftime show was heel mooi opgezet; maar ik vond de act iets minder. Volgend jaar misschien toch een iets jongere ster neerzetten dan maar weer? :)

15. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het een leuke wedstrijd maar vond het vorig jaar mooier.
    Vind het knap/dom (kies zelf maar) dat TO meedeed.
    Denk zelf dat de Eagles wel gelijk had kunnen maken als ze maar niet zo lang gekloot hadden met die laatste touchdown.
    Half-Time vond ik minder met Paul Mccartney, alleen het laaste liedje was wel leuk.
    En vond de commentator ook minder dan vorig jaar.

16. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de halftime show niet gezien....toen zat ik vakantieboekjes door te bladeren. :cool:

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat praktisch iedereen het best dom vond dat TO mee deed. :)
    En idd als de Eagles niet zo hadden lopen "prutsen" (zo zag het er iig uit) in de 4th quarter hadden ze nog een redelijke kans gehad op een gelijk spel. Zeker na die laatste touchdown.
    Het laatste liedje was idd wel aardig; al was het wel een enorm cliché.
    Commentator was imo akelig irritant. Erg jammer dat ze niet gewoon het Amerikaanse commentaar laten horen.

@Tammie - je hebt niet echt iets gemist. :+

18. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste vond ik die ene touchdown van de Eagles. Een Patriot verdediger duikt de ene kant op, de andere de andere kant op en de bal vliegt er gewoon tussendoor...en wordt gevangen voor de TD _O_

19. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt die bullet pass die naar Westbrook was gegooid? Ja, die was extreem vet. Jammergenoeg kon Westbrook in de rest van de wedstrijd met zijn runs vanuit de backfield weinig beginnen. Dillon aan de andere kant had veel meer succes met de run, en vooral met de screen passes van Brady naar hem en Faulk maakte ze heel veel yards. Ik snap niet waarom de Eagles dat niet konden tegenhouden keer op keer. |:-

McNabb's throws werden ook te vaak intercepted en dat werd pijnlijk duidelijk bij de laatste interception, beetje een afgang voor de Eagles aan het einde.
    (weetje, bij ESPN NFL 2K5 maakt McNabb ook al zoveel interceptions, ik had een simulatie gedaan CPU vs. CPU en toen had hij ook 3 interceptions :{ )

TO was wel goed bezig, jammergenoeg werd er weinig naar hem gepasst. En ook jammer is dat Pinkston opeens geblesseerd was, hij maakte juist de meeste yards met de ball, 2 keer een deep pass gevangen.

En het commentaar was inderdaad wat aan de slecht kant. Zat me vaak te ergeren aan die 2 gasten zeg..
    Ik ga denk ik een mailtje sturen om te vragen of ik gewoon volgend jaar het commentaar mag verzorgen *)

Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    McNabb was (imo; ik ben slechts een leek :)) echt belabberd bezig. Zeker als je het vergelijkt met Brady zat er zo'n kloof van verschil in niveau tussen die 2 dat het imo niet echt meer eerlijk was. Al moet ik wel zeggen dat die pass voor die laatste touchdown van de Eagles wel erg mooi was.

Deel Deze Pagina