1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik kan het nog altijd niet geloven, dit einde was echt gestoord.

Ik dacht dat het gedaan was toen SA 5 punten voor stond met maar 20-30 secs te gaan. En dan krijg je Lebron met zijn 3 punter.

Had Duncan maar gespeeld en die rebound gepakt , of had Leonard maar die één FT gescoord etc.

Er is trouwens een foto van Heat fans die al vertrokken toen ze nog 2 punten achter stonden. :+ Dan heb je echt wel wat gemist.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ja echt triest publiek.
    Toen na die 3 van Allen wilde ze allemaal weer naar binnen :emo:
    Gingen ze allemaal op de deur meppen en agressief doen, echt WTF?

Alleen al daarvoor ben ik voor Spurs. Zou echt kut zijn als Heat alsnog de ring pakt...

3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Spurs aanhangers zouden dat nooit doen natuurlijk....:F:

Ook al wint heat niet is voor the love of the game.
    En gun het Parker en duncan ook van harte voordat ze stoppen.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik kan me niet herinneren dat er 2000 fans bij een zeer belangrijke game van Spurs zijn weggelopen, dus nee, bij Spurs zou zoiets nooit gebeuren.

Tis toch gewoon een feit dat sport in Miami niet heel erg leeft, en dat er niet echt fanatiek publiek zit daar.... Zie bv. Marlins.

5. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Statistiekjes

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn er altijd wel wat die weglopen maar omdat nu eeen paar rellen is het kutpubliek...
    Heb je wel eens goed bij voetbal gekeken daar kunnen ze niet eens normaal naast elkaar zitten...

Maar goed ik ga het zelf meemaken in Miami hoe fanatiek het publiek is.

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heat fans hebben het al vaker gedaan, x punten achter en dan vertrokken ze al. Ondertussen won Miami wel. :emo:

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Die kerel in dat Allen shirt is nog wel het mooiste :D

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Gebeurt bij elke sport :emo:

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
  12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ik keur het ook niet goed want ik heb nergens gezegd dat ik dat wel doe.
    Maar jullie beginnen gelijk omdat het de heat is blijkbaar dat het kutpubliek is....
    Heb je er wel eens tussen gezeten? Gaat er wel ff heel anders aan toe dan dat je op tv ziet.

13. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.040
    Laten we hier aub geen ajax-psv-feyenoord spelletjes houden :p. Onze fans zijn het beste want die lopen nooit weg, onze fans zijn trouw, onze fans gebruiken geen speakers of klappers om sfeer te krijgen, het zal allemaal wel.

Voor het gehele basketbal is een game 7 toch prachtig? Als je inderdaad geen voorkeur hebt voor een bepaalde ploeg dan. Ik gun het Parker en Duncan wel, maar ik gun het toch zeker Lebron ook. Superteam geformeerd of niet, hij verdient wel een tweede ring. Hoop dat hij Miami nog eens verlaat en ergens anders een ring pakt (Cleveland *).

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je bent een gigantische kneus als je wegloopt bij zo'n spannende wedstrijd omdat je team 2 punten achter staat (en dus denkt dat ze gaan verliezen) of omdat je het verkeer wilt voor zijn.

Wat kom je dan doen? Je betaalt trouwens gigantisch veel voor die tickets. Dus ik snap het niet. En dit is wel iets typisch Miami, je hebt veel casual fans die nu opeens de #1 supporter zijn. Komt met het succces maar het is gewoon triest.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik heb verder weinig tegen de Heat hoor, maar inderdaad, ik vind het publiek daar maar lame. Volgens mij heb ik toch gewoon het recht dat te vinden, en ik ben daar ook echt niet de enige in hoor.

Tja gigantisch veel geld, dat is natuurlijk relatief. Denk dat het in Miami ook vooral de wat rijkere types zijn die vluchten.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Klopt maar dan moet je ook nog eens aan die tickets zien te komen.

Als ik 2000 dollar zou neerleggen voor een ticket blijf ik wel zitten tot het einde. Maakt niet uit of ik wel of niet genoeg geld heb.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ja maar iemand die 50.000 dollar per maand wegzet is 2000 dollar niks en ligt hij liever op tijd in z'n bed :9

18. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is dat echt zo duur? Een normaal mensen legt toch niet bijna een maandsalaris neer als hij een wedstrijd wil kijken?
    En wat kosten die plekken achter de spelersbank wel niet? Ik ziet niet allemaal zakenmannen zitten ofzo...

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Courtside seats kosten makkelijk rond de 10 000 dollar, celebs krijgen ze oftewel gratis of redelijk makkelijk. Er zitten ook genoeg mensen die gewoon tickets krijgen omdat ze een grote sponsor zijn etc.

Maar een normaal iemand betaalt toch best veel. Ik denk dat je makkelijk gemiddeld rond de 800 dollar uitgeeft.

Ik betaalde al 300 dollar voor een gewone wedstrijd in MSG. 8)

20. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Wat ik dan jammer vind is dat het stadion lang niet altijd vol is (in het reguliere seizoen vooral). Maak de kaartjes dan iets goedkoper 8)

Deel Deze Pagina