1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 15 jul 2013
  2. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Metta World Peace naar de Knicks en J.R. Smith mist de gehele preseason en misschien de eerste wedstrijd. Dit i.v.m. een knieoperatie. Derrick Rose daarentegen is weer helemaal fit.

Laatst bewerkt: 16 jul 2013
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Miller naar OKC?

En Bobcats worden weer Hornets _O_

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Iemand die ook zo geniet van the Grantland Channel? Geweldige podcasts.

Jalen Rose is echt een held, tof om zijn verhalen te horen en info over bepaalde spelers te leren.

5. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ben nu bezig in dit boek:

Best grappig, maar jammer dat ik niet zo thuis ben in de NBA history, vooral de wat mindere legendes.

Dat LeBron stopt vind ik niet zo gek. Die wil gewoon vakantie en is toch al multi miljonair. Vergeet dat niet :p

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Lebron zou makkelijk kunnen mee doen maar je moet de rest ook een kans geven. Grootste reden dat hij stopt is dat hij dan 31 jaar is en gewoon wilt rusten om fit te blijven. Over 3 jaar heb je een 26 jarige Paul George, Rose, Harden, Durant, Westbrook, Drummond/Monroe/Irving/Lillard/Davis/... Komt wel goed. :+

Zo'n zomer is echt vermoeiend als je eerst 82 regular season games hebt gespeeld, dan 16-28 games in de playoffs, dan nog wat oefenwedstrijden met Team USA tussendoor en dan de Olympische spelen. Als hij tot zijn 36ste op een hoog niveau wilt spelen à la Malone moet hij het wel rustig aan doen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Mja die gasten zijn tegenwoordig al zo atletisch en de sport is weer zo veranderd dat het uberhaupt lastig wordt om in deze competitie tot zo'n leeftijd mee te kunnen gaan vrees ik.

Alhoewel, Kobe is ook al.. 33 ofzo?

9. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kobe is al 34 :)

Team USA moet gewoon op z'n sterkst zijn. We weten eigenlijk al van te voren dat ze winnen, maar de vraag is met hoeveel punten verschil :p En natuurlijk showtime met Griffin, Lebron, Westbrook enzo.

Ik snap inderdaad dat Lebron ook wel eens rust wil. Als je dat artikel op SportAmerika leest dan zie je ook dat hij eigenlijk geen week vrij heeft :p Maar toch, Olympische Spelen is toch wel iets bijzonders en het zou ook wel leuk voor zijn carriere zijn als je 3 gouden medailles hebt naast de 5 ringen die hij in 2016 heeft :p

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hij heeft al 3x mee gedaan, 1x brons en 2x goud. Blijkbaar komt hij enkel terug (het is zelfs nog niet zeker dat hij stopt) als het echt nodig is.

Zijn zomer zit elk jaar stamp vol, dan moet je nog eens tijd vinden om lekker thuis te kunnen rusten en wat met je familie op stap te gaan. Hij zit nu ook alweer in Azië etc.

Lebron heeft trouwens zijn snelheid niet nodig op latere leeftijd, kan gewoon een PF/post speler worden en dan scoort hij nog altijd makkelijk 20-25PPG. Daar is hij dus ook mee bezig, om elke zomer te werken aan zijn spel zodat hij minder afhankelijk wordt van zijn snelheid.

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Precies, dat is de juiste manier van goed blijven en zijn op oudere leeftijd.

De echte topspelers onderscheiden zich daardoor, elke zomer gewoon doorwerken aan je game. En nieuwe dingen toevoegen.

Volgens mij gaat Chris Kaman elke off-season naar de bossen ofzo om te gaan jagen ofzo toch? :p kan ook Nowitzki zijn geweest.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Haha ja dat was Kaman.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Hill, Stephenson, George, Granger, West, Hibbert, Scola, CJ Watson, Copeland, Mahinmi.

Indiana we in this _O_

14. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Eindelijk wat serieuze concurrentie :p

Nee geintje, de Pacers hadden me tijdens de playoffs al onder de indruk gewekt. En als ik zie wat voor namen er nog bij komen dan betekend die alleen maar meer goeds voor de Pacers.

Ik ben niet zo thuis in het traden gebeuren. Maar volgens mij heeft de Heat nog niks erbij gekregen? Komt dit nog of zo?

Yao foto's zijn altijd leuk.

Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Niet iedereen tradet spelers?
    Net als Feyenoord ook niemand heeft gekocht. Heat heft alleen een dude uit de draft. En Chalmers extended option.

Ze hebben wel Miller gewaived. Indiana voor conference title _O_

16. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik wist alleen dat Miller weg ging, dus had iemand erbij verwacht. Helaas.

Pacers hebben nu wel een goed team lijkt het, maar de Heat heeft nog steeds het beste team :p

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Miller hebben ze kunnen waiven door middel van een amnesty clausule. Alle NBA teams mogen tot 2015 1 speler waiven die al lid was van het team toen de nieuwe CBA werd getekend. Je betaalt gewoon het salaris van de speler door voor de resterende termijn van zijn contract maar het wordt wel van je cap afgetrokken. Miami zit over de cap dus die kunnen weinig doen buiten MLE's en vet minimums uit te delen.

Wanneer een speler wordt opgepikt door een nieuw team kan het nieuwe team een deel van het salaris over nemen al gebeurt dat niet vaak. Zo heb je bv. Andray Blatche die werd ge-amnestied door de Wizards en hij speelt nu voor Brooklyn. Enkel tekent hij een contract voor maar 800k zodat Washington de resterende 7 à 8 miljoen moet betalen. De reden waarom hij dit doet is omdat hij zijn voormalige team niets gunt. :9

Gilbert Arenas werd bv. gewaived door Orlando maar hij had nog iets van 62 miljoen euro te goed van ze. Ondertussen heeft maar eventjes voor 1 team gespeeld maar hij speelt nu dus niet meer maar hij krijgt nog altijd 20 miljoen dollar per jaar.

De reden waarom Miami (en LA) spelers als Miller en MWP hebben ge-amnestied is omdat een repeater tax in werking treedt nadat je x jaar over de (luxury) cap zit. 1ste jaar is het dollar voor dollar, 2de jaar stijgt dit etc. Ik las dat Miami dit jaar 18 miljoen dollar bespaart en LA rond de 30 miljoen.

Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Vooral het feit dat iedereen onder minimums speelt bij Heat is.. 'irritant'.
    Maar ik verwacht dit jaar echt geen threepeat. Denk echt dat Pacers dit Miami kunnen verslaan. Team voor individu.

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Bulls met Rose, Brooklyn, Indiana, NYK, Heat, de east wordt tof om te kijken iig.

Iemand excited over Rose?

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou er niet teveel aan mogen denken maar Pacers hadden echt een kans dit jaar om de finals te halen en dan San Antonio. =(

Het was beter geweest als Lebron niets had gewonnen, dan kwam er sneller een einde aan alles in Miami.

Nets zijn ook redelijk stacked. Kirilenko had een spelers optie van 10 miljoen maar tekent uiteindelijk voor maar 3 miljoen (MLE denk ik) bij Brooklyn. Veel GM's dachten dat Prokhorov onder de tafel dingen zou regelen omdat ze beide Russen zijn. :+

Deel Deze Pagina