1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Woensdagavond weer een keer gebasketbald in de local gym waar wat veteran een wedstrijdje spelen elke week. Was O.K. Ik merk alleen dat door Pfeiffer en mede daardoor de lack aan intensieve langdurige beweging, ik m'n conditie echt structureel moet gaan opbouwen weer.

Ik had 3 dunks, iets wat ik eerder niet echt makkelijk kon in een wedstrijd tenzij het in een fastbreak aan het begin van de game is. Nu had ik er ineens 3 :9 wel fastbreaks, 1 vanaf 2 benen en 2 vanaf 1 been. Zeker tof, denk ook wel dat door weer meer te gaan basketballen m'n sprongkracht nog wel iets zal toenemen dus wie weet wat er nog komen gaat.

Ik heb geen team nu en dat kan ook niet echt ivm wonen in Polen, Belgie en straks een half jaar afstudeerstage, maar ik ben wel van plan individueel harder te werken aan m'n game. Een vriend van me traint in Meppel op maandagavond en zei dat ik gerust welkom zou zijn, dus waarschijnlijk pak ik die kans wel om m'n teamspel scherp te houden dit half jaar.

:thumbs:

Oh, ik speelde gisteren voor het eerst met dit aan:

Ivm al een aantal keren hard door m'n enkel gegaan te zijn leek me dit verstandig en het speelde best ok. De dag ervoor heb ik ze op een pleintje wat getest en tot vond ik het niet echt fijn maar het was gisteren goed te doen. Verstevigd ook echt goed.

Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe groot ben jij dan als je zo makkelijk dunkt?

Ik ben 1m93, als ik spring kan ik de ring pakken maar ik heb echt nog 20-30 cm extra nodig.

3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Pleintjes basketball doe ik bijna niet meer aan :p
    Wel in de winter samen met een paar vrienden een zaaltje huren voor een half jaar,tenminste warm en overdekt haha.
    1x per week speel ik dus meestal daar.

In clubverband mee gestopt,te weinig tijd,duur en die kutverplichtingen was ik zat.
    Ook hadden ik een gaar team zonder coach dus dan ben ik er al snel klaar mee.

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    1,98. (90 kilo)

Het is niet zo dat ik echt heel makkelijk dunk, maar het lukt wel. Ik vind zelf het tofste dat ik van zowel 1 als 2 benen kan dunken, dat zie je niet zo vaak.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  6. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975

Had liever Lakers-Rockets en Heat-Spurs gezien! Maar kessemus wordt wel weer genieten

7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteravond kaarten besteld voor Heat - Clippers :D
    Vak 123 rij 32 a 120 euro pp.
    Zitten vlakbij een gang die naar de kleedkamers gaan dus hopelijk dichtbij genoeg voor een paar mooie foto's.

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 1,85 en kom ook die paar centimer tekort, de gehele zomer me benen getraind om toch te kunnen dunken heb ik nu last van me knie sinds de eerste training en kan ik niet voluit|:-

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je moet ook je bovenlichaam trainen als je wilt dunken. Heb je dat gedaan?

Ik train nu al enkele maanden, ga het volgend jaar zomer nog eens proberen. Hopelijk lukt het me dan wat beter.

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo kijk je daar nu al naar? Ik verheug me gewoon op het begin van het seizoen, genoeg leuke match-ups voor kerstmis al waarschijnlijk.

need a video, xbw'ers dunking :+

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, ga al 2 jaar naar de fitness ;)

Iemand ervaring met het bestellen van een jersey van de officiƫle nba store? Komen daar nog veel (import)kosten bij als je wat besteld?

Op de NBA eu store komt er ongv 9 euro bij, maar hier hebben ze aanzienlijk minder als op de nba store uit de vs.

Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Welke zoek je?
    Zijn ook zat sites in europa die replica's/swingman en origineel leveren ;)

13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog een beetje, vind de Cavaliers jersey erg mooi. Deze is echter alleen in swingman versie in de nba eu store verkrijgbaar, zonder broekje.

http://store.nba.com/Cleveland_Cava..._Number_2_Revolution_30_Replica_Jersey_-_Wine

Of de zwarte van de Nets, deze is makkelijk te krijgen en heb ik al zien hangen bij de foot locker. Helaas verkopen ze ook hier geen broekje van! Ook hier twijfel ik tussen een replica bij de foot locker of een swingman van de eu store.

http://www.nbastore.eu/stores/nba/products/product_details.aspx?pid=116894

14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Zou sws een swingman kopen,is misschien wel duurder maar wel veel mooier.

Kickz.de heeft er ook een aantal zag ik,goede site.

15. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb er even op gekeken, maar verkopen eigenlijk dezelfde 'standard' shirts (Kobe, James, Durant etc etc) als de footlocker en andere NL shops.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Kut is dat he... Ik wil ook een George jersey maar geen zin om te gaan importeren vanwege extra kosten.

17. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Als jullie mij lief aan kijken wil ik eind okt wel meenemen uit amerika ;) scheelt weer extra kosten.
    Jerseys nemen ook weinig ruimte in :+

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Oei moet ik eerst ff m'n maat weten... Wanneer ga je?

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Van 28 okt t/m 11 nov.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ah ok... Ik ben 1.90,dan is een L prima of te groot? Ik ga wel ff passen in HoH.

Deel Deze Pagina