[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Gaat dus rest van het seizoen missen. Wow.
    Weet niet of ze bedoelen of dat regular season is of ook nog de playoffs.
    Maar als ze zoals gisteren spelen ga je sowieso geen eens playoffs halen.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Wat een domme beslissing. Hij had beter een 2 jaar 24 miljoen dollar contract getekend zodat er genoeg cap space was voor bv. Melo en andere top spelers.

Voor Kobe is dit een business en hij wilt het maximale uit zijn carrière halen, waar ik mee akkoord ga maar je bent 35-36 jaar oud en dit was het perfecte moment (enkel Nash heeft nog een deal volgend jaar voor 9 miljoen) voor een laatste run.

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    raar ja..

beter dat Rose geopereerd is om zn meniscus te behouden en langer recoveren dan hem eruit halen en je knie naar de kloten helpen.

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha no way 8) Zit je ook nog eens toevallig in het Ravel Hotel? 8)

Heb ze gekocht via Stubhub.com. $227 voor 2 kaartjes (€ 167), sectie 223, rij 20 stoel 5 en 6. Als het goed is, is dit mijn uitzicht:

Yeah boy!

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    niccce...

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617

Nee man mijn plannen zijn nog niet zo concreet. Wellicht willen we 2 weken gaan en dan nog langs Boston etc.

7. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Damn je zit wel ver weg maar de foto vertekend wel enorm,als je er zit dan is het zicht veel beter en dichterbij.
    Trust me i know :+:p
    Welke ring is dat btw?

Maar nog steeds heel vet en echt elke cent waard!
    Als je dichtbij gaat zitten worden de prijzen dan ook heel veel duurder?
    Want bij Miami verschilde dat echt enorm of je in het midden ging zitten of (schuin)achter de basket,kwam denk ook omdat het de eerste week van het seizoen was.

8. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Goeie wedstrijd van LeBron (vooral tweede helft) en Wade

Dus dan mag je wel even gek doen :p

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wie gaat er naar de Lakers volgende zomer of die erna?

Sowieso dat ze een big acquisition willen maken, Melo (knicks struggling but still melo still putting up numbers, almost 30 ppt), Kevin Love (from california geloof ik), Westbrook (samen met love, kleine kans)

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

edit:

http://www.nba.com

The Beat: Kobe Signs Extension

David Aldridge is wel een held als nba analyst imo

Laatst bewerkt: 26 nov 2013
  10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Love 2015 en dan Westbrook in 2016 nadat Kobe stopt met basketbal.

Meest logische. Melo wordt dit seizoen 30 jaar dus kun je beter even wachten in plaats hem een max. contract te geven want wie weet hoe goed hij nog is over 2 jaar of 3 of 4.

Vind het wel jammer dat Westbrook dan vertrekt bij OKC, zou mooi zijn dat WB en KD hun hele carrière bij elkaar speelden. KD zou bv. naar Washington kunnen gaan omdat hij daar geboren is.

11. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bovenste ring (2e) is het. Als je naar de 1e ring toe gaat dan betaal je vanaf $ 130, maar dan ziet je achter de ring en dat wilde ik niet. Wil je aan de lange zijde van het veld zitten op de 1e ring betaal je vanaf $ 250 dacht ik. Dat werd me toch iets te gortig :+

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, leuke projection met Love en Westbrook, hoop dat het gaat uitpakken. Zonder Gasol dan waarschijnlijk though, of misschien weten ze hem te houden en als center te spelen dan terwijl Love power forward speelt.

KD zie ik niet naar een minder team als Washington gaan, although hij natuurlijk wel een team kan liften. John Wall en Westbrook zijn vergelijkbare spelers. Ik denk iig niet dat OKC nog lang een topteam blijft. Btw, Jalen Rose van Grantland op youtube voorspelde een trade van Westbrook met Love naar de Lakers en KD naar Houston :9 Ook tof!

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Je ziet echt wel een cyclus bij de teams in de NBA, bv. Cleveland met Lebron was een playoff team en dan heb je weer een rebuild zoals nu bv. met Irving en die zijn (eigenlijk niet maar goed) beter en beter aan het worden. Kan best zijn dat Washington over 2-3 jaar een elite team is in de Eastern conference.

Je hebt natuurlijk uitzonderingen zoals San Antonio en ploegen zoals Dallas/Denver die 10 jaar lang op rij de playoffs halen maar je snapt me wel. :9

Love kan als een FA tekenen na het 14-15 seizoen en Westbrook blijkbaar pas na 2016-17. Geen idee hoe de Lakers hem dan gaan halen als ze hem eerder willen.

http://www.storytellerscontracts.info/resources/OklahomaCity.htm
    http://www.storytellerscontracts.info/resources/Minnesota.htm

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Het einde is dan nog het beste ook met Blake die bij de Nets huddle staat en gewoon meeluistert. :lol:

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Slim, omdat t geen official time out was. Kunt m ook niet wegsturen dan als ie in t veld staat.

Die spilled drink ook wel, maar beetje duidelijk een 'flop'

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Haha je hoeft geen liplezer te zijn om dit te kunnen zien :lol:
    Hoe Blake erbij stond was helemaal epic _O_

Laatst bewerkt: 28 nov 2013
  18. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gaat hem waarschijnlijk wel een boete opleveren. En ze hebben die wedstrijd alsnog niet gewonnen.

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    50.000 dollar dus :+

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is wisselgeld :+

Deel Deze Pagina