1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    In MSG? :eek:

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Een show krijg je sws te zien :thumbs::cool:

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wat kan ik me ergeren aan het veel te strikte beleid van de NBA wat er in de loop van de jaren in is gesijpeld. 100K$ boete voor Cuban… 100K! een Flagrant 2 fout van David West op Blake… en 15K$. Er was nog een coach die ook een boete had gekregen, o.a. doordat hij niet snel genoeg naar de locker room ging, 10K$. Wat is dit voor een regime.

Vroegah was het echt beter, ruimte voor emotie.

Reggie Miller is het met me eens: Flagrant 2 on David West? Really @NBA... League is softer than Charmin Toilet Paper.. #LetThemPlay

:+

Maar serieus, ik vind dit soort ding echt jammer.

Btw, nieuwe career-high hé, voor KD. Die gast is z'n PPG lekker omhoog aan het brengen zo.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Haha ja best bizar dat JR een boete van $50k kreeg en West slechts 15k. Maar van West was niet echt bewust en JR hadden ze nog gewaarschuwd.

Cuban had trouwens beloofd nog 1 boete te krijgen voordat Stern opstapt (1 februari). Ben zo benieuwd wat ie gaat flikken :lol:

5. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    League Pass is van 20 tot 26 januari gratis. Je moet wel cc gegevens invullen en als je hem niet voor 26 januari stopt wordt hij automatisch omgezet en moet je dus betalen. Let daar dus op.
    Ik probeer het nu even maar het streamen gaat niet heel smooth. Live wedstrijden wel, maar als ik een wedstrijd terug bekijk gaat hij niet echt lekker

Laatst bewerkt: 20 jan 2014
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ligt dat niet aan je internetinstellingen? Heb gisteren MLK day zitten kijken en geen problemen. Maar misschien komt het omdat er veel connecties zijn in de free preview periode...

7. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mm ik keek nu vanochtend de wedstrijd van Miami terug (:'-() en die verliep wel prima. Het zal nu wel wat rustiger zijn op nba.com, ipv gisteren tijdens de live wedstrijden.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Awesome match was dat, die halftime score :eek:

Clippers al gezien?

9. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ziek. 140 punten in de eerste helft 8) Soms snap ik de wissels echt niet. Battier schoot alles erin (3/3 3PT) en dan speelt hij maar 20 minuten. Deze wedstrijd hadden ze echt gewoon moeten winnen...

De highlights van de Clippers wel gezien ja. Jemig die dunken er echt op los niet normaal.

Wat zijn jullie verwachtingen van de All-Star game? East maakt dit jaar best een goede kans, nu de West zoveel spelers missen. Wanneer worden de deelnemers van de Dunk Contest bekend? Lebron, Griffin en Paul George svp!

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    PG heeft al nee gezegd en Lebron gaat er sowieso niet aan mee doen.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    PG heeft gezegd dat hij wel mee wil doen als er een sterk deelnemersveld ik.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    In een ander artikel zei hij dat hij enkel zondag wou spelen en voor de rest wou genieten van het weekend en geen zin had in die andere competities. Dunk contest vond hij trouwens BS omdat het doorgestoken kaart is.

http://probasketballtalk.nbcsports....ys-he-turned-down-request-to-do-dunk-contest/

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Explain?

Was het niet eerder zo dat de participants van saturday night events eerder bekend waren? Ik vind t zo laat allemaal, voor mijn gevoel is t al bijna 19 februari :+

Ik zou DeAndre Jordan wel eens willen zien, die doet best sicke dunks pre-game. Windmill 360, net als PG, between the legs reverse, etc.

Verder zou ik niet echt weten wie erin zou moeten. Ben Mclemore wel trouwens.

Kan iig hoog springen :9

Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ah ok dat had ik nog niet meegekregen... Hij was ook nog gevraagd voor 3PT shooting toch?

Nouja dan maar hopen dan Gerald Green meedoet. Of DeMar, DeAndre en Nate ofzo.

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Helaas niet. Hij heeft al aangekondigd dat 'ie niet meer meedoet :'-(

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Damn die gozer is echt de beste dunker uit de NBA :'-(

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Laatste paar jaar zie je dat elke speler een celeb invite of één of ander gadget gebruikt. Ik hoop dat ze back to basics gaan en terug wat normaal doen.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    True, ze moeten props gewoon afschaffen, period.

Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha droog.

Maar vorig jaar hadden ze toch bijna geen props? of een coach oid?

Green moet idd gewoon meedoen...
    Hij verdient het wel om nog een keer te winnen,die gast springt niet normaal hoog.
    Zijn er nog paar die wel kunnen mee doen Oladipo bijv hij kan ook aardig stukje springen.

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ohja, Gerald Henderson moet ook meedoen.

Deel Deze Pagina