1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Als Chris Paul niet meedoet moet Dragic er voor hem in als het een guard moet zijn. Hij zit nu zelfs in de MVP ladder op nba.com, de andere 9 zijn allemaal all-stars. Phoenix doet het ook lekker.

Kut seizoen voor de Lakers, hoop echt dat Kobe goed terug komt. Steve Blake, Steve Nash (Al traint die weer, gelukkig), Jordan Farmar en Xavier Henry (die tot ieders verbazing echt goed kan spelen), allen geblesseerd. Vind het ook nog steeds jammer dat Phil Jackson niet is gaan coachen, imo geen goede move van de GM.

Laatst bewerkt: 31 jan 2014
  2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Nate Robinson torn ACL =(=(=(=(=(=(=(

3. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    JR Smith gaat weer lekker :D Go Knicks!

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Watching Indiana vs Brooklyn.. kan een interessante game worden.

5. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een nieuwe muts nodig en het lijkt me wel vet om er1 van een NBA team te hebben ( liefst van de Heat, hoe ironiscb dit ook is) maar kan nergens een Nederlandse shop vinden met fatsoenlijke prijzen.
    Iemand een idee? Misschien een fysieke winkel?

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Foot locker,house of hoops,oqium?

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Pacers sign Bynum! Ik heb altijd nog wel wat vertrouwen in Bynum.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik heb het idee dat het meer was zodat Heat hem niet kreeg :9

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
  10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Heat hadden hem waarschijnlijk toch niet genomen nu Oden langzamerhand wat beter begint te spelen. Ik vind het toch een behoorlijk risico van de Pacers om Bynum te nemen, daar hij er nogal een handje van heeft om de 'team chemistry' goed te verzieken (zowel bij de Lakers als bij de Caveliers). Ik weet niet of het dan zo handig is om zo'n speler aan een vrijwel perfect draaiend team toe te voegen

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    True, daarom zeg ik ook, Indiana heeft hem ook gehaald zodat Miami hem niet kon halen. Uiteindelijk is Miami vooral zwak als het gaat om rebounds. Hibbert is zeer belangrijk gebleken in de matchups tegen Miami, en een Bynum zou dat beetje kunnen opheffen aangezien hij ook wel een rim protector is.

Dus Bynum is gewoon een grotere versterking voor de Heat dan voor Indiana.
    Maar nu hebben we wel gewoon én Bynum én Hibbert. Damn son 8).

Daarnaast is het zo'n groot risico niet vind ik. Ik denk niet dat een bankspeler de chemie tussen de starters gaat verpesten hoor. Low-risk, high-reward gokje dit. Het kan ook zo zijn dat hij helemaal niet speelt en liever gaat bowlen, dat wel.

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Larry Bird hierover: ''We don't have the money to throw around and let them sit on our bench, that's about the dumbest thing I've ever heard''

Ze kunnen Bynum zo weer droppen btw, daarom is het low risk.

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, toen Bynum van de hand werd gedaan door de Lakers was het eerste dat een aantal spelers zeiden dat de sfeer in de kleedkamer een stuk beter was zonder Bynum (dat het vervolgens misliep omdat de instelling van Howard nogal botste met die van Kobe is een ander verhaal). Een van de redenen waarom een hoop Lakers fans (inclusief mezelf) blij waren met het vertrek van Bynum is dat hij nooit echt constant presteerde, zelfs in zijn 'breakthrough' 2011-2012 seizoen. Volledig fit kon hij op avonden dat hij er zin in had met gemak een triple double halen, had hij er echter niet zoveel trek in dan was hij onzichtbaar. Qua rebounds zal Hibbert Bosh domineren, maar of Bynum dat met al zijn beperkingen en wedstrijdinstelling dat ook kan tegen Oden?

Bovendien, de Thunder hebben laten zien dat de Heat best te verslaan zijn als je 'small ball' gaat spelen, al volg ik de Pacers niet goed genoeg om te kunnen oordelen of zij dit ook eventueel zouden kunnen.

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wat heeft Oden laten zien bij de Heat dan? :9 Minder dan Bynum bij de Cavs. Ik denk dat Bynum en Oden goed aan elkaar gematched zullen zijn though. Bynum heeft natuurlijk een betere postgame.

Ik denk niet dat Indiana small ball kan spelen, moeten ze ook niet willen met zo'n sterke diepe frontcourt. Helemaal met Bynum er nu bij, dat is het tegenovergestelde van small ball.

Btw, Larry Bird is de GM van Indiana. Tuurlijk kan hij het wel 'gewoon' zeggen om het niet toe te geven, maar ik geloof dat niet, it makes sense wat hij zei.

Laatst bewerkt: 4 feb 2014
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ja tuurlijk zegt Bird dat. Anders heb je helemaal niks meer aan Bynum. :+

Mja mag hopen dat de perceptie van Bynum wel even veranderd is als je gewaived wordt en pas na 3 weken een team je wilt signen. Hij beseft vast wel dat hij niet meer de superster is maar nu in dienst moet spelen van. Dat heeft hij ook al gezegd.

Thunder is echt de meest slechte matchup voor Pacers. Wat vooral effectief is tegen Indiana zijn die midrange shots, en daar zijn Westbrook en ook Ibaka wel dodelijk in. Daarnaast kan Durant gewoon uit vrijwel elke positie scoren waardoor het echt een lastig verhaal is.

Dit Indiana is echt helemaal gebouwd om Miami te verslaan, en dat gaat ze vast wel lukken ook. Maar tegen OKC wordt een heel ander verhaal.

16. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het uitdraait op een Thunder-Pacers finale dan hoop ik dat de Pacers winnen, hoe gecharmeerd ik ook ben van Kevin Durant. En eigenlijk heeft het best een stomme reden dat ik liever de Pacers zie winnen in een dergelijk scenario: ik wil gewoon niet dat je een scenario krijgt dat Derek Fisher meer ringen heeft dan Kobe, zeker aangezien eerstgenoemde vrij weinig toevoegd aan de Thunder.

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Haha :+ Ik denk echter dat OKC hem gaat pakken dit jaar.

Wie voorspellen jullie als champion?

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Heat of Pacers

19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member