1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja wouw echt geweldig :D Eerst ook gewoon 8/8 3-punters. Daarna helaas 2 mis. Wat een vette wedstrijd

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ook 8 straight wins na de all starbreak :) zouden ze weer 20+ halen :p

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Wow Lakers... 8)

Lol :9

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha ja ach :p

Monsterscore van de Clippers idd :8

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Suns _O_

Ik hoop echt dat ze de playoffs halen, het liefste als de 6th seed zodat ze niet tegen OKC/Spurs moeten.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2014
  6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hoezo, OKC pakken ze gewoon? :p

7. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Ik denk dat weinig ploegen graag tegen de Suns willen spelen. Ze winnen veel wedstrijden van de sterkere ploegen (Blazers, OKC, Pacers). Miami of Spurs is denk ik niet haalbaar, maar ik hoop dat het nog even zo doorgaat en ze in ieder geval een 'mooie' playoffs run hebben. Klein beetje Warriors 2007 zo, aangezien ze toch 1 van de slechtste teams zouden zijn dit jaar.

'We believe' :9

Een paar goede picks, Bledsoe terug, en een goede FA signen en ik ben benieuwd wat ze de komende jaren gaan doen. Al geloof ik wel dat bijna alle spelers op het moment boven zichzelf uitstijgen en ze echt op die wolk zitten.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ja en dan hebben ze nog een shitload aan picks ook.

Die Gerald Green blijft baas he :cool:

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Dit jaar wel ja, zeker hij presteert zwaar boven verwachting. Hij kan ineens veel meer dan beestachtig dunken _O_

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    En dat met 4 vingers aan z'n shooting hand _O_

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Bulls _O_. Al 2 jaar zonder Rose en nog altijd zo goed. Ze halen waarschijnlijk max. de 2de ronde maar elk team dat tegen ze moet gaat het voelen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zieke dunk van Westbrook met nog 1 minuut te gaan. _O_ Hoop dat OKC dit nog wint.

Domme 3 van WB met nog 35 seconden te gaan, 107-110. Had makkelijk 2 punten kunnen scoren. Nu is het gedaan.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2014
  13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

=(

Wat een idioot is Beverly.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Trieste gozer ja. Snap reactie van Russ volkomen.

15. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mooi filmpje van Noah.

Ik vind hem er nooit echt breed uit zien, maar als je die spieren hier ziet, wow :0

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Goeie kerel, speelt met zoveel energie en intensiteit. Als ik hem zie spelen doet het me denken aan hoe ik en mn teamgenoten speelden toen we nog bij de mini's zaten :9 Zoveel kinderlijke joy zie ik ook als hij speelt.

Phil Jackson dus officieel naar de Knicks nu in een front office position, (president las ik al). Maakt me nog gefrustreerder over de Lakers.. Jim Buss is geen goede opvolger van z'n vader so far :mad:

En: Kobe Bryant Reportedly Has 'No Interest' in Playing for Mike D'Antoni in 2014-15

http://bleacherreport.com/articles/...um=referral&utm_campaign=programming-national

Hoe doe je ook alweer een link plaatsen maar dat je alleen op een woord bijv. hoeft te klinken om naar een link te gaan btw?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
  18. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nou vanochtend voor het eerst een wedstrijd van Sport 1 gezien. Dit kanaal is deze maand gratis bij UPC. Ik heb de Heat-Nuggets wedstrijd opgenomen.
    Mart Smeets deed het commentaar. Man o man wat een zouteloos commentaar, er zat maar heel weinig enthousiasme in. Pas later kwam dat wat naar voren.
    Ik hoor toch veeeel liever het amerikaanse commentaar, wat veel geinformeerder is (logisch) en gewoon leuker.
    Daar kwam bij dat net niet de hele wedstrijd erop stond. De laatste 30 seconden waren niet opgenomen, omdat het een best lange wedstrijd was blijkbaar. In die 30 seconden kon de wedstrijd nog beslist worden, dus moest ik hem alsnog downloaden :p

Hoop dat de Heat vanaf nu weer even eens wat gaat winnen. 1 van de 6 winnen is natuurlijk zwaar ondermaats.

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Gister ook de herhaling zitten kijken en het commentaar is idd gewoon zaaddodend....
    Beter doet hij niet het commentaar vanavond anders switch ik wel naar een livestream

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe het bij andere tv's is, maar op mijn Bravia kan ik Engels selecteren als audio, waarna je gewoon het Amerikaanse commentaar krijgt ipv Smeets, of Visschraper of Van Dam (ze zuigen allemaal)

Deel Deze Pagina