1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Echt he, the east is a joke vergeleken met the west.

btw

Lakers en Español, da's ff andere stylo :p

2. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Jezus wat een officiating bij Heat vs Pacers.
    Scheids tackelt Lebron, 3 punter van Wade die wel binnen de lijnen was en nog veel meer (ook voor Pacers).
    Verder wel een spannende wedstrijd die helaas gewonnen werd door de Pacers.

Bosh speelt zijn eigen spel niet meer. Hij gaat nu alleen maar staan wachten bij de 3 punts lijn. Dit terwijl hij eerder aangaf dat zijn 3 punters puur een bonus zijn en dat er niet een te grote focus op zal komen te liggen.

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Die offensive foul op LeBron met z'n elleboog, dat sloeg echt nergens op dat dat een offensive foul was.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Division champions bitches.

Die power rankings van 2014 zijn bizar.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn, die Spurs doen het dit jaar gewoon weer hé. 18 wins is nu een nieuw record.

7. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder jaar denk je: die Spurs zijn nu wel klaar, Duncan en Ginobli zijn te oud. En ieder jaar doen ze gewoon weer mee. Sterker nog, op het moment speelt er niemand zo goed teambasketball als de Spurs. OKC en de Heat hebben misschien meer talent, maar kunnen qua spel momenteel niet tippen aan de Spurs.

Laatst bewerkt: 2 apr 2014
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Pacers :emo:

9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Pacers moeten uitkijken dat ze dit jaar er niet per ongeluk in de tweede ronde uitvliegen. Ze waren de gedoodverfde favoriet om de East te winnen na November/December/Januari maar de afgelopen weken lijkt het helemaal nergens op.

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Worst offensive team sinds 1 maart. Zou me verbazen als ze dit jaar een championship pakken. De conference finals moeten nog te behalen zijn in the east voor de Pacers, alhoewel Chicago en Brooklyn wel lekker spelen op het moment. Vrijdag speelt Indiana tegen Toronto, dat is ook een potentiële play-offs match up, dus kan een interessante game worden.

Ik denk dat dit jaar een team uit het westen kampioen wordt. OKC of Spurs als meest obvious choices. Beide teams gun ik het, vind alleen OKC leuker om naar te kijken.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik kijk er al naar uit wanneer KD de MVP award krijgt _O_ Eindelijk. Nu nog hopen dat OKC alles wint.

Clippers spelen trouwens ook erg goed. Ik zei altijd 2nd round exit maar denk dat ze nu wel de conference finals kunnen halen. OKC/Spurs/Clippers/xxx.

Van GSW had ik meer verwacht dit seizoen. Minstens 4th seed.

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Golden State valt idd vies tegen dit jaar, ik dacht aanvankelijk nog dat ze een outsider zouden zijn om iig de Western Conference Finals te halen. Maar goed, ook maar gestemd op Durant als MVP, al wint OKC dit jaar hopelijk niet de NBA (heeft te maken met Derek Fisher, niets ten nadele van KD or Westbrook).

14. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    OKC Baby!

Ik zit klaar voor de wedstrijd van het seizoen :) !

nog 2.5 uur mensen!

15. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Wat een wedstrijd!!! derde kwart nu!

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hoezo?

OKC is voor mij nu wel favoriet geworden voor de titel.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Fisher, want? Alsof hij echt zijn stempel drukt op het spel ondanks dat hij te veel minuten krijgt.

In de playoffs speelt Westbrook 40 minuten, dan heb je Jackson nog en een deeltje gaat naar Fisher.

18. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    0 in 4 voor de spurs tegen OKC. Word hoogstwaarschijnlijk de conference finale. Wij zijn spurs hun kryptonite ;) en zo zal dat in die final dan ook voelen. OKC gaat all the way dit jaar mits russel zijn knieen volhouden ;) En na gister toch ook niet meer zo bang voor die clippers :p

Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Kryptonite was hier meer op z'n plaats

20. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16

Deel Deze Pagina