1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja let er gewoon op dat de logos enzo er op zijn gestikt, dan zit je goed.

Replica
    Swingman

2. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, zal eens even top shelf voorstellen voor een group order als dat gewoon originele zijn :)

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Okay gasten, bijna tijd voor de season awards.
    Wie kiezen jullie?

Mijn keuzes:

MVP - LeBron James. All around stats zijn crazy, beter dan die van KD. LeBron heeft het team toch wel gedragen met Wade en Bosh die niet veel speelden dit seizoen.
    Ondanks de lack of effectiveness in het vierde kwart, vind ik dat LeBron de MVP award verdiend heeft. En dat zeg ik zeker niet omdat ik fan van hem ben.

Rookie of the Year - Kyrie Irving. Beste speler van z'n team, dikke rookie stats ook. Imam Shumpert maakt ook een ontzettend goed rookie jaar mee, evenals Kenneth Faried.
    Rubio is geblesseerd geraakt helaas, maar speelde ook fantastisch.

Defensive player of the year - Serge Ibaka. Moeilijk deze, Tyson Chandler verdient het wat mij betreft ook.
    Maar die blocks van Ibaka waren dit seizoen abnormaal, 3.7 blocks ook ofzo per game. Triple double ook met blocks

Most Improved player - Goran Dragic. Eerder bij de Suns Steve Nash' sidekick, nu een erg complete speler. Verder zou ik ook niet echt iemand weten voor deze award.

Sixth man of the year - James Harden. Fear the Beard baby, wat een scorer. Vreemd eigenlijk dat hij van de bank moet komen, dit kan alleen met het roster van OKC Thunder. Fantastische speler.

4. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.985
    Ben het wel met je eens denk ik.

MVP vind ik ook Lebron James. Allround stats zijn inderdaad geweldig, en hij draagt het team wel degelijk, zeker toen Wade even wegviel. Nu kun je overigens van Durant ook zeggen dat hij erg belangrijk is, maar toch. Mijn gevoel zegt James.

Rookie of the year inderdaad Irving. Andere namen doen het ook goed, maar hij was de beste.

Defensive player zou ik puur moeten afgaan op stats, aangezien je dat niet zo gemakkelijk ‘ziet’, je zou dan elke wedstrijd ook volledig moeten kijken. Kan dus wel leven met Ibaka.

Most improved player zou je ook Jeremy Lin en Ryan Anderson kunnen noemen. Anderson doet het beter dan andere jaren, en Lin speelde ineens uit het niets als een all-star. Probleem is echter dat hij nu geblesseerd is. Waren het puur een paar goede weken waarin hij boven zichzelf uitsteeg, of is hij nu echt zo goed? Want dan kun je toch wel spreken van een dramatische verbetering lijkt me.

Sixth man of the year zou JR Smith ook nog voor in aanmerking kunnen komen, maar die heeft natuurlijk geen volledig seizoen gedraaid.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    MVP: Durant

Rookie: Irving

Defensive: Chandler, of Perkins misschien zelfs.

Most Improver Player: Hier kun je echt veel kwijt... Batum, Harden, Afflalo, Cousins, Gallinari, George, Ibaka, Hill.... Ben dan ook echt benieuwd wie ze kiezen :p. Batum heeft te weinig gespeeld geloof ik, dus Cousins vind ik wel een flinke kanshebber.

Sixth Man: Harden is inderdaad grootste kanshebber, speelt heerlijk. Daarnaast hebben we het ook al ff over Paul George gehad, maar denk dat hij het moet afleggen.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoewel football fanatics een erg fijne shop is met mega assortiment aan fan merchendise, doen ze er vaak lang over om in nl te leveren. Duurde vorige keer 5 weken bij mij.
    Had toen 2 nfl jerseys voor intotaal 110 dollar en moest bij leveren 55 euro bij betalen.
    Ik zou even bij Eastbay.com kijken. Zijn vaak even duur, hebben alleen iets minder aan fan gear maar hebben wel crazy veel spullen.
    Voordeel is, is dat ze super snel leveren.
    Ik heb zaterdag avond half 1 een bestelling geplaatst, gister had ik het binnen.
    Uiteindelijk 40 dollar verzendkosten en 22 euro aan inklaringskosten.
    Had voor 160 dollar aan spul met oa cleats waardoor de doos groter was.

7. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Kobe speelt vannacht niet tegen de Kings dus het gaat hem helaas niet lukken!

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24

Jammer, had het hem zeker gegunt dit jaar.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Durant wordt toch MVP...

Zaterdag al PO's!! Awesome :cool:

Hebben jullie al een bracket ingevuld?

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Rookie of the year: Kyrie Irving

MVP: Kevin Durant (CP3/Parker/Lebron)

Defensive Player of the Year: Chandler/Tony Allen/Lebron

Sixth man: James Harden

Coach of the Year: Tom Thibodeau - Scott Brooks

Most Improved: /

Mijn prognose van 10 januari

Zat er toch dicht bij. :thumbs:

Thunder en Bulls wil ik in de finale en dan ben ik blij en maakt het me eerlijk gezegd niet uit wie er wint. Lichte voorkeur voor de Bulls.

Miami haalt het hopelijk net niet vs de Pacers. Spurs kunnen stunten maar ik ben te Thunder minded dus hoop ik er niet op.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Is dit al de definitieve bracket?

Waar kun je hem invullen?

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ah ok, dacht dat er een handig programmaatje voor was.

Ben namelijk zelf ff bezig een bracketje op te stellen op Fok :p.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    PLAYOOOOOOOFFS

15. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Worden denk interessante games/playoffs,gezien de bracket :)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja en dat begint strakjes al met Heat vs Knicks!

Smullen.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik was al gestopt met kijken omdat de game gespeeld was.
    Enkel?

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Geblesseerd???

Dat zou wel echt enorm jammer zijn.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Knicks worden geraped... Zonde.