1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Soms zijn dingen ook gewoon lekker simpel.
     
  2. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal alleen wel vreemd zijn, Magic als eigenaar van de Clippers...

    Dit zijn trouwens wel de leukste playoffs in jaren. Ik probeer alles te zien en iedere wedstrijd is echt top. Alleen de Heat lijken het makkelijk te hebben. Waar ik me wel aan stoor zijn de scheidsrechters, die verschrikkelijk inconsistent zijn. De ene keer laten ze veel toe, de andere keer zijn ze wat stricter waardoor Klay Thompsen ineens vier fouten heeft voor halftime.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Als het een echte racist zou zijn, zou zijn vriendin wel Amerikaans zijn he :emo:

    Hij is gewoon bang haar te verliezen aan 'haar' volk. Gezien zijn opmerkingen over het neuken zegt wel dat hij gewoon onzeker is.

    Luister maar eens de complete audio, dan hoor je ook wel dat het niet puur op basis van huidskleur is.


    Uiteraard, het zijn verschrikkelijke uitspraken maar er is wel iets van een nuance. Anders had hij wel specifiek gezegd dat hij helemaal geen buitenlanders wilde.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat is hij dan wel, gewoon grof gebekt? Staan genoeg dingen online wat hij in het verleden allemaal al heeft gezegd en uitgespookt.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hij speelt nu de racisme kaart. Een hele simpele racist zou geen NBA club kopen en al helemaal geen half Mexicaanse/half Afro-Amerikaanse als vriendin hebben. Dus nee, Sterling is geen simpele racist. Meer een gecompliceerde racist ;)

    Maar anyway, ik zit nu de Deadspin tapes te lezen.
    Sterling heeft gewoon gelijk dat de complete Westerse maatschappij nog door en door racistisch is. Niemand wil dat echter hardop zeggen, Sterling noemt het onze cultuur.


    Ik vind het een zeer interessante discussie hoor. Het blijven verkeerde uitspraken wat hij allemaal uitkraamt, maar zoals ik zei, er is een nuance.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Pacers :thumbs:, de enige hoop van vele basketbalfans om eindelijk eens Miami te verslaan. Ik vraag me af welke impact dit gaat hebben want Bird gaat sowieso kijken wie wel/niet mag blijven.

    Ook pijnlijk voor David West want hij is al 33.
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol moeten ze wel winnen :+
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    De Nets zijn het kryptonite van de Heat he. Ik root echter voor de Raps. Raps in 7!
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wordt echt de grootste deceptie ooit zo :'-(
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Hibbert soms bezoek gekregen van de talent stelende monsters uit Space Jam? Hij kan echt helemaal niets meer. Een center die in 12 minuten 0 punten, 0 rebounds en 4 fouten op het bord zet...
     
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
  12. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    /BanHammer. Goede beslissing van Silver, eigenlijk de enige juiste die hij kon nemen.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Weer een OT game bij Memphis vs OKC. First round exit zou erg jammer zijn. Sowieso in combinatie met KD zijn MVP award die hij dan krijgt.
     
  14. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Eerste "verrassing" Wizards zijn door.
    Jammer voor de Bulls.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    OKC is ook best treurig eigenlijk. Een heldere offense hebben ze niet.

    Verder, Best. First. Round. Ever _O_
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Offense van de Thunder is een beetje te helder, dat is nu het probleem. Westbrook dribbelt met de bal, passed de bal naar Durant als hij zelf niet kan schieten (en vaak genoeg schiet hij alsnog) en dat is het eigenlijk wel. Dat is allemaal geen probleem zolang Durant 50% van zijn schoten maakt, maar dat haalt hij in deze serie bij lange na niet.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Of zoals Chuck het zei:
    That's the shot you called in the timeout?!
     
  18. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Of zoals te lezen op ESPN.com: "Westbrook took 31 shots, missed 21 and it seemed like all of those were a bad idea."
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    30 punten uit 31 shots ja.

    In the last 2 games (Games 2-5):
    Kevin Durant: 37/100 (37% FG), 9/35 3PT (25.7%)
    Russel Westbrook: 36/109 (33.03% FG), 7/33 3PT (21.21%)

    Wow.

    En dan klagen ze over Crawford :+
     
  20. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    De Thunder zijn niet 'diep' genoeg. Ze hebben het vertrek van Harden nooit echt kunnen opvangen en het lijkt wel of Durant vermoeid is geraakt na zijn MVP seizoen. Bovendien is hij ook nog niet de leider die Westbrook even aan zijn oren trekt en zegt dat hij niet meer als een idioot lukraak ballen naar de basket werpt.
     

Deel Deze Pagina