1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wade\o/

Hopen op heat celtics, dat wordt wel een epic series denk ik

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    He toch jammer.. Jammer dat bv. Granger de Heat per se boos moest maken. Nou, we hebben gezien wat een boze Heat allemaal kan.
    Zonde.

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Toch de Heat hé. Pacers is echt een leuk team though, fantastisch seizoen gespeeld.
    Bravo.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zoals verwacht kiest Deng toch voor de OS en laat zich daarna pas opereren. 3-4 maanden revalidatie en dan is hij pas terug rond eind december-begin januari.

Ook al is de OS een leuk evenement en een eer om voor je land te mogen spelen vind ik toch dat hij voor de Bulls moet kiezen omdat dat zijn baan is, de OS is een leuke bijkomstigheid. Dan speel je dus zonder Rose en Deng. :{ Straks missen ze nog de playoffs.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Rajon triple double Rondo :9

Nu maar hopen dat ze Miami ook aankunnen zoals tijdens het seizoen.

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Wordt een toffe serie gok ik zo :)

Vannacht OKC - SA zal waarschijnlijk ook spannend worden,lichte voorkeur gaat naar OKC.

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat de Spurs dit gaan winnen. Ik gun het beide teams, Durant en co het meeste zodat ze nu al een ring hebben en ze zich daar geen zorgen om moeten maken indien het de komende jaren niet lukt.

Liefhebbers voor de titel:
    1. Boston :9
    2. OKC
    3. Spurs

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat een onzin zeg :emo:

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Haha, inderdaad :+
    Geen enkel team zou zo moeten denken, en zeker OKC niet. Zij hebben een jong, talentvol team dat de komende jaren van betekenis gaat zijn.

Spurs is een veteranenteam, beetje zoals Dallas vorig jaar. Ik vind het heerlijk om te zien hoe zij met fantastische teamplay en coaching andere teams verslaan. Fundamentals to excellence.
    Hoe lang ze dit nog vol kunnen houden is de vraag, daarom gun ik ze de titel zoals ik hem vorig jaar aan Dallas gunde.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ginobili, wat een baas. _O_

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo onzin? Ik kijk anders niet uit naar die drama taferelen zoals nu met Lebron dat hij perse een ring moet winnen. Grootste gezeur wat er bestaat.

:emo::emo:

Je moet ook kijken hoe lang OKC bij elkaar kan blijven, volgend jaar is het het laatste jaar dat Harden en Ibaka bij elkaar kunnen spelen of ze moeten een salary cut nemen. En als je vertrekt bij OKC zijn er weinig andere echte contenders die zo goed zijn zoals OKC. :)

Laatst bewerkt: 28 mei 2012
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Alsof Durant verzadigd is met 1 ringetje :p.

Je kunt het dan beter Spurs gunnen. Die zijn niet meer zo jong. OKC krijgt nog zat kansen met dit team.

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Boston gaat het heel moeilijk krijgen denk ik... wordt niks denk ik.

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Denk ik ook. Ik vind het nu al ongelooflijk jammer dat het niet Bulls vs Heat is als je deze wedstrijd ziet.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Vind de andere final veel leuker ja.
    Gino is bezig _O_

Leuke games worden dat.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie het daar 4-3 worden en bij de Heat 4-0. Winnaar West heeft dan 7 zware wedstrijden achter de rug. Zie dan nog eens voldoende weerstand te geven aan James en Wade.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Heat makkelijk te verdedigen is, zolang je James en Wade uit de paint houdt. Daarnaast is Heat enkel James en Wade.

Ik zie Spurs in de huidige vorm (32-2!!!) eerder winnen van Heat.

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ga d'r maar aan staan. Ieder team probeert het, maar James is echt té sterk voor zijn defenders als hij de paint ingaat. Je hebt wel gelijk dat wanneer zij geen points in the bucket scoren, dat de Heat dan eigenlijk niet zo goed zijn. Een hele goeie rotatie is daarin het belangrijkst, help defense en help the helper.

Daarnaast moet je erg uitkijken met turnovers, Heat scoren daar makkelijk uit en maken veel steals ook die tot fast-breaks leiden.

Als de Spurs van OKC kunnen winnen (wat ik zie gebeuren), dan moeten de Spurs ook van de Heat kunnen winnen.

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    East wordt niet spannend, maar west oh zo spannend. Ik weet het echt niet wie daar gaat winnen en dat wordt denk ik wel een 7 game series.

Deel Deze Pagina