1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    92 had toch voor meer spelers met een status voor mij.

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Eerste echte game voor Amerika, op NBC toonde ze net nog de resultaten van de vorige wedstrijden waren allemaal redelijk close.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wordt gewoon 20 pt differential.
    Melo duidelijk weer de beste.

Laatst bewerkt: 4 aug 2012
  5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Mooi 20 punten verschil... opnieuw was het redelijk close.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gewoon slordig dit. Ben nu wel benieuwd naar de pot tegen Argentinië hoor!

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hopelijk zorgen deze OS (en een gouden medaille) er voor dat Paul geen 5 jarig contract tekent bij de Clippers maar dat hij Anthony opzoekt in NY. Moet er nog wel heel wat gebeuren.

8. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat toch niet gebeuren van Paul naar de Knicks. Ze zijn way over de cap dus signen als een free agent kan niet, en in een sign and trade geloof ik ook niet. En no way dat de Clippers dit seizoen stoudemire of Chandler accepteren voor Paul.
    Daarnaast hebben de Clippers eerlijkheidshalve ook wel een beter team dan New York.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Mwah dat Clippers een beter team hebben dan de Knicks durf ik niet zo te zeggen hoor.

10. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel :+

Paul > Felton
    Billups > Shumpert
    Butler < Anthony
    Griffin > Stoudemire
    Jordan < Chandler

De benches verschillen niet zo erg, maar Paul is gewoon stuk beter dan Anthony als Franchise player en Griffin is 6 jaar jonger dan Stoudemire.

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Griffin is op dit moment nog niet beter dan Stoudemire. Heeft bv. al geen post-game, niet dat Stoudemire zo geweldig is maar hij is op dit moment nog wel de betere. Griffin is te eendimensionaal, moet echt nog hard werken aan veel aspecten van zijn spel (free throws,defense, post-game,...).

En Shumpert is nu al en gaat een van de beste man-to-man verdedigers worden. Hij is nu al ongelooflijk goed. Vorig stopte hij Rose nog af, had echt veel steals die wedstrijd en zorgde voor turnovers bij de bulls. :)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Griffin is echt overrated, in 4e kwart zelfs meer een last.

Daarnaast hebben Knicks nu Kidd erbij hè.

13. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, bij beide. Alleen Shumpert is nu ook nog niet beter ;) Punt is wel dat Billups en Stoudemire alleen maar minder worden en Griffin en Shumpert beter.
    Maar ik denk dat er erg weinig mensen zijn die kiezen voor een combo van Stoudemire en Anthony tegenover Paul en Griffin.

Edit: En clippers Crawford en Odom:9 Zoals ik zei, benches zijn wel goed aan elkaar gewaagd, beide goed.

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Billups was een aardige speler maar denk je dat zijn bijdrage nog zo groot gaat zijn na deze blessure? Hij wordt binnenkort 36. Vorig jaar had ik ze nog een kans gegeven om 1 ronde verder te komen in de playoffs maar nu niet echt.

15. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet, leiderschap en clutch shooting kan erg belangrijk zijn en zou die nog steeds moeten kunnen. Zo niet dan hebben ze Crawford nog die dat ook goed zou moeten kunnen.

Niet dat het heel veel uitmaakt, Ik zie Knicks niet winnen van Heat, en Clippers niet van Thunder. Ben wel benieuwd naar de Nets <--> Knicks. Is ook wat relevanter dan Knicks <--> Clippers :+

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat dat betreft is het wel jammer dat East en West pas in de NBA finals tegen elkaar spelen. Format waarbij ze de ene keer tegen East en de andere keer tegen West zouden spelen zou wel oeuk zijn voor de afwisseling.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    In regular season komen ze elkaar toch tegen?

18. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar nooit in een serie om het echie natuurlijk. Regular season is toch anders

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha moet Paul winnen denk. Jammer dat Russell er niet bij staat.

Deel Deze Pagina