1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Is echt niet normaal idd

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

ff je medaille van 4 jaar geleden ook maar meenemen naar de spelen :+

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    OKC's Ibaka inks $48M extension

http://sportsillustrated.cnn.com/20...r-ibaka-extension.ap/index.html?sct=nba_t2_a3

Goede beslissing van OKC en het bedrag klopt ook nog eens, niet overbetaald want hij had makkelijk meer kunnen krijgen. Harden zouden ze nu ook nog kunnen tekenen voor een gelijkaardig bedrag maar dan wordt het heel krap (krijg je slechte bench players die niet goed zijn en het minimum verdienen) en moeten ze sowieso Perkins laten gaan via amnesty (zou leuk zijn als hij dan terug naar Boston gaat _O_).

Harden mogen ze imho laten gaan of tekenen en dan traden voor goede picks, ze hebben toch al Durant en Westbrook.

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Harden is idd wel vervangbaar, al heb je wel echt een andere offensive minded 6th man nodig dan. De reserves zijn offensive niet geweldig bij OKC.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Harden wordt binnen 2 jaar een All Star, die zou ik lekker houden.

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Volgend jaar zitten ze met deze 3 spelers al rond de 44 miljoen dollar. Harden zou je kunnen laten tekenen voor 10-12 miljoen en dan heb je dus 54-56 miljoen voor 4 spelers. De salary cap is 58 miljoen.

Het jaar daarop ga je sowieso over die cap heen met 4 spelers en kun je niks meer doen, de enige spelers die je dan nog onder contract hebt zijn Collison/Thabeet/Hayward (TO)/Perry Jones.

2 superstars is meer dan genoeg met Ibaka er bij. Als je Harden trade voor enkele top 10 picks dan kun je zo weer opnieuw beginnen met goedekope talentvolle spelers.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    .......

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, dat word een nieuwe Mart Smeets bingo kaart maken dus...

Benieuwd wat ie voor termen gaat gebruiken wanener er een alley oop komt...

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wtf er zit bij Sport1 iemand die de NBA prima doet... Zonder Mart te bashen, NBA becommentariëren wordt niks aangezien hij zich de enige NBA fan in Nederland waant. Dan krijg je dus uitspraken als 'Eric Gordon, die kent u niet'

Brrr, nee ik haal wel een League Pass.

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het sowieso nog altijd raar dat het niet mogelijk is als je digitale televisie hebt niet gewoon de commentator als het ware 'uit' kan zetten, dus dat je alleen nog maar de spelers hoort en publiek etc. Kan me soms echt doodergeren aan commentators, of het nou bij voetbal, basketbal of een andere sport is.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Sowieso hoort bij de NBA gewoon Amerikaans commentaar. Helemaal omdat elke club een eigen commentator heeft.

Dat zou pas handig zijn, dat je DeMart kan uitzetten en de Amerikanen aan.

13. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb je geloof ik nu 'al' bij Eurosport, dat je kan kiezen tussen een Nederlandse en een Engelstalige commentator. Van mij mogen ze dat bij Sport1 en andere sportzenders ook gewoon doen. Basketbal kijken met echt Amerikaans commentator is echt vele malen beter.

Snap überhaupt niet hoe je Mart Smeets kan aannemen als sportcommentator na afgelopen sportzomer, is geloof ik uitgekotst door bijna heel Nederland

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook al zou die mogelijkheid er zijn, dacht je echt dat Mart het zou toelaten dat je ZIJN stem en mening uit kan zetten:+

Anyhow, ik kan me voorstellen dat het Basketbal met Nederlands commentaar net zo tenenkrommend zal zijn als dat wanneer er een football wedstrijd door een Nederlander word gedaan.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja precies, dat Engelstalige jargon hoort er gewoon bij. From downtown, denied, in the post, money on the 10 footer... In het Nederlands kun je per variëren.

Probeer maar eens 3 synoniemen te bedenken voor een driepunter zonder dat het cheesy wordt.

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Blij dat ik geen sport1 heb :+

Download me games wel weer,heb ik ook amerikaans commentaar :)

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Je moet volgens mij sowieso niet Sport1 halen voor de NBA want er worden nooit echt veel wedstrijden uitgezonden. Je kunt dan beter iets meer betalen en een League Pass halen

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat sowieso!

Werkt nog veel beter dan downloaden.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Betaal je nou voor de NBA pass?

20. Tyrant