1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Damn dit is lelijk

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Wtf! mag hopen dat dat niet de nieuwe jersey's worden voor altijd :confused:

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24

Sick goeie deelnemers dit jaar, heb meer hoop dan ever op een leuke show.

Lijkt me ook kut spelen gewoon. Het ziet er inderdaad ook niet uit.

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Rising star game was matig,weinig echt toffe acties of dunks....

Alleen Irving op Knight op het laatst was wel heel nice :)

5. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Viel me eerlijk gezegd ook wat tegen. Irving was wel duidelijk de beste man op het veld. Dat Farried het zo goed deed lag vooral aan het feit dat hij totaal geen tegenstand had. Team shaq had bijna geen grote spelers en als kidd-chilcrist op een gegeven moment telkens om een rebound moet vechten met farried dan weet je wel hoe dat afloopt.

Op het einde nog wel een mooie dunk van waiters, maar een speler als Griffin miste deze wedstrijd dus wel.

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Idd vorig jaar was echt veel toffer met Griffin en Wall enz.

Farried mag ook zijn best doen vanavond haha die windmills waren ook niet heel bijzonder :+

7. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Ben blij dat ik niet gekeken heb. Vond de highlights al maar mehhh.

Hoelaat NL tijd begint dunk contest en allstar game? Iemand enig idee waar ik dit kan bekijken?
    Anders volg ik het nieuws gewoon een dag niet en download/kijk ik het integraal.

8. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    All star saturday begint om half 3 onze tijd en de game om 2 uur.
    Als je Ziggo/UPC hebt kan je Sport 1 kijken,is gratis deze maand ;)

9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975
    Pff komt slecht uit. Heb nog steeds geen digitale tv na verhuizing (ook niet echt nodig gehad overigens).

Bedankt voor je antwoord!

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    lol

Denk je dat ze soms moeite gaan doen tijdens een all star game? Morgen ga je exact hetzelfde zien, het is een showcase. Enkel tijdens het laatste quarter wordt er wat moeite gaan omdat ze altijd willen winnen. :)

11. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde niet de tegenstand zodra hij de bal had, maar meer de tegenstand die hij had om offensive rebounds te pakken.

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dunk contest was nice niet teveel onzinnge showprops enz,terechte winnaar imo.

Eerste dunk van Green _O_

Tribute voor Carter had beter gekunt,wel vette dunk maar had toffer geweest als hij de tegendraadse 360 windmill deed zoals Carter :)

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Enkel de dunks van Ross en Green vond ik echt goed. Evans heeft altijd van die rare props bij zoals vorig jaar. Ook die dunk met 2 ballen vond ik ZzzzzzzzZzzzzZzzzz.

White vond ik al helemaal een teleurstelling (jammer genoeg). Wat hij doet is vet, als het ook lukt maar zijn dunks zijn veel te riskant en moeilijk om het tijdens zo'n dunk contest te proberen. Al helemaal als je het 5 x opnieuw moet doen en elke keer het veld over moet rennen.

Lillard _O_

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Man, die dunk van Gerald Green die niet meer telde was wel de sickste dunk van de contest. Ik vond het trouwens dikke bullshit dat Faried 39 kreeg voor z'n eerste dunk en Evans 47.

Terrence Ross misschien terechte winnaar, Carter tributen dunk en 360 behind the back waren wel sicke dunks, maar z'n twee anderen waren niet bijzonder imo.

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Die dubbele dunk? Vond er weinig aan eigenlijk. :+

En het is eigenlijk wel goed dat ze geen punten aftrekken omdat je het een paar x moet proberen. Dat het de eerste keer lukt is natuurlijk wel vetter maar je moet ze een kans geven.

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
  17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja is toch wel qua difficulty de moeilijkste dunk van alle dunks die voorbij kwamen. Sick wat een hangtime en hoogte er voor nodig is om dat te kunnen. Echt flashy was ie niet, maar dat kwam denk ik ook omdat 'ie er achteraan kwam.

Die dunk dus, de between the legs off the glass van Faried, 360 behind the back, 'Carter tribute' en de reverse van Green. Die waren allen wel echt awesome.

wut

Laatst bewerkt: 17 feb 2013
  18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Qua difficulty??
    Hij trekt zich op aan de ring vangt de bal en dunkt weer?
    De bal vangen is mischien het lastigste maar hoge moeilijkheidsgraad nee.

Die 360 behind de back die is veel moeilijker.

@foto _O__O_

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oneens. Ik heb er namelijk nog over nagedacht, je kunt je niet 'optrekken' omdat je de bal eerst moet dunken met diezelfde hand. Je kunt hoogstens een paar miliseconden winnen door de neerwaartse beweging iets tegen te houden met die hand. Doe het maar eens in je hoofd. Ik denk echt serieus dat die dunk qua difficulty en sprongkracht de moeilijkste is.

Of die 360 via zijkant backboard.
    Daarna denk ik 360 behind the back.

Maar zeker weten doen we het natuurlijk allebei niet, helaas kan ik geen een van de dunks :p

Laatst bewerkt: 17 feb 2013
  20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Helaas niet :+
    Maar mijn redenatie is als ie hem dunkt met rechts houd hij de ring al beet,de bal ''valt'' in zijn linkerhand.
    Dan trekt ie een beetje op met rechts en dunkt de bal nog een keer.

Zou zeggen probeer het op een lage basket denk dat het makkelijker is dan het lijkt.

360 via aangooi aan de zijkant is dan idd wel moeilijker dan de behind the back vanweg je timing daar heb je wel gelijk in ;)

Deel Deze Pagina