1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hahah, that dunk is just nasty :9

Dunk van het jaar? Misschien wel, toch wel de hardste posterization tot nu toe.
    Brandon Knight valt ook echt vies hard op de grond.

3. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Zit Knight ook niet mee dit jaar...eerst Irving in de Rising Star game en nu dit :+

4. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.975

Geweldige reactie :thumbs:

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Lakers winnen van Orlando met Dwights 39 punten waarvan 25 door vrije worpen en 39 FTA 8)

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb de 1ste helft gekeken, was echt belachelijk wat ze deden. Howard stond aan de 3 punt lijn voor een high pick met Nash, bam, fout. Terwijl je misschien de moeite kunt nemen om te kijken wat er gaat gebeuren.

Ik snap best de hack-a-... methode maar dit sloeg nergens op. Op deze manier laat je de Lakers winnen. Als Howard trouwens elke wedstrijd zo speelt, dan zijn de Lakers gevaarlijk. Rebounden ging veel lekkerder bij hem.

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Verpest het kijkplezier inderdaad behoorlijk.

Dwight is de laatste tijd wel lekker op gang, maar met name gisteren deed 'ie het goed. Nu weten we dus dat hij zulke wedstrijden kan spelen, so no excuses :9

Hij is trouwens wel echt skinnier dan vorig seizoen, hopelijk gaat hij weer ff aan de gewichten hangen, dat zag er ziek uit.

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    [yt]58u19N3W8nU[/yt]

Ze moeten echt afschaffen dat je fouls mag maken op een speler die de bal niet heeft. Ik snap niet waarom het niet mag als je onder de 2 minuten in een kwart zit (dacht ik: dan krijg je 2 free throws + balbezit) en de rest van de wedstrijd wel.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2013
  9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat moeten ze dan doen? Is toch logisch dat het zo is. Zoiets afschaffen zou ik helemaal niet doen. Hoort bij het spel.

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het hoort dus bij het spel dat je iemand fouled terwijl die helemaal niet de bal heeft? Ik snap dat je wilt profiteren van iemand z'n verschrikkelijk slechte free throw percentage, maar het slaat toch nergens op dat er gefouled wordt van de bal af?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het hoort bij het spel is een groot woord, gewoon tactiek.

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ze bedoelen enkel het feit dat je een fout kan maken op een speler die de bal niet heeft met 'hoort bij het spel'.

Waar is je avatar trouwens?

Het is echt een beetje een dilemma, afschaffen kan niet maar om het te behouden op de manier hoe het nu gaat is ook niet leuk om te zien. Aan de andere kant is het vrij makkelijk te zien wanneer een team de hack a ... method gebruikt, dus dan zou je kunnen ingrijpen. Helaas is het misschien niet concreet genoeg om er een regel van te maken.

Vanavond de Lakers weer :)

13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Auw Kobe zeker een game of 2 weg vanwege enkel....bad timing.

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    :mad:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Overduidelijk ja, vond ik trouwens niet echt netjes want had het idee dat Jones opzet in het spel had...

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hij was zelf ook pissig jonge :9
    Dat postgame interview in de locker room.

'' He Jalen Rosed me ''

Q: '' Is this as bad an ankle sprain as you had before? ''
    A: '' Yup. ''

'' I just can't get my mind past the fact that I have to wait a year to get revenge ''

}:]

17. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Billenknijpend zitten kijken naar de laatste minuten van de wedstrijd tussen Miami vs Boston. Wat spannend op het einde :D

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Wie gaat Maimi nog afstoppen??

19. Zaitsev38

Zaitsev38 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit slordigheid zullen ze vast nog een keer gaan verliezen. Kunnen ze dit niveau en tempo vasthouden tot de finals dan worden ze ook gewoon weer kampioen. Dan kan niemand ze verslaan over meerdere wedstrijden.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Denver _O_

Moet je kijken naar de 2 conferences. Niet normaal hoe sterk de Western conference is en zij spelen dan nog vaker onderlinge duels tegen elkaar.

Zoveel teams waarvan ik hoop dat ze ver komen. Spurs/OKC/Denver/(Lakers) en Indiana/Bulls/Celtics. Als één daarvan alles wint ben ik blij.

East

Heat W/L% = .788
    Indiana = .618
    Knicks= .600

West

Spurs = .761
    OKC = .735
    Memphis =. 682
    Denver = .681
    Clippers = . 676

Deel Deze Pagina