1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mooie wedstrijd man :D
    Wade heeft eindelijk weer iets gedaan, nu Bosh nog ;)

2. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Is toch niet normaal hoe hij van de grond komt.....

3. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het lijkt ook alsof hij er niet eens veel moeite voor doet

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Jammer dit maar goed. Vorig jaar exact het zelfde met Boston.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Kutzooi. We hadden game 1 moeten pakken.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Pff wtf :9
    Die laatste is wel ok though, maar dit doet me teveel denken aan barbies en action men.

fucking kut, ik had gister de hele dag al het NBA nieuws vermeden om 's avonds de wedstrijd helemaal te kunnen zien, klik ik per ongeluk bij facebook bij de zijkant waar stond ''naam likes Streetball Nederland's photo''. Zie ik daar een fototje van LeBron dunkend en toen wist ik dus al wie er had gewonnen :mad:

Finale wordt er wel leuker op zo denk ik, met Miami vs. SPurs, ipv de Pacers

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Volgend jaar nieuwe kans.

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vraag me trouwens echt af wat er met Miami gaat gebeuren. Op RealGM blijf ik maar domme (vind ik) reacties lezen van fanboys die denken dat dit team 10 jaar door kan gaan en 8 titels kan halen.

Volgend jaar kan alles intact blijven met de big 3 + Haslem + Miller (stopt hij ja/nee) + Chalmers (team option) + Anthony + Battier.

Dan hangt het van Allen & Lewis af of ze hun player option gebruiken. Jones stopt misschien.

Maar als je dan naar 2014-15 kijkt dan kunnen ze niets doen of je moet hopen dat iedereen "opt out" en een nieuwe deal tekent.

Wade moet dan inleveren, wilt hij dit wel? 2 jaar en 42 miljoen vs x jaar en x miljoen? Wat best minder kan zijn. Wilt Bosh wel inleveren? Misschien vertrekt hij eindelijk.

Wilt Lebron wel blijven met Wade hoe hij er aan toe is? Dit is toch niet houdbaar? Hoe geweldig het ook moet zijn om in Miami te wonen (belastingsvoordeel + het lekkere weer) heb je geen/amper picks en zit je qua cap redelijk vast.

10. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap niks van de salarissen bij de NBA (caps en al die zooi) maar kan ik uit die tabel opmaken dat Birdman iets meer dan een half miljoen krijgt, terwijl Joel Anthony die bijna nooit speelt, bijna 4 miljoen krijgt 0_0

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Anthony heeft nieuw contract gekregen in 2010-11. Hij speelt al zijn hele carrière bij Miami dus na 3 jaar hebben ze bird rights en kunnen ze over de cap gaan qua salaris.

Birdman hebben ze een paar maanden geleden opgepikt. Was nog beschikbaar, minimum salaris etc. Birdman is al 34 jaar en wist waarom en waarvoor hij gehaald werd en dit was zijn kans om nog een titel te winnen.

12. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Nieuwe 2K14 cover

Lelijk? Dit ziet er echt niet uit met hem nog eens op de achtergrond. :+

14. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.040
    Kut. Zag per ongeluk weer de uitslag op nu.nl. Aaargh

EDIT: zou inderdaad heel mooi en simpel zijn zonder zijn hoofd op de achtergrond. Maar zal wel lang over onderhandeld zijn

15. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach lekker belangrijk, als de game maar goed is :)

Wie hebben er trouwens vannacht allemaal gekeken? Ik vond het best een mooie eerste game.

16. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Heb vanochtend de game gezien. Jammer van de uitslag :p En jezus wat een rebounds van Lebron.
    Wade deed het zelfs beter dan G7 tegen de Pacers, dus dat belooft veel goeds. Bosh ben ik nog steeds niet onder de indruk van. We need you Chris :)

James hoort inderdaad op de cover te staan van 2K14, maar vind de cover verder niet echt mooi.

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Heat verloren, mooi :9

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    De chemistry bij de Heat lijkt niet echt goed te zijn, met name tussen Wade en LeBron. Aan de andere kant zijn de Spurs echt een team en overleggen meer met elkaar.

Toffe wedstrijd, LeBron was ondanks zijn triple double niet dominant gewoon. Dat kan dus.

20. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    No way dat dat echt is :p

Ik maak me verder niet zoveel zorgen over de Heat. Het is niet voor het eerst dat ze achter staan in de play-offs en in eerdere Finals. *)

Deel Deze Pagina