1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport]Champions leageau

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 4 mrt 2003.

  1. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax redt dit wel. In de kwartfinale verliezen ze, gok ik.
    Blabla. Ze verdienen het pas als ze meer punten dan de nummers 3 en 4 hebben. Punt. Dat van "ze hebben er hard voor geknokt" gaat helemaal nergens over. De Graafschap knokt ook hard om niet te degraderen, dus zou het triest zijn als ze toch degraderen? Gewoon vanwege het simpele feit dat andere ploegen beter waren? :{
     
  2. Zlatan

    Zlatan Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je ik wordt echt gek van dat gezeik dat zlatan niet kan voetballen mensen die dat zeggen heb gewoon geen verstand van voetbal, ok hij is nogal ongelukkig in zijn afwerking. maar het is gewoon een hele goede voetballer. Die jongen wordt er natuurlijk ook niet zekerder van dat ie zo snel wordt uitgefloten, terwijl kamelenneuker mido zelfs applaus kreeg nadat ie tegen arsenal het veld in kwam... terwijl mido alleen maar pauper uitspraken doet en zlatan, zlatan is een echte clubvoetballer die nooit zijn club zal afzeiken
     
  3. Hotshot

    Hotshot Guest

    Zlatan kan voetballen.........maar ik ook..maar ik ben te slecht voor Ajax.....Zlatan ook...
    en waarom noem je mido een kamelenneuker, dit is een nette site, geen racistische ;) :)
    Mido is beter dan Zlatan, maja..:)
     
  4. masterape

    masterape Guest

    Ik vind op dit moment Zlatan wel weer goed spelen hij zat gewoon in een dip en ik vind op dit moment Zlatan beter als Mido, terwijl ik eerst Zlatan een prutser vond en Mido goed.
     

Deel Deze Pagina