1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Dakar 2015

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flavourlicious, 25 dec 2014.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [​IMG]

    Het is weer bijna 2015 en dat betekend dat de grootste vetste gevaarlijkste rally van het jaar weer gaat beginnen!

    [​IMG]

    De rally van Dakar wordt in 2015 weer in Zuid-Amerika verreden. De route begint en eindigt dit jaar in Buenos Aires in Argentiniƫ en komt onderweg langs Bolivia en Chili.

    [​IMG]


    Nederlandse deelnemers 2015

    Alle deelnemers 2015

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vroem vroem
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik blijf het gay vinden dat het nog steeds Dakar heet. Verder wel een gruwelijke race met toffe plaatjes.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja vind ik ook, maar de naam is wel groot natuurlijk dus dat trekt gewoon veel meer kijkers en sponsoren. Ik zou het vet vinden als ze de Dakar zoals we het nu kennen naar juni verplaatsen en dan in januari een winter Dakar door de sneeuw houden.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Maar die zou dan ook grotendeels in de Sneeuw zijn, aangezien het daar in juni winter is :+
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nergens live streams, wel?

    Kan ze iig niet vinden :mad:
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh ja :+ 2 winter rally wooh!


    Echte video livestreams heb ik eigenlijk nooit gezien. Je hebt wel de liveblogs hier en daar maar beelden zie je dan pas in de avond op RTL ofzo.
     

Deel Deze Pagina