"Me je stoere bril"
Maar ik ben gisterenavond 2,5 uur op de skatebaan geweest. Het was wel leuk
Nog niet echt veel vooruitgang geboekt though. De ollie heb ik wel onder de knie (alleen nog niet met timen of met objecten). Ben ingedropt van de miniramp en ik heb de kickturn gedaan op de bank en de quarterpipe. En ik ben dik op mn bek gegaan (nou ja niet mn bek dan) toen ik van de bank indropte (die toch best wel hoog is als je er eenmaal bovenop staat
). Mn pols gekneust oid en mn handpalm geschaaft en mn elleboog en mn heup geschaaft. Dat was dus ook het ding waar ik vroeger fakking hard mee ben gevallen, waarna ik ben gestopt. Ik denk ik sta er bovenop, 'tyfus dit is wel hoog', mrja gewoon doen toch maar, 'goed voorover hangen, anders val ik achterover', val ik tyfushard vóórover
Dus ik ga maar even niet meer naar de skatebaan voor het eind van mn examens, want als ik daak op mn rechterpols val dan ben ik wel de sjaak.
Maar die gasten bij de skatebaan die zijn wel echt dik goed joh
Die doen het echt allemaal al jaren. Ze gingen gisteren S.K.A.T.E. doen op de curb(/grind box) en in de miniramp. Op de curb gewoon ff Nollie to Crooked to Tailslide switch uit
Maar ze zijn wel relaxed, ik kende er al wel een paar van.
En ik vroeg dan ook aan die kerel die ik al kende van het werk van 'Kun jij de manual ook?', rijdt ie op de curb/grindbox (40cm breed) af, ollie erop, landen in een nose manual, perfect in balans, en rijdt er zo weer vanaf
. Dus ik mag nog wel wat oefenen voordat ik ook mee S.K.A.T.E. kan doen
Klik om te vergroten...