Ok ik heb nu echt iets fakking vets! Maar eerst ff iets anders: Ik ging net naar die vriend van me die ook skate, dus ik ff een boardslide proberen op een omgekeerde lege plantenbak Het erop ollieën ging best goed alleen toen viel ik en toen wilde ik dus mijn val opvangen met mijn (linker)hand, waar ik dus maandag al op gevallen was. Die was al blauw en dik en nou deed het wel ff flink pijn
Maarja, over naar het fákking vette: Ik was dus maandag op de skatebaan en ik stond ff met Luuk (die uit dat filmpje, die kerel die zo fakking goed is) te praten over de oude skatebaan. Toen zei ik dat ik het jammer vind dat die oude rails weg is (ongeveer 5 of 6 meter lang en 25 cm hoog), maar hij vond dat niet omdat die voor hem te laag is en hij zei dat die rail nu op de gemeentewerf ligt. Dus ik vandaag naar de gemeentewerf. Ik daar aanbellen, moest ik zo'n kerel naar binnen volgen, zegt zo'n andere kerel waar die rails ergens ligt in Schijndel (want hij lag ergens op een of andere plaats) en dat ik maar ff moest gaan kijken of ik hem wilde hebben en dan moest ik morgen maar terugkomen. Ik naar die maat van mij. Ik zeg dat tegen hem, wij de auto in, we rijden daar heen. We zien dat ding liggen en klimmen over het hek waar het prikkeldraad weg was. Dikke rails, super relaxed Zien we ineens dat de oude funbox van de vorige skatebaan daar ook nog ligt Dus waarschijnlijk mogen we die dan ook wel meenemen, want die ligt daar al jaren. En samen met die miniramp die we in de zomer gaan bouwen hebben we dan wel ff een flink skatepark bij hem achter
Hier ff een plaatje (ff gemaakt in Google Sketchup):
Er staat dus van boven naar beneden, van links naar rechts:
1. Miniramp die we in de zomer gaan bouwen (zie startpost). Afmetingen: 2.40m breed, 1.05m hoog, 7.80m lang.
2. Stuk van funbox
3. Stuk van funbox/spine
4. Hele funbox (even voor de duidelijkheid het is dus of nr 2 + 3 of nr 4)
5. Rails (dubbele rails met poten en een stukje plat metaal tussen de rails)
Die funbox kan dus uit elkaar en het zijn 5 losse onderdelen en die gaan we waarschijnlijk als funbox 2. en spine 3. neerzetten. Hij is ongeveer een halve meter hoog en een meter breed en de transition is dan iets langer dan een meter lang (een zo'n onderdeel).
En het is dus gewoon allemaal professioneel spul, want het stond eerst gewoon op de de skatebaan. De zijkanten zijn van staal en het rijoppervlak van kunststof en dan nog een een stuk staal als overgang van de grond naar de funbox. De rail is natuurlijk helemaal van staal.
De miniramp die we gaan bouwen is uiteraard van hout.
Als het allemaal staat zal ik wel een foto schieten (of een filmpje, met de fish eye cam)
Laatst bewerkt: 13 mei 2009