1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb daar een van 300 euro gekocht.
    Tja kwaliteit kost geld he.
    Maar het echt is aan te raden deze winkel &online webshop!

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  3. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  4. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo weer eens lekker sk8en, nog heel even wachten tot me skate matties thuis zijn

5. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ondanks dat meeste extreme sports voornamelijk op individueel niveau afspeelt is het vaak toch leuker om het met vrienden samen te leren. Als de 1 wat nieuws probeert zet dat jou ook aan het te proberen, oftewel je gaat elkaar motiveren. Zo probeer ik ook dingen die ik normaal niet snel in m'n eentje zou doen \o/

6. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En het is altijd gezelliger om samen iets te doen, als de een dan bijvoorbeeld even geen zin meer heeft, dan zullen die andere hem aansporen. Samen beoefenen is gewoon leuker! :D

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou we hebben de rails! Ik en Gdzr (Bas) waren daar net om hem op te halen. "Oh die is toch wel tering zwaar, die kunnen we niet meenemen zo op de fiets :+". Dus wij die maat van ons waar moest komen te staan (Dirk / DS 501 hier), komt ie aanrijden in de Mini. De voorkant in de auto leggen en aan de achterkant iemand lopen. Daar kreeg je wel zo'n lamme arm van 8) Maar toen stond ie dus eindelijk waar ie moest staan. Hebben we hem met schuurpapier een een schuurmachine en een half werkende slijptol geschuurd (roest). Hij is nog niet helemaal glad, maar dat doen we in de vakantie wel.

Gdzr post zo een foto.

EDIT: Foto's, zo rechtop is het iets makkelijker :+

En de laatste foto is in scene gezet. Hij stond gewoon stil :+ (Dat is Dirk / DS 501)

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hiero de pica's

9. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
  10. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker vet! Ik heb net echt de hele avond gecruisd en spots gezocht in me wijk, ik heb echt 1 hele vette gevonden!

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wel vet dat je nu een eigen rail hebt (jaloers:p)
    Maar dat ding is wel een beetje crap. Heeeeel laag. en heeeeel lang.

Maar lijkt me ook vet om te hebben hoor!

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou crap is ie echt niet hoor :+ Dat lange maakt niks uit. En we gaan misschien wat bakstenen onder het laatste pootje leggen om de landing wat hoger te maken. Maar hij staat wel bij Dirk en niet bij mij :p Mrja dat is 2 minuten fietsen.

Maar ik hoop wel écht dat we die funbox ook mogen hebben.

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  13. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel strak zijn, nog een miniramp erbij en je hebt een klein skateparkje :D

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Kan je em al boardslide dan?

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee jonge, een keer geprobeerd gisteren en toen viel ik hard op de hand die op dat moment dik en blauw was van de vorige val :+ Dus daar wacht ik ff mee tot na de examens. Want ik wil niet met de gebakken peren zitten. Maarja. De 28e ben ik er vanaf. Dus vandaag over 2 weken heb ik vakantie ('s middags).

Dan wordt het skaten geblazen.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Jaloers!

Echt een nice rail, en als je het wat hoger wil hebben leg je er toch gewoon wat planken/stenen onder, geen probleem. Het mooiste is nog wel dat hij zo ontzettend lang is, ik krijg altijd het gevoel wanneer ik iets doe op een korte rail dat je nauwelijks leert balans te houden. Ik zou echt wel hard op dat ding afrijden en die hele rail proberen te grinden of sliden, want ik zie gewoon dat die rail echt glijd.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    hij is echt 5 meter lang ofzo. Hebben het staan schuren met zon schuurmachine wat je nourmaal voor hout gebruikt. Beetje ruw schuurpapier op gedaan en schuren maar.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    In de vakantie doen we het nog wel een keer goed :p Studie ontwijkend gedrag: Zo moet het er ongeveer komen uitzien als we alles hebben :+ (erg ruw met sketchup gemaakt, de verhoudingen zijn niet echt helemaal goed).

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als we de funbox mogen hebben :) Had je die gast al gebeld?

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee nog niet. Maar daar moet een van jullie maar ff achteraan, want ons pap vind dat ik te weinig met mn eindexamen en teveel met skateboarden bezig ben :+

Als je dan ff naar de gemeentewerf belt en naar Frans (ik ben zn achternaam kwijt) vraagt, want die gaat over die funbox. En dan vraag je of wij die mogen hebben, en dat we daar heel blij mee zouden zijn, en als ie aarzelt moet je geld bieden :p

En zeg ook maar dat ie daar al 5 jaar ligt en dat ie half kapot is en dat wij hem dan bij ons achter, niet op de openbare weg, neer willen zetten en dat we hem dan gaan repareren.

Laatst bewerkt: 15 mei 2009

Deel Deze Pagina