1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha geweldig filmpje :D

[yt]UMg44qXLaNw[/yt]

2. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben gister wezen karten was echt gaaf.
    Maar me oma heeft echt een grote tuin dus nu ga ik samen met me neef nicht en me zus een kart kopen en een minibike voor in de tuin.
    Dus dat word super gaaf:)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Voor in de tuin? 8) Wat heb je daar nou weer aan :+ Heeft ze ook een heel fietspad liggen dan? :p

4. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ze woont in brabant en daar naast is een boederij en die heeft een heel groot landveld en en heel lang stuks asvalt er door heen:)En de minibike is voor de tuin.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hahah dat lijkt me echt fucking vet:p

6. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No offence, maar je zegt dat je de rijdende ollie amper onder de knie hebt en dan ga je al zo'n parkje in de tuin bouwen? 8)
    Wat als je er dalijk niks meer aan vind?

(Verder wel erg nice om dat in je tuin te hebben hoor :D)

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tuurlijk vind ik het wel vet. En de rijdende ollie kan ik inmiddels hoor :mad: En het is niet mijn tuin maar die van een vriend van mij. En bovendien bouwen we alleen de miniramp. De rail hebben we gekregen, en hopelijk krijgen we de funbox ook.

8. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tips voor rijdende ollie pl0xXxx :D

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha en dat vraag je aan mij? 8) Ik kan hem net :+ Maar een tip is om hem eerst stilstaan te leren en dan steeds harder te gaan rijden. En zorg dat je je voorste voet niet teveel richting kickflip flickt, maar eerder richting heelflip. Want omdat ik hem teveel naar links (ik sta regular) flickte, landde ik de hele tijd schuin, maar dat doe ik nu ook niet meer.

10. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet toch, dan moet je de hele ollie opnieuw leren als je rijdende ollie gaat :+ Tenminste dat zeiden mijn mattiezZzz, maar hoe zit het met oliebol? skate hij nog vaak?

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hij skate wel alleen hij kan alleen nog de kickturn meen ik. De ollie iig niet. Maar het is toch wel makkelijk om hem eerst stilstaand te leren denk ik. Want dan weet je tenminste een beetje hoe het moet. Maarja ik ben geen skateboard leraar dus ik denk het alleen maar...

Maar ik ga nu ff bellen voor de funbox. Ik zoek het ff niet te leren.

EDIT: Nou ik heb gebeld. Die kerel had een deel van die funbox zei hij al aan iemand anders beloofd, maar hij rijdt er nu ff naar toe en dan moest ik over een uur terugbellen en dan mochten wij de rest hebben. Hopelijk hebben we er dan nog iets aan (bijvoorbeeld dat we nog een spine of een funbox uit bestaande uit een miniquarterpipe zeg maar, een plat stuk en de bank (of nog een miniquarterpipe) kunnen maken). Zoals hieronder op dit plaatje wat ik ook al eerder op deze pagina gepost heb:

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hopen dat die gast niks wil :)

@ Daan, je moet ff de startpost veranderen. Die miniramp bouwplan zit een fout in

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had het al gezien, maar ik moest hem nog opzoeken. Het is nu gefixed. Maar het is idd te hopen dat die gast het niet wil :+

Want ff voor de rest: Het ziet er echt als crap uit zoals het daar ligt, maar daar moet je ff doorheen kijken en dan zie je dat het wel te repareren valt. Het ligt er een beetje ingestord bij. Maar met wat schuren, slijpen en een bout en moer hier en daar is de funbox gewoon goed te maken.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    bel die gast weer is. het is een uur geleden :)

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die dude was nog niet geweest om zn shit te halen. Maar die kerel zei dat die dude 2 dingen ofzo wilde hebben en dat wij de rest mogen hebben.

16. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inmiddels een skate park in mijn tuin staan jongens:cool::+
    morge ga ik weer lekker skaten:D en de rest van de week ook zo veel mogelijk, lekker weer dus komt wel goed

17. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga zo weer sk8en, heb er zin in!

18. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag lekker geskate, ik vond het gay om steeds de ollie te proberen zonder dat het lukte daarom kon ik hem nog niet:9 maar nu is ie dan gelukt, en ik kan hem ook rijdend :) je ziet echt dik verschil als je heel even oefent. best chill
    kan nu ook al ietsjes langer manuals, al ben ik wel een beetje bang dat ik weer zo hard op mij bek ga als ik te ver naar beneden push:+

19. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ik dalijk maar is ga bmxèn:)

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Het is lekker weer.
    Toch heb ik al een week geen zin gehad om te skateboarden....:confused:

Deel Deze Pagina