1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren ff wat gefilmd :) Ik heb die maat van me, Dirk, waar de rail staat, gefilmd met zijn camera terwijl hij grinde en terwijl hij achter mn fiets aan hangt. Dat zie je over een week waarschijnlijk wel verschijnen :p

Ik heb zin om te skaten :'-(

Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  2. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, wat voor een camera heeft hij? Heb zelf een Canon mv800 met fisheye en zelfgemaakt handvat :p. Ben aan het sparen voor Vx1000 met een Mk1 bayonet fisheye :)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Een JVC camera, wat voor een weet ik niet precies, maar hij is wel Full HD en met fish eye lens.

Maar hoe heb je dat handvat dan zelf gemaakt? Want dat wilde wij ook doen alleen we weten niet precies hoe. Maak eens een fototje + beschrijving plz :)

Iemand nog geskate btw? Het is wel fucking goed weer (geweest).

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Heb vandaag ff 2 uurtjes geskate.
    Was leuk, maar ook frustrerend. 50-50 lukte telkens niet...:mad:

5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dezelfde manier al deze gast het heeft gedaan, alleen heb ik het stuk wat je vasthoud een stuk hout opgezet en mooi geschuurd.
    http://www.skaterscafe.com/showthread.php?t=87364

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah tanx. Dat is wel relaxed. Misschien gaan we dat wel doen :) Dat is makkelijk na te maken.

7. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik geen camcorder heb, als ik er een had zou ik het zeker doen! Vandaag ook nog even geskate, ging rijdende ollie oefenen. Alleen ik moet meer naar voren springen want ik kom altijd achter mijn board terecht:+

8. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou vandaag een leuk paar skateschoenen kopen maar ben niet geslaagd jammer genoeg:'-(
    ik zag trouwens wel die rode half cabs die jij zocht bij de britain liggen dusky dus misschien kun je daar kijken al wil je ze nog?

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bij de Britain hier in Den Bosch hebben ze die anders niet hoor :eek: tenminste toen ik er 3 weken geleden was niet. Alleen zwarte.

10. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik zag ze idd in R'dam. Verder zag ik ze nergens :9 vond ze zelf ook wel cool.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Morgen eindelijk weer skateboarden. Ik heb er zin in :D

12. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vrijdag en zaterdag weer denk ik, morgen zou het gaan regenen :confused:
    Moet echt weer eens heelflip oefenen, draait wel goed, en land hem met achterste voet erop. Ben gewoon te schijt om voorste voet er op te zetten...aaargh, echt zo frustrerend T_T. misschien binnenkort ook weer nieuwe schoenen, want mijn zool zitten al 2 gaten in en patroon is al helemaal weggesleten.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ah damn. No. Geen facking regen. Is het superlang goed weer en dan gaat het natuurlijk regenen als ik vakantie heb.

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hahah, met deze post heb je precies de woorden uit mn mond (toetsenbord:+) gehaald.

Heelflip heb ik ook precies hetzelfde. Maar ik vind die voorste voet gewoon moeilijk om erop te zetten. Lande hem laatst bijna.

Verder zijn mijn huidige skateschoenen ook met 2 gaten erin. Patroon ook weggesleten. Ik had Lakai.
    Ik heb nog wel een nieuw paar staan dus dat is wel nice.

Verder hoop ik dat ik ff de gamekings prijsvraag win voor schoenen van éS:9

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waar zie jij een prijsvraag van éS? :+ Ik wil ook meedoen :p

16. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Was op tv. en nee je mag niet meedoen. zo heb ik namelijk minder kans om te winnen:p

17. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de vans TNT II mid's anti-hero, maar ik heb van andere gehoord dat Fallens wel degelijk zijn, dus ga ik denk ik fallens eens proberen, wel dure hobby op deze manier :confused:

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    ja helaas wel....:mad:

19. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi weer hier, ik ga zo skaten!

20. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KUUUUUUUUUUT...
    morgen 21 graden, geen wolkje te bekennen als het goed is, komt vandaag gast van schoolafdeling na mij toe :" zo te zien heb je in maart 1 uurtje overgeslagen bij wiskunde, dat word morgen 2 uur nablijven tot 16.50." echt naai T_T, dan maar avond sessie.

Deel Deze Pagina