1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hij is iets van 60cm hoog denk ik. En grabs... ik weet niet hoe goed jij bent maar doe tot nu toe alleen nog rock to fakie's en kickturns erop dus. Veel hoger moet ie niet zijn dan heb je er niks aan. En we willen toch een miniramp maken, dus. Die is dan een stuk hoger.

2. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed genoeg bent dat je beetje stabiel snel kan rijden, en van dingen afrijden van rond de meter ofzo, kan je ook proberen gewoon snel op dat ding af te rijden, tail beetje indrukken, dan vlieg je er zo overheen. Als je dat dan beetje onder de knie hebt gewoon board al vasthouden voordat je er uit springt, dat is best wel te doen hoor, of anders gewoon eruit ollien

3. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo zaterdag word het lekker weer eindelijk:)
    Lekker bmxèn weet iemand trouwens een paar goede site waar je skate petjes kan kopen (jullie weten denk ik wel wat ik bedoel?)
    Moet nog effe handschoenen voor me bmx kopen en 2 pegs.

4. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met jullie, nog wezen skaten?

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nope. Ik moet eik wel weer eens gaan. Maar ik moet zoveel werken, en dan zoek ik het daarna niet meer :+ Of dan regent het.

Ik moet eens een week of 2 vrij vragen zodat ik tenminste een beetje kan skaten.

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Heb de laatste tijd ook helemaal niks eraan gedaan.
    Weet niet waarom, maar khad er gewoon ff geen behoefte aan....

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Eerst waren het je tentamens, nu je werk.
    Wil je überhaupt wel leren skaten? 8)

9. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Smoesjes dat je niet genoeg tijd zijn , zijn vaak BS.
    Ik bedoel, waarschijnlijk ben je gewoon te lui om als je eenmaal tijd hebt, nog te gaan skateboarden. Heb ik ook soms.
    Moet gewoon gaan skateboarden, ik denk dat je eigenlijk tijd zat hebt ;)

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zover ik het begrijp heb je een skatepark in de achtertuin Dusky:+
    Meestal als ik ga skateboarden is het meer iets impulsiefs dan echt daadwerkelijk afspreken: Ik ga van 15:00-17:00 skaten, zo werkt dt bij mij niet, en denk dat de meeste skaters dit hebben(extreme sporters)

Ik ga op mijn plank staan en pruts maar wat aan tot ik iets bijna land, en ga het zo steeds vaker proberen. Trouwens iemand nog leuke foto's als hij/zij een truukje doet(bmx/inline/skateboarden/motorcross etc?)

11. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen foto's , maar ben wel af en toe beetje aan het filmen met vrienden, willen eind zomervakantie kleine samenvatting van lente/zomer maken :)

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Filmpjes en foto's maken vind ik er echt bij horen:D

Laatst bewerkt: 18 jun 2009
  13. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    hey,

Ik wil beginnen met bmxen maar ik heb er de ballen verstand van.
    Ik heb dingen gelezen over street en flatland enz. wat zijn dat precies?
    Waar kan ik het beste beginnen?
    Ik zoek natuurlijk ook nog een BMX. Ik ben 16 en 1.80m, welke raden jullie mij aan? (ik heb niet zo'n hoog budget. liefst <300)

bvd! _O_

14. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten is street bmx'en opstakels op straat gebruiken en daarover heen trucjes doen etc, en flatland is de 'freestye' van bmx'en,

door op vlakke grond allerlei wheelies en draaien te doen.

Ik weet wel dat er een verschil is tussen street en flatland bmx'en, dus je moet eerst kiezen wat je echt wilt gaan doen,
    maar ik heb altijd gehoord dat het beste is om met een street bmx te beginnen,

want daar is flatland ook een beetje op mogelijk, maar niet anders om.

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hier staat het

16. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Dank! :thumbs:
    Ik denk dat ik dan voor een street bmx ga :)
    Wat voor een kan ik het beste kopen? maten enzo?
    lengte zie vorige post.

en hoe zit het met bescherming?

Laatst bewerkt: 22 jun 2009
  17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf 2 jaar gebmxt, voornamelijk street maar ook een bietje flat. Mijn fietsje had ik van Marktplaats gekocht van een of andere student (20€). Heb ik hem zelf vervolgens opgeknapt, pegs erop gezet enzovoorts. Ik zou ook met een tweedehandse beginnnen,zo houd je de kosten beperkt mocht het toch niet zo geweldig zijn als het lijkt. kijk eens op Marktplaats, er staan er genoeg. Mocht je nu echt een gloednieuwe willen kom je ze niet gauw voor <300 tegen. Misschien bij een Rijwielcentrale of Halfords, maar die zijn echt crack. Geef dan wat geld meer uit en ga bijvoorbeeld naar Paul's Boutique
    Qua berscherming had ik alleen fietshandschoentjes tegen de eelt die je ervan kreeg

18. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    wel slim ja, het is alleen dat ik niet zoveel street bmx-en zie op marktplaats.

EDIT: kan je met de wtp arcade ook street doen?

Laatst bewerkt: 22 jun 2009
  19. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Beste kun je daar gewoon naartoe gaan en de mensen daar wat vragen stellen. Ik weet niks over het hedendaags assortiment ;).

Mocht je gaan BMX-en moet je echt een keer naar Berlijn gaan, echt de stad om het te doen:thumbs:

20. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eey www.soulcyle.com daar heb ik hem gekocht ik zou street doen als ik jouw was dat is aan te raden dat doen de meeste mensen,denk dat je wel berichten van me hebt gelezen dat ik bmx maar ik zou denk ik als ik jou was gewoon een nieuwe kopen dat heb ik ook gedaan hoef je ook niks te veranden als je dat wil overigens verander ik wel dingen.
    Owja komt trouwens net terug van bmx was erg lekker weer alleen ik zweet me kapot,bunny hop lukt me maar steeds niet:emo:

Deel Deze Pagina