1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    maar bij soulcycle is alles minstens 400 euro en als ik het nou toch niet leuk vind heb ik 400 euro verspild..
    misschien helpt dit: http://www.bmxbasics.org/new/bmx0703.html?

Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  2. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat is de vraag ik kocht gewoon gelijk een goede maar dat is jou keus maar ik zou als je dan tog een tweedehands neemt wel van een goed merk nemen;)

3. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog een idee waar een goede longboard te verkrijgen is met veel flex? wel tweedehands, ben nog een noob maar wil het graag oppakken.

4. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tis hier wel erg stil:p
    Maarja binnekort maar effe pegs kopen en handschoentjes en nog een leuk skatepetje:cool:

5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, ik ga hier ook niet elke dag lopen verkondigen hoe ik nu weer mijn heelflips heb zitten oefenen...
    Maarja, over 1 week naar Schotland toe, valt te hopen dat er in de buurt ook maar een stuk fijn asfalt is om op te oefenen, want we zitten echt in de middle of nowhere :+

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Vriend heeft 2 foto's met mobiel genomen

Frontside ollie:

Kickflip:

Ik zal een keer een grind posten(als dat lukt:+)

7. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ongeveer 8 jaar...en ben nog steeds bezig met de basics :eek:|:-
    En meerdere stops gehad waarvan anderhalf jaar het langste was, telkens opnieuw leren...

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben nu een week op vakantie aan zee en ik wil kytesurf les gaan nemen :) Dat ziet er echt vet uit. Het waait hier ook flink dus je ziet er regelmatig wat aan de gang. Ik heb al gemaild dus ik hoop dat ze snel reageren. Maar anders bel ik morgen gewoon wel even. :)

10. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Skateboard je nog wel? :p

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo nu en dan. Maar ik ben nadat ik terug ben van vakantie nog twee weken vrij van mijn werk en dan kan ik dus tenminste echt skateboarden. Maar morgen maar eerst die mensen van het kitesurfen eens bellen :p Dat ziet er wel echt vet uit. En niet alleen de tricks lijken me vet. Ook gewoon het gevoel om supersnel over die golven te gaan, net als met een snowboard over de sneeuw :D - alleen ga je met kitesurfen iets minder hard lijkt me :+ - lijkt me vet.

Vette foto's trouwens Lockum.

Maar eerlijk gezegd zit ik nu, midden in de zomer, stiekem al de wintersport een beetje te plannen :+ Dat is gewoon te vet.

Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Damn. 130 euro voor 2 (uur) lessen. Fucking veel...

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Lol, ik weet nog wel dat je hier poste: Nadat ik geslaagd ben ga ik pas echt skateboarden.
    Daarna postte je nog een paar keer dat soort dingen:9

Ach, niets heeft haast. Je moet gewoon skaten wanneer je er zin in hebt.

Ik heb nu ook al 1,5 maand niet geskateboard.....komt vanzelf wel weer dat je er ineens veel zin in hebt.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Damn. Kitesurfen is gewoon nog duurder dan snowboarden. Je hoeft alleen geen liftpas te betalen ofzo. Maar een kite + plank kost gewoon zo 1500 euro ofzo. En dan nog een wetsuit erbij.

15. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had je minder verwacht dan? Ziet er toch wel uit als redelijk prijzige uitrusting...
    Maargoed, kan je beter beginnen met sparen :+

-edit-

Vanavond naar Habitat international demo geweest in Area 51 hiero, moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben teruggekomen.
    In de 2 uur dat ze hebben geskate, zijn er zo'n 6 vette trucjes geland, en het enigste wat Kerry Getz deed was beetje chagrijnig op de achtergrond skaten.
    Ook werden er geen gratis spulle weggegooid, maar had ik waarschijnlijk toch niet gevangen haha.
    Desondanks was het toch nog wel vet, volgende keer gewoon blank T-shirt meenemen en handtekening late zetten !

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  16. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    ben vandaag weer sinds lange tijd even wezen skaten, gewoon in de tuin wat geoefend omdat ik eigelijk toch alleen maar mijn ollie wou verbeteren. Kan nu een verhoginkje naar een wat lager stukje afspringen :) het is niet veel, maar is wel een verbetering:9
    kreeg de eerste keer het board gelijk in mijn ballen. Maar toen ik stopte was het me al 3 keer achter elkaar gelukt:)

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nieuw filmpje van DC Shoes:

[yt]5WlDC3_mtcY[/yt]

En wat denk je van dit:

[yt]T5m9evGoaD0[/yt]

Laatst bewerkt: 4 aug 2009
  18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Zie je nou wel dat dat kan met gewoon een rail!
    Vage schoen verder.

Die van tony hawk is gewoon niet grappig. Au!!

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die is idd niet echt grappig.

Maar over die schoen: Op zich vind ik dat witte model wat die chinees vast heeft nog best wel vet. Zonder die veterflap dan.

En het is idd toch mogelijk jah.

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn ik heb best wel zin in skateboarden eindelijk weer eens...
    Lekker weer hier dus... heb deze vakantie eigenlijk nog maar veel te weinig geskate...
    Ik weet niet waarom, best wel kut.... mn nieuwe deckje is nog amper beschadigd zelfs

Deel Deze Pagina