1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heej de X Games 15 zijn op het moment bezig.

Heeft iemand énig idee waar je deze kan kijken?

X-Games 15 BMX Mega Ramp double frontflip
    [yt]Ey2spqA2Fes[/yt]

Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    WTF, dat is heel ziek, en hoezo maar derde ermee, hij schreef geschiedenis!

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    W00T! Morgen Skatefest in Dedemsvaart!
    Wist het al een tijdje, maar vergeten hier neer te zetten.

Word vast wel leuk, zelf doe ik niet mee. Durf ik niet:+ Al die anderen zijn dikke pro's, kom ik aan met mn 180, pop-shovit en 50-50. hahaha, maar word vast vet.
    Hopen dat het droog blijft verder,.....

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Geweldige middag gehad op de skatebaan!!!!
    Vette muziek, dikke geluidinstalatie, patatwagen, veel prijzen.
    Zieke tricks die er werden gedaan, hardflip van 1,2 meter hoog etc., kickflip to manual op de curb, nose-slide shovit uit, bigspin ook van 1,2 meter.

Echt geweldige middag. Vooral inline-skaten was vet om te zien. 2 gasten deden backflips, misty-flips, dikke 540's, stall op het hekje van de quarter pipe etc. Ohja en een dikke disaster van rond de 2 meter8) Nog nooit vertoond

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Klinkt inderdaad als een tof middagje, toevallig ene site waar er foto's van opstaan, misschine filmpjes? Vind local skate events altijd leuk om even te zien.

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Misschien over een paar dagen, maar ik ga maandag op vakantie en als ik terug ben zal ik ff kijken of er wat opstaat. Dan zal ik hier foto's/videos posten als die er zijn.

8. Bernard

Bernard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag start in het Belgische Bornem voor de 40ste keer de Dodentocht, een 100 km wandeltocht die binnen de 24 uur moet afgelegd worden. Steeds nemen er vele duizenden aan deel en dit jaar hoopt men voor het eerst de grens van 10.000 deelnemers te bereiken. Zelf neem ik dit jaar niet deel vanwege een knieblessure.
    Zijn er hier soms forumleden die er aan deelnemen?

9. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is wandelen een extreme sport?8)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    100 km in 24 uur...
    Dat is best extreme :p.

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Deze jongen heeft weer helemaal zin om te gaan boarden!!
    Heb het 2 maanden ofzo niet gedaan, maar het skatefest hier heeft me nieuwe motivatie gegeven!! plus dat de echte zomer nu wel voorbij is denk ik, dus niet zo warm, dus lekkerder om te skaten....

12. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was jij het niet die eerst aan het wachten was op de zomervakantie om dan eindelijk 'echt' te beginnen? Vind juist zulk weer (niet vandaag dan :+) echt heel lekker.
    Eerst eventjes 30 min skaten ofzo, 15 min zitten met je maten, beetje drinken enzo, en dan weer skaten. Ook wel fijn is dat ik iedereen bij het skatepark nu eigenlijk wel ken, dus is het altijd gezellig :)

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52

Zo gaat het hier ook tot laat in de avond :D

14. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij laatste 3 dagen dan niet, want dag daarvoor mijn pols gekneusd met skateboarden haha, viel er beetje ongelukkig op. Wel weer vertrouwen erin dat ik vandaag kan gaan skateboarden :)

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nee man:+ Dat was...IS Dusky demon nl.
    Die is nog nooit begonnen met skateboarden zelfs volgens mij:9

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Neen, nog steeds niet, xD. Volgens mij heeft hij er ook geen zin in :p

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wel zonde van het geld, en zonde van de verloren fun.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Net ff geskateboard. Er zijn ineens allemaal 12 jarige jochies en meisjes op de skatebaan:confused:
    En nee, niet om te skaten. zo fucking irritant, ze zetten hun fietsen allemaal midden op de skatebaan voor de curb etc. rennen rond als kleuters, en ze hadden zelfs een driewiel-skelter mee.....WTF MAN!

Ik sprak gister al een andere skater, die zei dat alle skaters nu naar balkbrug (6 kilometer hier vandaan) gingen skaten omdat op de skatebaan in dedemsvaart irritante kinderen rondrennen.

Het ergste is nog dat ze zich allemaal laten wegjagen. Ik ga dus echt niet 6 kilometer fietsen om te skaten, als we hier ook een skatebaan hebben.
    Maar in je eentje kun je al helemaal niks doen..... Heb ff geskate, daarna naar huis gefietst en onderweg ging ik nog ff op een spot skaten hier.

Wel een vette ollie to manual geland. Ollie op een stoeprand, manual van ongeveer 1,5 meter en er weer af.

Edit:
    Net ff geskate weer. Was erg leuk, heb weer een beetje ''ingeskate''.
    Dat wil zeggen, gedaan wat ik altijd al kon maar dan weer voor de eerste keer weer in lange tijd.
    Alleen 50-50 heb ik niet geprobeerd...
    Die manual die ik gisteravond (zie paar zinnen hierboven) lukte me nu in 1 keer. Voelde wel lekker, want gister heb ik dat 10 keer geprobeerd ofzo.
    Ook nog een vette ollie van een hoger ding gedaan op een spot hier. Voelt echt zo goed als je dat een beetje clean land.

Verder wil ik ff wat op de bank (benk dus niet om op te zitten :+) kunnen. Pop shovit ofzo, maar op een of andere manier vind ik het eng... En de bank is ook best stijl.

Hier is een filmpje ervan. Dit ben ik niet trouwens, maar een vriend van me:
    [yt]lzLKqgiWs1s[/yt]

Dit is dus de skatebaan in dedemsvaart

Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vet hoor. En die jongetjes moet je gewoon slaan met je trucks :+

20. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb die jochies al een beetje weggejaagt.
    De meesten ga nu helemaal langs de zijkant staan, of ze gaan naar huis als ze mij zien:+
    Mwuahahaha

Deel Deze Pagina