Net ff geskateboard. Er zijn ineens allemaal 12 jarige jochies en meisjes op de skatebaan
En nee, niet om te skaten. zo fucking irritant, ze zetten hun fietsen allemaal midden op de skatebaan voor de curb etc. rennen rond als kleuters, en ze hadden zelfs een driewiel-skelter mee.....WTF MAN!
Ik sprak gister al een andere skater, die zei dat alle skaters nu naar balkbrug (6 kilometer hier vandaan) gingen skaten omdat op de skatebaan in dedemsvaart irritante kinderen rondrennen.
Het ergste is nog dat ze zich allemaal laten wegjagen. Ik ga dus echt niet 6 kilometer fietsen om te skaten, als we hier ook een skatebaan hebben.
Maar in je eentje kun je al helemaal niks doen..... Heb ff geskate, daarna naar huis gefietst en onderweg ging ik nog ff op een spot skaten hier.
Wel een vette ollie to manual geland. Ollie op een stoeprand, manual van ongeveer 1,5 meter en er weer af.
Edit:
Net ff geskate weer. Was erg leuk, heb weer een beetje ''ingeskate''.
Dat wil zeggen, gedaan wat ik altijd al kon maar dan weer voor de eerste keer weer in lange tijd.
Alleen 50-50 heb ik niet geprobeerd...
Die manual die ik gisteravond (zie paar zinnen hierboven) lukte me nu in 1 keer. Voelde wel lekker, want gister heb ik dat 10 keer geprobeerd ofzo.
Ook nog een vette ollie van een hoger ding gedaan op een spot hier. Voelt echt zo goed als je dat een beetje clean land.
Verder wil ik ff wat op de bank (benk dus niet om op te zitten ) kunnen. Pop shovit ofzo, maar op een of andere manier vind ik het eng... En de bank is ook best stijl.
Hier is een filmpje ervan. Dit ben ik niet trouwens, maar een vriend van me:
[yt]lzLKqgiWs1s[/yt]
Dit is dus de skatebaan in dedemsvaart
Laatst bewerkt: 23 aug 2009