1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee hoor:

    [​IMG]

    Alleen ESPN Amerika (MLB, NFL, NHL etc) en ESPN Classic (ouwe meuk). En de X Games komen op EXPN.

    Je kunt het ook zo oplossen als Rob Dyrdek:

    [​IMG]

    Jezelf voort laten trekken door een pitbike en dan over een megaramp kicker in de foam pit :p

    Nederland is wat dat betrefd idd echt een kakland. Op de skatebaan hier zie je de skaters zowat alleen in de zomer. De rest van de tijd regent het. En vroeger toen ik nog skateboarde, was het dan ook weer een probleem, want dan smolt het asfalt en ging het aan je wieltjes zitten 8)

    @ McSparkle: Wakeboarden lijkt me ook heel vet. Maar dan wel met objecten in het water en niet alleen over de golven van een boot springen. Maarja ws ga je toch aan een lijn. Maar wakeboarden kun je volgens mij echt bijna nergens (als je geen speedboot bezit).
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  2. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Er valt altijd veel te skateboarden in een dorp :9
    Ik ben de laatste tijd eigenlijk weer opnieuw begonnen, moet echt alles opnieuw leren, 3 jaar niet meer gedaan ofzo.
    Een ollie een stoep lukt nu soms niet eens :+
    Mja, als je daar even tijd in steekt heb ik dat ook zo weer onder de knie, kickflip zal wel weer even gaan duren denk ik :{
     
  3. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    BMX is leip, ik wil graag een keer met spike bandjes van een piste af gaan, wel een leuke steile piste natuurlijk met veel bumps, dat lijkt me echt supergaaf en dan wordt je niet zo moe van het trappen :)

    En lekker met de achter rem spelen en een beetje 'driften'.

    Moet ik alleen wel een piste vinden waar ze niet moeilijk doen, maar dat zal niet zo'n probleem zijn. Het grootste probleem za wel zijn dat de piste dan vrijwel helemaal vrij moet zijn. Ik heb alleen geen idee of dat al gedaan wordt, iedereen met wie ik het erover heb verklaard me voor gek, ik zie het probleem niet, is toch gewoon leuk.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik doe nu al een tijdje skateboarden. kan het ook wel redelij, paar fliptricks, grinds en een enkele grab staab in mn repetoire. vanmiddag in den bosch wezen skateboarden, maar was nie egt veel aan eigenlijk en na een beetje fluttruukjes te hebben gedaan was ik m maar gepeerd.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ff een paar Zoo York video's er tegenaan pleuren:


    [yt]f8vJGYsxJJE&feature=channel_page[/yt]
    Niet geweldig, maar ze gaan naar Amsterdam.

    ZOO FREAK'N YORK - Zoo York Talking Roaches!
    [yt]o_tlNIlGlWk&feature=channel_page[/yt]
    Is die ene roach ingesproken door Reda?

    Spread the Word - Zoo York
    [yt]m5XNZNv2FQs&feature=channel[/yt]

    Welcome to Zoo York City promo video
    [yt]GAQBKO4znOs&feature=channel_page[/yt]

    Misschien doe ik dat van de zomer wel, als ik toch niks te doen heb. Dan wordt het zeker een Zoo York deck :cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarom? Plan B 4 life:9
    Nee, moet je zelf weten;)
     
  7. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van rob dyrdek is echt harstikke vet, had je die aflevering gezien dat die gozer bijna zijn nek brak toen die uitgleed vlak voor die pit 8)..

    helaas leef ik niet zo een fantasy leventje als rob =(
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahah ja hé.
    Ik ben ook stinkend jaloers als ik zijn programma zit te kijken:mad: :9
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zelf doe ik ook aan Skateboarden, laatste jaar stukken minder. Ik hou het voornamelijk bij Street en Park, Vert kan me gestolen worden. Heb een paar keer zo'n ding ingedropt, mijn maag voelde ik omhoog kruipen, hou het ook gewoon bij minirampen. Verder is er ook geen Vert bij mij in de buurt. Iemand bood aan om zijn digi camera te testen een paar jaar terug, dit is het resultaat, een ollie over de hip.


    [​IMG]


    Het park staat in Groningen, kostte nogal wat gezeur bij de gemeente, maar uiteindelijk hebben wij hem gekregen.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nice. lekker hoog.
    Nu je het toch hebt over gemeente enz, op het stuk grond waar de skatebaan van Dedemsvaart staat werd er gepland om daarop een gebouw van de gemeente te plaatsen.

    Er zou toen een nieuwe skatebaan komen, maar alles ligt nu stil. Wel jammer, want de oude skatebaan is nu bijna dood....

    We moeten echt met de gemeente gaan praten vind ik, want er zijn focking veel skaters+bmxers actief in dedemsvaart. echt heel veel voor zo'n klein dorp.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dude is Dedemsvaart een dorp? 8) Wel een echt extreme sports dorp zo te horen :p
     
  12. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is krijgen we hier in den haag eind het jaar een indoor park bij de brinckhorst ergens in de buurt. Dat is was ik gehoord heb van de meeste dan bij hardcore skatestore in scheveningen. Want zij hadden ook handtekeningen ingezameld. ben benieuwd :)
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het lijkt me toch wel vet hoor om een vert ramp in zo'n park te hebben. Daar worden wel de ziekste tricks in gemaakt (op hoog niveau dan). En het lijkt me best vet om te doen.
     
  14. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Had Den Haag niet een jaar of 2 terug een dik outdoor park gekregen??
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh, zou niet ff erop kunnen komen welk park je bedoeld. misschien dat je t malieveld bedoeld. Dat park is wel oke.

    en indoorparken zijn sowieso altijd chiller, je kan er namelijk chill skaten ook als het kutweer is.
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Jep:9

    Ja idd. Zoals vandaag hier ook... miezert het telkens een beetje....
    Terwijl ik vandaag ook wou bmxen....Als het ophoud met miezeren ga ik vandaag nog wel ff denk ik....

    Klote weer hier in NL:mad:
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Het weer sucked idd ass hier. Dan is zo'n indoor baan wel handig.
     
  18. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    is t weer kut bij jullie? ik heb hier zonnetje en blauwe lucht :)

    maar algemeen is het weer wel kut in nederland ja
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind dit wel een dikke video:

    Noel Boyt
    [yt]eFPmktKkujg&feature=channel_page[/yt]

    En deze ook:

    Rob Dyrdek
    [yt]yrB_t8jAaWs[/yt]
    Ik vind zijn grinds wel vet. Hij draait veel. Bijvoorbeeld op 0:38. Hoe heet dat liedje trouwens?

    Hier maakt Mike Mo Capaldi een 720 flip:
    [yt]_0w1C0nhxkE&feature=related[/yt]
    Hij heeft dan ook The battle at the Berrics (S.K.A.T.E. toernooi) gewonnen.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Mike mo Capaldi, eerste keer dat ik iets van hem zag was een soort introductie met Paul Rodriguez waar hij zijn impressie over Mike Mo geeft, hij heeft echt waar één van de beste stijlen in het skatelandje, en is belachelijk consistent.

    Heb trouwens 2 week terug een Mike Mo board gekocht, skate heerlijk.
    Had eerst altijd een 7.5, maar nu toch een 7.75 genomen, staat zoveel stabieler, en voor iemand met maatje 45 voelt dat toch even wat prettiger
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2009

Deel Deze Pagina