1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
  2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is alleen wel echt een kutnaam. Het klinkt nu net als de 'retard flip' ofzo. :+ Maarja dat is ook die gast z'n bijnaam dus... :+

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    O_O

Heel erg ziek, bij freestyle motorcross deed een aantal jaar terug ook al iemand een trick waar hij compleet los kwam van z'n motor, alleen draaide hij daar parallel aan z'n motor om z'n as. Vroeg me toen ook al af wanneer iemand een volledige flip los van z'n bike/motor zal doen, nu een complete backflip en weer vangen8)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Backflip 360. Maar die MotoX trick die jij noemt is gewoon een standaard trick hoor. Of bedoel jij die electric blablabla?

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo, ik heb een mountainbike geleend waar ik op kan gaan karren. Dat is hier in de omgeving iets makkelijker te doen dan snowboarden. :+ Van de zomer ga ik het allebei doen: Ultimate Snowboarding Summer Camp. 's Morgens boarden, 's middags biken in Les Deux Alpes. :D

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    (belichting is niet denderend, maar krijg het zo 123 niet beter)

Net ff een epic scenic foto gemaakt tijdens het mtb'en

Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Mijn tweewieler, probeer iedere week een keer naar een MTB-parcours te gaan. Ben veel te vinden in Amerongen en Noordwijk. Die laatste is mijn favoriet, is echt een racebaan met leuke technische stukjes.

Amerongen is meer rechte stukken maar er zit een geniale afdaling in waar je ruim 50 km/h haalt. Hier en daar een singletrack stuk en redelijk wat kuilen en wortels.

8. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo het begint weer lekker weer te worden en ik denk dat ik deze week maar is ga proberen te rollen.
    Heb al een jaar niet geskateboard.
    Dus dat word verschrikkelijk veel oefenen.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waar kan ik ergens een beetje vette mountainbike kleren kopen? Of moet ik toch echt aan het standaard strakke broekje geloven? :+

10. Remco

Remco Guest

Amerongen kom ik ook vaak. :)

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Roma-Inter 0-1, eerste wedstrijd halve finale Coppa. Geen topwedstrijd, wel paar aardige dingen gezien. Inter was niet zo dramatisch als de laatste weken, da's al heel wat. En wat een golazo weer van Il Drago:

[yt]xGg4tvPplnE[/yt]

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    [Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc. :+

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Verwijder die post als-je-blieft! Geen fucking voetbal in deze thread!

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen naar de route in Zoetermeer. Schijnt een kilometer of 6 te zijn dus die gaan we wel verschillende keren rijden. Ben benieuwd naar de technische stukjes! Vooral naar de shore, heb nog nooit op een shore gereden :)

Zoiets maar dan minder spectaculair ofcourse. Man, ik zou graag een keer een downhill-vakantie willen. Cursussen en dan een paar dagen verschillende downhill routes berijden!

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Net ook een lekker stukje gefietst. 21 hele kilometers! *) :+ Ben nog een dood schaap onderweg tegengekomen. Lekker. En levende ook nog. :+

Ik ga trouwens dit jaar voor de zomervakantie op Ultimate Snowboarding Summer Camp, waar je 's morgens gaat snowboarden en 's middags andere activiteiten kan doen, zoals mountainbiken. Lijkt me echt vet. :D

Mijn oom die legt trouwens dat soort routes als hierboven aan hier in Nederland, dus ik zal morgen als ie hier is eens vragen of ie hier in de buurt niet ff een vette baan kan maken. :+

Een collega van mij die doet trouwens ook downhill mtb'en op tamelijk hoog niveau. Hij rijdt altijd naar Duitsland om daar wedstrijden te doen en te oefenen. Dat lijkt me ook wel vet.

[​IMG][​IMG]

Alleen denk ik niet dat ik gestoord genoeg ben om dat te doen. :9

Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.pinkbike.com/video/158490/

Ook even wat beeldmateriaal erbij. Die hond is nog beter dan die gasten :lol: pinkbike.com is trouwens een leuke website als je niet zoveel te doen hebt! Lekker downhill filmpjes kijken.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jongens, vanaf 1 juni ben ik werkzaam bij Down Town!

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nice, dus jij bent voortaan de man bij wie we korting kunnen regelen.
    Al is De Bosch wel een eind reizen.. ;)

Gefeliciteerd tho. :)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]u3qieV2u938[/yt]

Yiiiihaa! X Games Europe 2013, I'll be there! :+

FF wat dichterbij, zaterdag ga ik naar de Monster Energy Extreme Freestylers in het GelreDome!

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]cCUtB8jMdp[/yt]

Serieus, wat dóet Red Bull niet? :+

Deel Deze Pagina