1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]_Amv_omN1Z8[/yt]

Sick!!

Ben benieuwd wat we kunnen verwachten bij de aankomende X Games 17.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Damn! Wat een bazen _O_

3. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hello,
    Weet iemand een site of winkel waar ik voor een leuk prijsje voor een mountainbike kan kijken?

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zodra ik het weet laat ik het je weten! Ik ben er ook naar op zoek namelijk.

5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Remco

Remco Guest

marktplaats..

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]8FsG88PR9FQ[/yt]

Dit is volgens mij nog net iets boven mijn niveau. :9

@ Remco: Niet zo bijdehand.

8. Remco

Remco Guest

Op marktplaats kun je prima fietsen kopen hoor.

9. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks jongens(of mannen :),
    Tips zijn nog altijd welkom,ben nu even veder zoeken op het internet.

10. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt ook op www.12gotrading.nl kijken, daar staan er ook veel. Ik weet alleen totaal niet wat ik moet kopen.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Lol, ik kwam net een struisvogel tegen tijdens het mountainbiken. Ik weet niet hoe dat in Sneek is, maar hier in Schijndel zie je dat niet elke dag.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zie net dat ze ook een winkel hebben, nabij Rotterdam. Daar zal ik eens naartoe gaan.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]o4J1SKynsY8[/yt]

Deze shit is zo epic he.

Ik wil trouwens echt een keer gaan downhillen. Gelukkig ken ik iemand die het op vrij hoog niveau doet, dus die zal vast een keer mee willen in de zomer. :D

15. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    12gotrading komt mijn fiets ook vandaan :thumbs: Ze zitten momenteel in een uitgebouwde boerderij maar het straalt best wel sfeer uit! Mooie showroom en ze hebben gigantisch veel fietsen direct op voorraad.

Downhill rijden is ook een droom van mij _O_ Heb alleen het materiaal er niet voor :+

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Misschien kunnen we in de zomer eens afspreken met een paar mensen van XBW om ergens te gaan fietsen. :)

Helpen je ze goed bij 12gotrading? Want ik heb namelijk geen idee waar ik naar moet kijken, ik ben een echte noob op mountainbike gebied.

17. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa goed plan :) Bij montfoort is een awesome route.
    Wil je een nieuwe fiets kopen??

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als het druk is willen ze nogal haasten. Je moet gewoon wat fietsreviews bekijken en dan de fiets in het echt gaan bekijken. Op het mountainbikeforum is er een heel subforum voor mensen die geen idee hebben wat ze willen, misschien moet je daar eens een kijkje nemen?

Wat is je budget? De 6 series van Trek is echt een prachtige beginnersbike (kost zo'n 700/750 euro nieuw ). Hydraulische remmen, goede voorvork, XT schakelsysteem en de standaard banden zijn al goed spul. Maar ik ben echt een Bontrager & Trek-fanboy, dus luister vooral niet naar mij:+

Ik ben helemaal weg van dit model _O_ Jammer van de prijs :D 2400 euro is te gek, althans wel als je huidige fiets net een jaar oud is .Lang leve afwijkende kleuren! Dan val je tenminste een beetje op. Dat gekke rootbeer kleurtje van mijn fiets laat mensen altijd even omkijken.

En een XBW mtb meeting lijkt mij best wel leuk. Moeten we een centrale route uitkiezen! Amerongen ofzo?

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wel een kek fietsje je op dat plaatje. :p

Maar wat je daar beschrijft klinkt goed! 750 euro vind ik ook wel een mooi bedrag. :)

Wat dacht je van deze route, door de Drunense Duinen:

Hij ligt niet supercentraal, maar staat wel in de Route Top 10 (nr. 8). En Amerongen staat op plek 27.

EDIT:

Hmmm, het zinnetje "Een erg technische parcours wat voor de beginnende rijder wel wat moeilijkheden kan geven" klinkt niet zo geweldig voor mij eerlijk gezegd. :+

En tanx voor de tip van dat forum. Ik heb het topic gevonden: http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=29213

Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]A40hwhvt9es[/yt]

Sick!

Deel Deze Pagina