1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even een paar posts verwijderd. Ontopic people!

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zie hem nu pas, maar: WTF @ Epic Meal Time? :confused: :+

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sja, maar dat zijn wel de tracks waar de kampioenschappen gehouden worden...

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben ook wel benieuwd waarom ze daar voor kiezen bij de kampioenschappen. Mountainbiken over de weg? :confused: Dat is toch niet leuk? Zeker niet voor de kampioenschappen. Misschien is het omdat ze elkaar daar gemakkelijk in kunnen halen, dat gaat natuurlijk niet op een kronkelige technische single track.

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ze starten echt massaal en dan krijg je bij technische stukken echte bottlenecks. Dan loopt iedereen alsnog. Denk dat tijdrijden met 5 minuten tussen ieder persoon leuker is.

6. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Vandaag voor het eerst gesnowboard, nice hoor! nu de skills nog. Maar heb een mooi begin gemaakt denk ik, haha.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nice! Als je eenmaal bochten kan maken komt het vanzelf hoor. Waar heb je geboard? En met wie?

BTW, er is ook een snowboard (en ski) topic. :+

8. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja, dat bochten maken, ahum. Ben in Skidome in Rucphen geweest, had daar een bon van, met mijn vader, die ging lekker skieën.

En ja, maar ik post hier graag wat ik in mijn extreme leven meemaak!

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb er ook een bon van, 20% korting, maar die is geldig t/m 14 september. En 15 september wordt die nieuwe hal geopend. Dus die ga ik niet gebruiken. Ik ga sowieso niet meer daar naartoe voordat die nieuwe hal open is. Veel te klein.

10. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Snap ik opzich wel. Als beginner had ik er genoeg aan, maar kan me voorstellen dat die hal wat klein is, als je die grotere ziet :eek:

11. Remco

Remco Guest

Elke hal is te klein.

12. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Jouw hoofd is te klein. Een hal is toch leuk voor beginners, en tussen wintersport door?

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    True, maar de originele hal bij Skidome tijdens de verbouwing was echt asociaal klein. Dat was gewoon echt niet leuk als je al kan snowboarden maar nog geen gevorderd niveau in freestyle hebt.

14. Remco

Remco Guest

Voor jou wel inderdaad, maar ik hoop dat Daan nu inmiddels wel zover is dat een skihal ook geen drol meer aan is.

Ik ben inmiddels al zover dat ik reguliere pistes al geen fuck meer aan vind, ook al is het een oranje piste. En ja, dat bestaat. Ik sla daarom dit jaar over omdat ik er gewoon even geen uitdaging meer in zie. Misschien over 2 jaar eens uit een heli springen. :)

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt toch altijd nog ziekere tricks oefenen? Mij lijkt dat de mogelijkheden in een (goed) funpark grenzeloos zijn.

Maar gewoon boarden in een sneeuwhal vind ik idd niet zoveel aan. Alleen moet ik echt even ergens een beginners freestyle lijn vinden. Wat tot nu toe kom ik alleen intermediate - gevorderd tegen en dat is toch gewoon net wat te moeilijk voor mij. Ik hoop dat het in deze winter ook flink gaat sneeuwen, zodat ik flink kan kloten.

16. Remco

Remco Guest

Ik ben er maar een week, sowieso heb ik geen zin om een hele dag (laat staan een week) in een park te spenderen om die tricks het jaar daarna weer verleerd te zijn. Dat schiet gewoon niet op.

Leipste trick die ik kan is een switch 540 Tweaked Mute en dat vind ik wel even best.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jeffer, die MTB route Zeddam, ik las dat daar in de afdaling wat jumps / drops lagen, maar dat die zijn weggehaald. Maar dat bericht was al even oud, hoe was dat gisteren? Tenminste, je had hem gisteren gereden toch?

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pff dit is mountainbiken op een heel nieuw level zeg, shiiit:

[yt]hKiW2AAzf-A[/yt]

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    [yt]pd3TlkitmAk[/yt]

_O_

20. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Zit erover te denken om deze te halen. Nu in de aanbieding bij Bijenkorf, wat rijd die lekker zeg :eek:

Deel Deze Pagina