Er is toch ook voor alle balsporten een apart topic? Waarom dan niet voor meerdere extreme sports? Er is ook een snowboard / ski topic, dus voel je vrij om verder te gaan in het
desbetreffende topic. Ben blij dat ik de sport een grote kans geef om aandacht te trekken door er een apart topic voor in het leven te wekken.
Het enige extreme aan fixed gear bikes is dat je doodgereden kan worden als je over wilt steken, omdat je niet snel genoeg kan optrekken. Dat gevaar is inderdaad wel extreem. Maar alleen het element "gevaar" vind ik (/is) niet genoeg om iets als extreme sport te bestempelen.
@ Filmpje van jou: Ik zie daar de toegevoegde waarde van het afslopen van de versnellingen en remmen niet. Een gewone wielrenfiets is veel makkelijker.
@ Red Bull: Ik ben inderdaad bekend met het concept, waarschijnlijk zelfs beter dan jij. Maar Red Bull sponsort tegenwoordig niet alleen extreme sports meer.
Dit is geen extreme sport, maar wel gesponsord door Red Bull:
[yt]O46Db4n21zE[/yt]
Dit is ook geen extreme sport, maar wel gesponsord door Red Bull:
[yt]ZlTgLX6qR8Y[/yt]
[yt]8kmEUuai-tE[/yt]
[yt]_80s47gIDqw[/yt]
Dit is nog steeds een extreme sport, gesponsord door Red Bull:
[yt]7Q7LqbifvQs[/yt]
Ik wil hiermee niet bewijzen dat jouw sport kut is, alleen dat ie hier (nog) niet thuis hoort. Kom vooral terug als er competities worden gehouden waar mensen met fixed gear bikes corked 720's over een dirt jump maken.
Klik om te vergroten...