1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

  1. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Is goed. Even tussendoor, voor de duidelijkheid: Mijn doel is niet om hier mijn dingetjes over fixie's neer te plempen, maar om het er meer over te hebben wat je wel en niet als Extreme Sport kan zien. Zo vaak was ik toch niet van plan te posten.

    Ik weet ook wel dat de fixie-races en tricks/hangouts een beetje in het grensgebied liggen, maar ik vind het juist tof om te zien als er mensen van de ene extreme sport ook geinteresseerd zijn in een andere extreme sport (zoals ikzelf bijv.) Ik weet ook wel dat je een beetje terratoriumdrang hebt, omdat mountainbiken ontzettend stoer is, en fixie rijden niet :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2011
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee ik ben het wel een beetje met je eens wat mountainbiken betreft hoor, daar zijn de grenzen van wat Extreme Sports is en wat niet een beetje vaag. Ik denk dat alle disciplines behalve Cross Country (XC) sowieso onder Extreme Sports vallen en dat de heftigere stukken in XC ook wel onder Extreme Sports vallen. Maar dat filmpje met al die brede (asfalt)paden wat jij laatst postte als voorbeeld inderdaad niet.

    Maar ik ben zeker geïnteresseerd in andere Extreme Sports dan MTB. Vroeger begon ik met inlinen en daarna even skateboarden, daar ben ik wel mee gestopt, maar ik volg het nog steeds. Ik speel er zelfs games van! Daarna ben ik gaan snowboarden en nu ben ik ook nog gaan mountainbiken. Maar ik vind MotoX ook vet, bergbeklimmen, skydiven, basejumpen, hangliden lijkt me supertof, zou ik zeker nog een keer willen doen, zowat alles van BMX (flatland vind ik niet zo cool). Surfen vind ik gaaf, dat wil ik nog een keer gaan doen op een vakantie. Raften zou ik ook nog eens op vakantie willen doen. Wakeboarden vind ik cool, heb ik een keer gedaan en wil ik zeker nog wat vaker doen. Kitesurfen wilde ik een paar jaar geleden op vakantie gaan doen, maar dat was veel te duur en bovendien kan je dat toch niet hier in de buurt doen. Een longboard wil ik ook nog eens kopen, dat wil ik zeker ook nog eens in de bergen gaan doen.

    Volgens mij heb ik nu zowat alle Extreme Sports gehad, dus ja, ik ben zeker geïnteresseerd in andere Extreme Sports.

    Oh ja, en check deze tosti, de kaas is er helemaal uit gelopen, als ik nog langer had gewacht was heel het huis vol gestroomd met kaas en had ik me een baan door de kaas moeten maken. Best gevaarlijk en extreem.

    [​IMG]
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nee hoor, praat eens niet zo gek.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Tuurlijk maak ik hier de dienst uit. :+ Maar ff zonder grappen: Ik heb toch dit "concept" (dit topic dus) bedacht. Oftewel: ik heb bedacht dat we het in dit topic over een bepaald onderwerp kunnen praten. Dat is dus van zichzelf een regel. Alles buiten het originele idee (zoals beschreven in de startpost) is dus offtopic en hoort dus, zoals het woord als zegt, ergens anders thuis. Het verschil is misschien niet altijd even duidelijk, maar ter vergelijking: in het "WTF topic" horen ook geen "+/- momenten" thuis. Of nog een beter voorbeeld: In het Photoshop Art topic horen geen webdesigns thuis, ook al zijn ze met Photoshop ontworpen, die horen in het Webdesign Topic thuis. En in het Battlefield 3 topic horen ook geen Modern Warfare 3 posts thuis, ook al lijkt het veel op elkaar, het draait allebei om First Person Shooters. Maar dat bekent nog niet dat het over een kam geschaard moet worden. Net als GTA en Saint's Row. En zo kan ik nog uren door gaan. Maar laat maar, want volgens mij hebben Tom en ik de hele fixed gear discussie al een beetje achter ons gelaten (tenminste, dat maak ik op uit z'n laatste post).
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisterochtend voor het eerst in weken weer lekker kunnen losgaan in Lage Vuursche. Parcours lag er gewoon geweldig bij. Bij de 'oprit' hadden ze nog een kleine ramp gemaakt :D ff gasgeven en met 30 km/h een paar meter vliegen.
     
  6. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Nouja, ik ben het wel met Pim en Flix eensch hoor. En voorlopig klaar met de discussie, haha. Maargoed, denk dat ik toch hier blijf posten, iedereen mag immers zelf bepalen of het wel of geen extreme sport is. Eigenlijk is het gewoon een upcoming extreme sport :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2011
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dames, kappen. Het gaat al lang niet meer over of dat FGB een extreme sports is of niet. Denk dat het best is dat jullie akkoord gaan met het feit dat jullie het hier over niet akkoord zullen geraken.

    Fixed Gear Bike heeft onderhand een eigen topic dus als je over FGB wilt praten, kan dat daar. Hier horen al de andere "extreme" sports die geen eigen topic hebben.

    En Remco, bedankt voor weeral de zoveelste post van jou die niets bijdraagt buiten wat provocatie.
     
  8. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Mag ik wel, serieus, vragen waarom Fixie's niet gewoon hierbij kunnen? Ik vind het leuk als er over de overlap van verschillende extreme "vrijetijdsbestedingen" gepraat kan worden. Anders raakt de ASEL zo verzadigt, niet?
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mag je gerust vragen en ik zal je zeggen dat ik het niet weet. En het maakt mij eigenlijk ook niet uit. Enigste dat mij uitmaakt is dat er rustig gepraat of gediscussieerd kan worden. Met FGB in deze thread gaat dat blijkbaar niet dus lijkt een eigen thread voor die sport een goede oplossing. Zo kan er over beiden naar hartenlust gepraat en gediscussieerd worden zonder dat er kinderachtige ruzies bestaan zoals die van daarnet/hierboven.

    Nu dat dat opgeklaard is, terug on-topic a.u.b.. Wil je over FGB praten, dan kan dat hier.
     
  10. Remco

    Remco Guest

    En wil je over mountainbiken praten, dan kan dat hier
     
  11. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het weekend meezit qua weer ga ik eindelijk in Zeddam rijden. Schijnt een van de mooiste parcours van NL te zijn. Heb ook nieuwe winterhandschoenen gekregen voor mijn verjaardag:

    [​IMG]

    & een superhandig pompje die onder de bidonhouder zit bevestigd.

    [​IMG]

    Verder nog een thermohemd aangeschaft. Had het afgelopen winter zo koud met alleen mijn winterfietspak aan..brrrrr -6 C.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    [yt]e-IZ4hwJuAE[/yt]

    Voor de liefhebbers van That's It, That's All :+
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Zie nu net dit topic , begin volgend jaar april/mei met een skydive cursus. Mijn broer en 2vrienden hebben hem dit jaar al gehaald. Ik had dit jaar jammergenoeg geen geld. Had het wel eerder willen doen omdat we begin april voor een vrijgezellen week naar vegas gaan, zij gaan daar wel springen... En ik blijf helaas op de grond :mad:
     
  14. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dit gebruik je gewoon als excuus om daisy dukes te dragen!

    [​IMG]
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Mwhaha, je zou een maat van me moeten zien; precies zo 8)
     
  17. NationaalJeugdteam

    NationaalJeugdteam Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Nationaal Jeugdteam Drakenbootvaren

    Drakenbootvaren,....

    iemand ooit van gehoord? Valt dit onder Extreme Sport? Tuurlijk doet dit dat!

    Volg ons naar het EK 2012 :) Of kom eens een kijkje nemen, we ontvangen je graag! en laten je ook een keer meetrainen als je wilt! we trainen in Alkmaar, Amsterdam en Zoetermeer! dus als je in de buurt ben kom eens kijken!

    Volg ons via Facebook :)
    http://www.facebook.com/pages/Nationaal-Jeugdteam/281302028582125

    Tot ziens
    Het Nationaal Jeugdteam Drakenbootvaren
    _0/
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  18. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    :D
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [yt]vH2vAfdNWy0[/yt]

    Damn vette video van Red Bull!
     

Deel Deze Pagina