1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Extreme Sports: Skateboarden, Mountainbiken, BMX, etc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 18 feb 2009.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Mijn eerste deck was ook een ATM.
    Werd mijn toen aangeraden als instapdeck. :)
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Jammer alleen dat allesbehalve het deckje troep is, maar het deckje is ook echt goed. Dat vind ik zo vreemd.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Het was eigenlijk ook alleen het deck wat ze me aanraden. :+
    Trucks, lagers en wieltjes had ik allemaal van een ander merk.
     
  4. Remco

    Remco Guest

    Trucks: Thunder
    Wieltjes: Spitfire
    Lagers: Pigs

    Ideale combi:)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet nog niet zeker of ik voor een complete set ga. Op die site van Downtown staan ook alleen maar prutdingen (van complete sets dan). Ik denk dat ik gewoon maar meteen voor kwaliteit ga. Als ik dan een keer een nieuw deck nodig heb, dan hoef ik niet ook nieuwe trucks lagers en wieltjes te kopen omdat die eigenlijk troep zijn.
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Ah, word je toch nog verstandig! :cool:
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Vandaag nog even lekker wezen boarden. 360 early indy is net niet gelukt, maar we komen al aardig in de richting:)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hier is trouwens een filmpje van wat skaters op de skatebaan in Schijndel:

    [yt]XKwzP5cJAJQ[/yt]

    (alleen dat gedeelte buiten, wat je het meeste ziet, is dus in schijndel)
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    had vandaag ook wel heerlijk geskate. 360 flips popte eruit vandaag bij mij, nollie, switch fakie en standaard.
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    @ Dusky Demon

    woo, die gasten zijn best wel fakking goed!
    Nice filmpje!!!!!!!!!
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Het is toch maar 1 dude?
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja het is alleen Luuk volgens mij. Maar best veel van die gasten daar zijn echt mega goed (niet dik pro ofzo maar wel goed), maar die zitten daar ook echt al hun halve leven. Maar volgens mij wonen de meeste nu niet meer in Schijndel. Tenminste, ik zie ze nooit meer.

    T was vandaag wel perfect weer. Jammer dat ik nog geen skateboard heb, anders had ik ff flink geoefend. Maar voor volgende week is het weer dus gewoon weer kut voorspeld =(
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Voor alsnog is het droog, maar het zal wel weer zeiken van de regen als ik thuiskom.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou lekker is dat. Het is hier echt tyfusweer. Dikke dikke harde hagel en het regent al de hele dag kij hard. En morgen wilde ik een skateboard gaan kopen :'-( Hopelijk is het dan iets beter weer. En daarna ook zodat ik ook echt kán skateboarden.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Nee daarna blijft het regenen tot je dood 8).
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik bedoel spoedig :+
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Et voila :)

    Deck van Foundation Skateboards (€70), trucks van Independent (+ €60), wieltjes van Almost (+ €30), lagers van Rush (+ €10) en gewoon een neutrale griptape (+ €5 = €175 best wel duur op zich 8)).

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik heb hem al ingewijd met een eerste val :+
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Nice, alleen je wielen wel naar binnen draaien, dus dat het plaatje aan de binnenkant zit. Zo slijt het plaatje minder snel :+
    Verder voegt het niets toe. Als je gaat zitten sleutelen aan je board, draai je trucks niet te vast anders gaan de bushings(rubbertjes) scheuren.

    Normale prijs voor een zelf samengesteld board, die van mij was ook rond de 180 euro. Wielen en trucks kan je echt lang mee doen, zelf had ik 3 verschillende decks bij dezelfde paar wielen en trucks.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gast. Als het plaatje aan de binnenkant zit zie je het ook niet :+ Maar volgens die kerel waren dit de sterkste trucks die hij had/kende. En ik ga de trucks nog wel iets vaster zetten, niet te vast dan, maar zo is het niet echt handig met fliptricks.

    Trouwens, bij een maat van me zit nog zo'n laagje rubber onder de trucks, maar dat is bij niet. Hoort dat en is die dude het vergeten of maakt dat niet uit?
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Oh kijk, hier heb je de specs:) Vette set, die eerste boardslide doet zo'n pijn.
    Laagje rubber is voor nepperds;) Heb ik ook niet. Independent trucks zijn wel relaxed inderdaad.
    Maar ik vind het trouwens wel veel geld voor een foundation plank. Ik heb een alien workshop new wave plank en die was maar €45,-. Voor de rest zit wel redelijk normaal hoor. En die almost wieltjes zijn echt gruwelijk. NIET OMDRAAIEN inderdaad, heel sad is dat. En trouwens, aan de binnenkant slijten ze ook hoor;)
     

Deel Deze Pagina