Idd, maar ik lees net dat Jos een grote concurrent erbij heeft voor een plek bij Jaguar. Het is maar een gerucht, maar toch
www.rtlgrandprix.nl is de bron
De overgang van Montoya naar McLaren zou wel eens bij een Engels theekransje kunnen worden geregeld. Natuurlijk is de invloed van buitenlandse partijen bij McLaren, Williams en Jaguar inmiddels heel groot. Jaguar is zelfs eigendom van het Amerikaanse Ford. De oorsprong is echter Engels en daarom wordt Jackie Stewart naar voren geschoven om met Ron Dennis en Frank Williams aan een kopje thee te slurpen en ondertussen de Formule 1-deal van het jaar af te bekokstoven.
Williams heeft geen zin in een ongemotiveerde Montoya in 2004 en laat de Colombiaan vroegtijdig vertrekken naar McLaren. Dan zit Williams met een gat. Dat kan mooi worden opgevuld door de alom gewaardeerde Mark Webber. Die heeft alleen nog een contract bij Jaguar tot 2005. “Nog een kopje thee, Frank?” zegt Jackie terwijl ze een prijs afspreken voor het openbreken van het contract van Webber.
Geregeld! Frank kan naar huis. Jackie en Ron gaan nog even naar de pub voor een pint. Jaguar heeft de liquide middelen hard nodig, maar na de deal met Frank heeft Jackie weer wat te besteden en hij wil graag een aansprekende Britse rijder. Wat ga jij eigenlijk met Coulthard doen, vraagt hij aan Ron. "Die probeer ik in de DTM te dumpen," zegt Ron. "Of wil jij hem hebben?" "Nog een biertje, Ron?"
Ik hoop dus echt niet dat Montoya naar McLaren komt, dan liever webber naar McLaren.
Laatst bewerkt: 29 sep 2003