1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Over een paar jaar bestaat Minardi niet meer}:]

    Ik hoop dat Minardi wordt verkocht net als toen met Tyrrel gebeurde, want dat was ook helemaal niks, maar nu is het BAR geworden en dat is een team dat mooi meestrijd in de middenmoot:)
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Villeneuve weg bij BAR

    Villeneuve is er misschien vanaf de volgende race, dus niet meer bij. De wk van 1997 heeft geen stoeltje meer:'-(

    Ik vind het jammer als hij definitief de f1 uit vliegt, want het is altijd mooi om hem te zien met zijn rare maar wel mooie acties:cool:
     
  3. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat hij weggaat vind ook heel jammer. :'-( :'-( :'-( . Ik las nog wel op teletekst dat hij er in Japan bij is maar dat is dan echt zijn laatste race in de hele formule 1 denk ik :'-( :'-( :'-( .
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    :mad: :mad: :mad:

    Formule 1 naar SBS 6

    Het ANP meldt dat volgend jaar de Formule 1 niet langer bij RTL te zien zal zijn. SBS6 heeft de rechten voor de autosportklasse opgekocht, door meer geld te bieden dan RTL. Wie er van de vaste presentatoren en pitreporters meegaan naar het nieuwe programma is niet bekend. RTL is de rechten na 11 jaar kwijtgeraakt. Van RTL en SBS ontbreekt tot nu toe elk commentaar.

    edit bron: http://www.formula1.nl/nieuws/5483_0_2_0_C/

    :mad: :mad: :mad:

    Nu was er op RTL5 al veel reclame, maar op SBS is het altijd nog iets erger, en dan die stomme sms-spellen de hele tijd tussendoor. Zo heeft SBS het darten en de gouden gids divisie ook verpest en nu is de F1 dus aan de beurt.

    :mad: :mad: :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat Olafmol wel blijft en die pit gasten ook blijfen want die zijn gewoon een goed team die je altijd goed kommentaar verzorgen.
    Want als je dan bijv dat kommentaar bij NL2 hoord in is het echt zo gevoelloos, het enige wat hij doet is van een stuk papier lezen |:-
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Das waar, Olav Mol heeft vaak slordigheden in zijn commentaar zitten. Of hij zit gewoon niet op te letten, maar er straalt tenminste wel enthousiasme vanuit.
     
  7. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF? Damn, dat is wel echt minder......:mad:
    Als we volgend jaar dan een of andere weirdo als commentator krijgen zal het een heel stuk minder boeiend worden.
    Ik hoop dat SBS zo slim is geweest om in ieder geval Olav Mol mee te nemen in het "contract".
     
  8. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffffff, eerst wordt het voetbal verneukt, nu ook nog de F1! :mad:
    Zul je zien dat die idioot van een Hans Kraay jr. pitreporter wordt, argh!
     
  9. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehehe, gaat ie allemaal van die vage vragen stellen.
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoop het ook, maar het zal wel niet, SBS koopt alles maar weg bij de andere zenders:mad:

    Toen het voetbal nog op NL2 was, vond ik het ook een stuk leuker om naar die voor- en nabeschouwingen te kijken.

    SBS6 heeft alleen maar voetbal commentatoren:mad: , en die moeten nu commentaar bij het darten geven en nu dan ook al bij de F!:mad: :confused:

    Oldenburger en Kraai jr. weten toch niks van de F1, ik hoop echt dat ze wel alle commentatoren hebben meegenomen, in ieder geval Olav Mol:{ :'-(

    Die analyse op iedere vrijdag gaat nu natuurlijk ook nog is niet door:mad:
     
  11. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow k*t... :mad:

    Bah, hier kan ik boos om worden. De sfeer zal ver te zoeken zijn als alle pitreporters vervangen worden door onwetende nitwits... en daar zit ik echt niet op te wachten. SBS krijgt echt duidelijk teveel macht in televisieland...grrr!
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hoorde het gister bij B&vD.. Echt bagger nieuws dit.. Zelfs als Olav en de rest mee gaan ben ik toch bang dat het achteruit gaat. Zoals zilverpijl al zei, we krijgen nu om de 5 min. reclame..
    Voor nederlandse formule 1 fans is dit erg slecht nieuws :mad:
     
  13. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook bij B v D,
    SBS is echt k*t, echt weer een SBS6 actie, hiermee denken ze veel kijkcijfers te halen en het gaat ze zo te zien nog lukken ook!
    En om de 5 minuten reclame zal ook wel gebeuren, gewoon té commercieel.
    Waarom moeten ze toch alles hebben!?!?!
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Als bijv die Hans kraai J verslag gaan doen dan is mij de lol van de F1 al snel over, ik kan me zo ergeren als ik die gast z'n hoofd zie of hoor. |:-
     
  15. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    RTLGP: Sponsoren van Verstappenontvangen openingsbod van jaguar. Trust baas Perridon is positief "in mijn ogenzou het moeten lukken!"...

    Ik ga in ieder geval duimen!_O_ _O_ _O_


    Olav mol heeft gezegt volgend jaar niet naar SBS6 tegaan....:'-(
    Klote zooi, die klote SBS6|:-
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2003
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Bron???

    Dat wordt dan luisteren naar een stel voetbal commentatoren:mad:

    Ik zie het al voor me:

    in de studio:
    Edward van Kuilenborg

    pitsreporters:
    John van Vliet en Hans Kraai jr.

    Commentator:
    Leo Oldenburger

    :mad: :mad: :mad:

    SBS6 heeft alleen maar voetbal mensen in dienst, dat wordt nooit wat:mad:

    Bij het darten krijg je ook altijd verslag van die voetbal gasten:mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2003
  17. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan je niet menen! Die gast gwef met zoveel enthausiasme commentaar dat het veel levendiger word. Hij weet er ook veel van af en n zal je wel zon sbs6 nerd krijgen die van een blaad je afleest en die geen contacten heeft met de F1-coureurs zelf! En dat is heel belangrijk!!
     
  18. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik kan het je niet vertellen....
     
  19. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Omdat je het niet weet of...?:confused:
     
  20. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoorde gisteren of eergisteren bij RTL boulevard een gesprekje met Olav Mol en ik begrep uit zijn woorden dat ie stevig aan het twijfelen is... ik denk dat ie zo gek is van F1 dat ie gewoon meegaat.

    Ohja; ff een quote van Olav:
    Wat maakt het uit waar je het presenteerd...
     

Deel Deze Pagina