1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Olav moet gewoon mee gaan:cool:

    Als ik Olav was zou ik het gewoon doen, want hij heeft nu toch bijna geen werk meer voor RTL. Trouwens als hij het niet doet, zal hij niet zo vaak meer bij een f1 race kunnen zijn en dat zou Olav_O_ zeker niet willen:cool:
     
  2. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Nogmaals ik denk ook dat ie het wel doet. F1 is die man z'n leven en alles. Hij zei dat F1 meer dan een kwart van hem uitmaakte (ik hoop dat het begrijpelijk is, hij bedoelde dus dat zijn ziel voor 25% uit F1 bestaat en dus niet dat ie een kwart van de F1 bezit...)

    Plz Olav follow the F1 _O_ .

    En SBS blijf aub van alle andere sporten af! Staks moet ik volgend jaar de Tour op SBS gaan kijken....tenminste dan kan je tussen de reclame door een beetje wielrennen zien...
     
  3. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop ook dat Mol meegaat naar SBS. Anders blijgt er van de F1 op Nederlandse TV weinig over :mad: . Ik weet namelijk bijna zeker dat SBS niet zoveel aandacht aan de F1 gaat besteden als RTL 5 dat deed. Het einge wat we straks te zien krijgen is de zaterdag kwalificatie en misschien en halve race :mad: . SBS heeft gewoon te weinig tijd voor de F1. En daarbij komt nog eens dat ze commentatoren hebben die niets maar dan ook niets van autosport afweten. :mad: :mad: :mad:
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat de reclames wel zo relaxed kort duren als bij rtl 5 (je kan net even iets te drinken pakken) en dat alle commentatoren meegaan
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik las anders vorige week nog in een kranten interview met Olav Mol dat hij vertelde dat z'n contract met RTL 5 gelijk loopt met dat van het Formule 1 seizoen. Hij is nu dus gewoon vrij om te onderhandelen met SBS en hij gaf aan dat ook te gaan doen omdat hij nog helemaal niet wil stoppen met het commentaar geven. Er waren alleen twee mogelijke problemen. Ten eerste wilde hij zoveel mogelijk dezelfde vrijheid hebben om het programma te leiden zoals hij dat bij RTL 5 kon doen en het tweede probleem is dat hij ook nog een radioprogramma doet bij Yorin. En het is dus nog maar de vraag hoe zij zullen reageren op een samenwerking van Olav bij de concurrent SBS.

    Het is dus maar te hopen dat het allemaal goed komt, want net als zo'n beetje iedereen zit ik niet echt te wachten op dat waardeloze commentaar van die SBS gasten.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als het F1 programma in dezelfde opzet zou blijven als nu zou ik er niet zo'n probleem mee hebben... Ben er alleen bang voor, zeker kwa toename en duur van de reclame..
    1 pluspuntje is er wel.. eindelijk die ruud pleite.. blah.. Vooral aan de momenten dat hij denkt gelijk te hebben en dat gaat opdringen aan een coureur (ja ruud jij weet het idd beter als zo iemand) kan ik me erg irriteren.
    Ik hoop in ieder geval dat Olav mee gaat...

    Was een mooie race vond ik,. Zware pech voor montoya, maar ja dat hou je in een mechanische sport.
    Sato was heerlijk bezig vond ik.. Die inhaal actie op wilson was super.. En hij deed het gewoon weer goed. Maar ja thuis grandprix rijders doen het meestal erg goed.. En Sato kent dat circuit natuurlijk als zijn broekzak.
    Ik vond DaMassa erg goed.. Suzuka is absoluut geen makkelijke baan en voor een eerste keer deed ie het erg netjes. Maar toch over het jaar gekeken doet ie het vaak goed op rijderscircuits.
    Vond dat braketestje van hem ook wel grappig.. Zo zwaar ging ie niet eens op zijn remmen en ook niet eens zoveel vroeger dan normaal bij die bocht maar de broertjes schumacher zaten duidelijk te pitten..
    Raikonen heeft gedaan wat ie kon.. Maar meer als een 2e 3e plaats zat er niet in.. Eigenlijk was ie ook 3e geworden als Coulthard hem niet had geholpen. Je kan veel van coulthard zeggen en hij is echt niet mijn favorite coureur maar met dit soort races is ie er altijd goed bij en doet ie altijd goede zaken voor het team..
    M. Schumacher was toch een paar keer erg dom bezig.. Zeker bij die actie van hem op Sato. Dat had hem de race en het kampioenschap kunnen kosten.
    Maar dat gezegd hij is nu kampioen en ik vind ook wel verdient.. Hij heeft er hard voor moeten knokken, dit jaar meer als welk ander jaar dan ook. Maar wie het ook geworden was dit jaar het was zeker verdient.
    Barichello was gewoon top.. Ondanks zijn ervaring heb hij soms rare acties maar op dit soort momenten is ie werelds..

    Ben benieuwd wat het volgend jaar weer gaat worden.. Ik denk dat het net zo spannend als dit jaar wordt.
    Hopelijk zit jos er dan in ieder geval ook weer bij. Duidelijk is wel dat ie zeker bij Minardi nog terecht kan. Maar ik snap hem wel als ie zegt van liever niet. Hopelijk komt ie bij de groene of de gele :) . Liefst de groene dan.
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    8) WTF 8)

    Bericht van F1crew.com

    Feest Schumi loopt totaal uit de hand

    Als er drank in de man is.......dan gebeuren er wel eens dingen waar je spijt van krijgt. Zo ook tijdens het eindfeest van Schumacher gisteravond in het Hotel van de Duitser. Een feestje wat rustig begon liep aan 't eind van de nacht totaal op één grote chaos uit.

    Het begon met wat drank naar elkaar toe gooien, maar dat werd al snel gegooi met stoelen, tafels en zelfs een TV moest het begeven.

    "Het leek wel alsof er oorlog was geweest" aldus één van de schoonmaaksters die na het feest nog uren bezig waren het spul weer op te ruimen.

    "Michael gaf z'n broer een televisie die Ralf daarna zo uit het raam gegooid heeft. Daarna was het hek van de dam en gooiden Schumacher, gehuld in een Toyota shirt, en Panis nog stoelen en tafels door het raam. "

    Ook de koelkast moest er aan geloven. Deze werd vakkundig door Schumacher gekanteld en op de grond neergelegd.
    Het feest in de VIP-room eindigde op een 'gekaapte' vorkheftruck waar Schumacher samen met een aantal gasten rondjes op ging rijden.

    http://www.formula1.nl/nieuws/5569_0_2_0_C/

    Foto's
    http://www.formula1.nl/f1crew/2003/races/japan/afterparty/index.php

    Originele bericht
    http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2003471498,00.html

    Nog een bericht van formule1.nl
    Tifosi verrast over feestende Schumi

    Italiaanse fans hebben met verbazing kennis genomen van de foto's van de feestende Michael Schumacher die de Britse krant The Sun vandaag publiceerde. Veel tifosi vinden de Duitser nog steeds kil en weinig emotioneel. Ze hadden nooit verwacht dat de wereldkampioen zo 'cut loose' kon zijn in zijn vrije tijd.

    De foto's van The Sun laten zien dat Schumacher met zijn broer Ralf en enkele teamleden van Toyota flink te keer gaat. Hij lijkt van shirt te hebben gewisseld met Olivier Panis, rijdt rond in een gestolen heftruck en dolt met zijn broer in een BMW. "Ze waren compleet door het dolle. Het leek wel een oorlogsgebied", zegt een ooggetuige in The Sun.

    De ooggetuige maakte ook foto's van de puinhoop die de gebroeders Schumacher en de Toyota-mensen aanrichtten in hun hotel. “Het begon met het gooien van drank en toen escaleerde het. Michael, die een grote sigaar rookte, gaf de televisie aan Ralf en die gooide hem uit het raam. Michael en Olivier [Panis, die het kampioenschap van Michael meevierde] pakte een aantal tafels op en gooiden die door het gebroken raam.”

    http://www.veronica.nl/index.php?site=f1home
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok.. ik ben geen schumacher fan.. maar des ondanks gun ik hem dat 6e kampioensschap best.
    Maar dit is absoluut kampioen onwaardig..!!
    Ik mag ook hopen dat hij hiervoor nog bestraft wordt door de FIA want dit is hele slechte reclame voor de sport als de heer schumacher zich zo misdraagt.
     
  9. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou nou nou...ik dacht dat hij tog wel wat meer verstand had dan een kleuter. Hopelijk moet hij alles schade betalen en zelf schoonmaken. Schonmacher of wat dan ook
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ach ja, die gasten hebben geld zat, dus een tv of een koelkast minder..., daar ligt de heer M. Schumacher echt niet wakker van:+ :{

    Ik vind dit eigenlijk wel een beetje tegenvallen van Schumacher, ok ik ben zeker geen fan van hem, maar ik dacht altijd dat hij een hele beheerste man was buiten het circuit.

    Op zich is het ook wel weer grappig, ik zie het al voor me:

    en Ralf smijt hem het raam uit:+
     
  11. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha hij wil een keer weten hoe het is om als een rockster te leven :p

    maar had nog een vraagje bij het eind van de race lieten ze toch een samenvatting zien van de hele race maar hoe heette dat liedje van Metallica want dat was zo'n mooi liedje.

    alvast bedankt
     
  12. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Geen idee:)

    Maare goed nieuws:

    _O_ Olav Mol_O_ blijft commentator in de Formule 1:cool:

    Bron: www.f1crew.nl
     
  13. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal heel mooi zijn als ze mee gaan, ik hoop het vanharte :)
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Gaat het dan echt naar SBS6? Dat is echt zo'n kut-zender, zou mooi zijn als Olav mee kon. Want bijvoorbeeld die kerel die ze bij de DTM hebben is echt maar dan ook echt slecht. :{
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Als SBS6 de F1 net zo gaat uitzenden zoals ze gedaan hebben met de Embassy, dan gaat deze knakker voortaan lekker Rai Uno kijken voor F1
     
  16. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar moet op gedronken worden! hia ha ho! :p

    Dat zal echt bete nieuws zijn. Hopelijk gaat de rest van het team ook mee_O_
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat valt wel te hopen.. nou ja behalve ruud dan........
    Olav is in ieder geval alsvast top.. nu maar hopen dat ze niet om de 5 minuten een reclame blok van 10 minuten erin donderen..
    Denk dat ik anders toch wel ff een klacht brief ga schrijven en die persoonlijk in de strot ga douwen van degene die verantwoordelijk is voor die ellende
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Als ze net zoals met hun andere sporten doen ga ik misschien ook op een andere zender kijken. Misschien Canvas.
     
  19. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb ik slecht nieuws voor je

    stond bij www.f1crew.nl
     
  20. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan hoop ik dat Allard Kalff weer terug komt en dat hij samen met Olav Mol verslag doet van de race:cool: :cool: :cool:

    Olav Mol en Allard Kalff vind ik beter dan Jack, Rik en Olav.

    Misschien wordt de pitspost dan ook weer leuk (als ze die nog doen)
     

Deel Deze Pagina