1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Denk het niet.. Mocht dat gebeuren gaan ze kijken wie van de 2 het vaakst op Pole heb gestaan..
     
  2. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmmm....ja, ik denk dat je gelijk hebt.
     
  3. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    De concurrentie is in ieder geval gewaarschuwd:
    Coulthard zet ronderecord Valencia

    David Coulthard liet vandaag zien dat de MP4-19 in ieder geval de potentie heeft om hard te rijden. Op het circuit van Valencia wist de Schot het ronderecord terug te brengen naar 1:10.021. Coulthard zelf bleef er echter vrij nuchter onder.

    "Is het snel gnoeg om een Grand Prix mee te winnen? Dat is maar de vraag en dat weten we niet voordat we in Melbourne zijn geweest. Daar zien we wat iedereen kan." aldus een nuchtere Coulthard.
    www.f1crew.nl
     
  4. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ie ut toch mooi gedaan want een paar dagen geleden had ie toch een rondetijd van 1.12 ofow (iig hoop ik dat Raikonnen en Mclaren vokgend jaar WK worden)
     
  5. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    :'-( :'-( :'-(

    Wurz rijd weer niet mee in de Formule 1 volgend jaar.

    Ik las net een nieuwsbericht op de site www.rtlgrandprix.nl, ze hadden de mededeling dat Wurz gewoon testcoureur bleef bij McLaren. Wurz koos zelf voor de beslissing om testcoureur te blijven.

    Ik vind het een dom besluit van Wurz. Als Wurz terug wilt komen moet hij wel snel zijn, want over een paar jaar zijn alle teams Wurz vergeten en zullen we hem dus nooit meer terug zien wat ik zelf dan heel jammer vind. :'-(
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Het is dus weer hetzelfde verhaal als vorig jaar met Wurz. Ik snap ook niet waarom die niet gewoon naar Jaguar was gegaan:confused: . Hij hoopte Coulthard of zelfs Hakkinen toen die nog reed te vervangen, maar toen kwam Raikkonen voor Hakkinen en het is nu ook al bekend dat Montoya Coulthard gaat vervangen volgend jaar, dus ik snap niet waarom Wurz heeft bij getekend:confused: . Het enige waar hij op kan hopen is dat Raikkonen of Coulthard een keer ziek is ofzo, zodat hij kan invallen voor 1 race.
     
  7. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Wurz gaat natuurlijk liever racen als dat hij bij McLaren testen. Ik heb het persbericht van McLaren gelezen, en daar wordt het helemaal omgekeerd.
    Wurz had een optie bij Jaguar, maar hij moest geld meebrengen.
    Zijn persoonlijke sponsor "Superfund" bracht 7 miljoen euro's mee. Maar laat nu net de hoofdsponsor van Jaguar "HBSC" net als "Superfund" een bankier zijn..
    Vandaar dat Wurz op zoek moest naar een nieuwe sponsor, en vond Red Bull, die alleen akkoord wilde als Klien [Oostenrijk] in 2004 ook voor Jaguar reed.

    Doordat Mark Webber volgend jaar al onder contract staat, steunt Red Bull nu alleen Cristiaan Klien en maakte Wurz geen kans meer...

    De kansen voor Jos Verstappen rijzen er wel erg door. Cristian Klien deed het heel goed tijdens de testsessies, maar is nog erg onervaren. Verstappen brengt ook nog 12,5 miljoen euro mee }:] . Het officiele bericht zal voorlopig niets van zich laten horen, Jaguar heeft geen haast. Bell, Klien, Webber en Wilson zullen tijdens de wintersessies testen, dat vindt het team meer dan zat..
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2003
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag is bekend geworden dat Cristiaan Klien het tweede stoetje bij Jaguar zal krijgen. Dit betekent hoogstwaarchijnlijk het einde van de carriere van Jos Verstappen. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat hij ergens anders nog aan de bak komt. Volgens mij zijn alle stoeltjes nou wel bezet en mocht er 1 vrij komen dan zal een team eerder voor een jongere coureur kiezen.
     
  9. Rentaur

    Rentaur Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Check hier maar eens.

    2004 FIA F1 World Championship entry list

    Min het tweede Jaguar stoeltje.....

    Dan blijven er nog 4 over niet?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2003
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Das waar, maar Jos had alles op Jaguar gezet. Hij heeft al gezegd dat hij hoe dan ook nooit meer voor Minardi zal rijden. Blijven alleen de twee plekjes van Jordan over. Maar gisteren heeft Heidfeld al een voorlopig contract getekend daar. Dus dan blijft er nog 1 plekje over. Hij zal zich ongetwijfeld daarop gaan richten, maar omdat hij eerst alles op jaguar heeft gezet heeft hij wel een achterstand op de andere gegadigden voor dat plekkie. Vandaar dat ik denk dat het nu echt over is.
     
  11. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat jij te snel een conclusie trekt.
    Jos wil nog altijd bij Jordan terecht, en Eddie Jordan wil het geld van Verstappen.
    Eddie Jordan heeft zelfs een clausude in het contract van Heidfeld, dat hij de Duitser mag ontslaan als een coureur zich met meer geld aanbiedt..
    Het is dus goed mogelijk dat Jos naast of ipv Heidfeld rijdt..
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien wel, maar ja we moeten maar ff afwachten. Ik zie het alleen niet gebeuren. Mooie avatar BTW:cool:
     
  13. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb (misschien was het hier wel :) ) maar k had dus ergens gelezen dat er in heidfelds contract stond dat als er iemand met meer geld kwam dat zijn contract dan ongedaan kon maken o.i.d. het kwam daar iniedergeval wel op neer.
     
  14. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat staat in de post boven je:+

    Maar het betekent dus wel dat Verstappen een goede kans maakt, maar dan moet hij nog even wat sponsoren zien te vinden;)

    Ik denk trouwens toch niet dat Verstappen veel kan doen bij Jordan, want na Minardi is Jordan gewoon het slechtste team van het veld.
     
  15. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat Jos bij Jordan te rijden komt... waarom? Het is een gevoel...
     
  17. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is bij mij een gedachte die mij bij de grandprix van Monaco is opgekomen.
    (kijk in de laatste racereport en je begrijpt wat ik bedoel bij samenvattingen van het jaar!)
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
  19. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, Eddie de man is naar Doordrecht geweest voor gesprekken met Michel Perridon en zijn gabbers!
    Goed nieuws!
    De gesprekken waren deze week met: Minardi: Dinsdag (gisteren)
    Jordan: Woensdag (vandaag)
    En nu wilt Minardi Zsolt Baumgartner in zij team!
    Dus, gaat Jos naar Jordan of probeert Minardi Jos en zijn gabbers hem onder druk te zetten?
     
  20. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Stel dat andere teams Jos een kans zouden geven, zou hij dan erg goed zijn, om zijn ervaring enz? Bij de start komt hij zo goed weg altijd... Laten we hopen dat hij een stoel krijgt bij Jordan!
     

Deel Deze Pagina