1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dit het laatste jaar voor Jos dan wordt, misschiennog 2005 maar dan is het echt over, of er moet een wonder gebeuren!
    Maar er moet ook nieuw bloed komen!
    (Christaan Albers krijgt test voor MClaren dit of volgend jaar vanwege hele goede prestaties in DTM :D, weet alleen nog niet echt wanneer, had ik gelezen op www.f1racing.nl)
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee dat denk ik niet, Vertappen heeft gewoon niet het niveau om heel goed te worden. Hij is binnen de f1 gewoon een coureur die qua kwaliteiten in de middenmoot hoort. Dit kan je zien door hem met zijn teamgenoten te vergelijken. Dan zul je zien dat hij ongeveer gelijkwaardig was aan Salo en de la Rosa. Niet slecht, maar ook niet heel speciaal ofzo.

    Bij minardi zijn nu alle plekjes vergeven (baumgartner en bruni), dus alleen Jordan staat nog open. Maar zoals ik al eerder zei zie ik dit niet gebeuren.
     
  3. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Jordan is het! Trust me!_O_
     
  4. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, Benson &Hedges willen vast een engelse rijder, op verschijdene sites staat ook dat misschien zemet MCnish praten.
    Maar Jos brengt geld mee!
    En dus als hij bevestigt wordt, wordt het nog moeilijk voor Heuidfeld om een contract te krijgen, want Benson & Hedges willen een engesle rijder....
     
  5. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog meer nieuws!
    JOS GAAT NIET NAAR MINARDI TOE! officieel bevestigt!
    MWhahah, dat betekent misschien dat het al bijna rond is Jos naar JordanVandaar dat Minardi een bod op Baumgartner hadden gedaan!
    En opeens vielen allepuzzel stukjes inelkaar, maar de laatste ontbreekt!
     
  6. Rentaur

    Rentaur Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie die neus van de nieuwe Williams BMW al gezien?
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    WOW8) De neus van de nieuwe Williams

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  8. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    1 woord: LELIJK
    maar het zal wel veel helpen.
     
  9. yuki

    yuki Speed Freak

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    afschuwelijk!!!!!

    ik hoop dat er geen enkel team is die dit gaat nadoen.

    (hamerhaai)
     
  10. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik net een beetje aan het rondsurfen, kom ik tot mijn grote verbazing dit bericht tegen. Het gaat over de Russische oliemagnaat Abramovich die Jordan wil kopen en er een topteam van wil maken. Deze Russische miljardair is dezelfde persoon die een tijd geleden de Engelse club Chelsea opkocht en nieuw leven inblies.
    Ik vind het wel goed nieuws alleen ben ik bang dat als dit alles daadwerkelijk doorgaat er weinig hoop meer is op een stoeltje in een F1 wagen voor "onze" Jos.

    Het bericht is ook te vinden op www.verstappen.nl waar zelfs gezegd wordt dat Abramovich zijn zinnen wel eens op Michael Schumacher zou kunnen zetten als het doorgaat 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2004
  11. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, dus Schumacher naar Jordan, Verstappen naar Ferrari... Nou, das dan duidelijk. :+

    Nee, ik hoop dat Verstappen gewoon bij Jordan terecht komt, zoals verwacht. Maar die Rus heeft natuurlijk weinig verstand van F1 zelf en zal er zelf voor zorgen met behulp van geld welke coureurs er dan bij Jordan komen te rijden. Dat zou jammer zijn...
     
  12. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Rus is wel al jaren fan van Formule 1...
    En hij wilt al koopt ie Jordan het beste materiaal, rijders enz....
    Hopelijk komt Villeneuvje dan weer terug, maar al koopt ie em over dan heeft Jos geen kans meer......

    oh, en de nieuwe Williams, dies vet gaaf, hebben jullie em al gezien, vind die voor neus gaaf.
    Hij is wel dik...
    Kijk maar op www.f1racing.nl

    De williams onden we de laatste week goed gebruiken tijdens het sneeuw......8)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2004
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je even een paar posts boven je had gekeken, had je gezien dat er al wat foto's van die neus stonden. ;)
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Arghh die neus van de williams is echt verschrikkelijk. Ze presenteerden de auto zo vroeg dat ze nog konden testen, maar laten we hopen dat die neus toch niet werkt en dat er een gewone op komt, want dit is gewoon verkrachting van de auto.
     
  15. Rentaur

    Rentaur Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen die neus echt wel getest hebben in de windtunnel.
    Als het geen verbetering was geweest hadden ze hem er ook niet opgezet.

    En als het echt werkt zullen er wel meer komen met zo'n neus.
     
  16. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Hebben jullie gister ofzo Kamphues maakt vrienden gezien? BNN. Daar blijkt dat die verstappen best wel een lul is. Toch hoop ik wel dat hij snel even een stoeltje scoort! Is toch wel leuk als hij gewoon ff meerijdt...
     
  17. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hier ben ik het wel mee eens.

    die neus is dik lelijk
     
  18. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die neus wel leuk, niet lelijk..
    En zolang ie maar snel is vindt ik het goed!
    En ik wordt toch wel een beetje gek van dat uitbljiven wie de rijders bij Jordan worden!
    Over 2 en een halfe maand is al de 1e race!
    En ik wordt er tochook wel ziek van dat het ALTIJD zo lang duurt bij Jos voordat ie een contractheeft.|:-
     
  19. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja man, Jos deed vet lullig hem dat sloeg echt nergens op.

    Volgens mij hebben ze die neuzen eerst 10x voor hun botsproeven gebruikt en toen dachten : "He, dat ziet er eigenljk best mooi uit laten we ze op de nieuwe auto zetten.":'-( Wat is dat ding LELIJK!|:-
     
  20. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29

Deel Deze Pagina