Heb je gelijk in en die gast heet Nikolas Kiesa jos had ook tegen hem gezegd dat je geen zachte banden moet nemen omdat je daar sneller blaren op krijgt maar ja kiesa luisterde weer niet.
p.s. ik weet niet of jullie het al weten maar ong een jaar geleden stond er in de Panorama dat ze aan het denken waren (de Rotterdamse gemeente dacht ik weet ut zo gouw niet meer) om een GP in R'dam te houden en stond een foto in de panorama hoe die er ong uit zou komen te zien en dat zag me er toch kewl uit (ze zijden dat dat dan in 2010 af moest zijn) duz hopelijk gebeurt dat.
moet je zien wat ik net heb gelezen op www.rtlgrandprix.nl
RECHTZAAK KOST jORDAN 3 MILJOEN POND
Jordan staat nu niet bekend als een van de meest welvarende teams op de grid. De toekomst van het team is volgens Eddie Jordan niet in het geding. "De toekomst van het team is zeker en we zijn niet te koop." Bronnen rond het team melden dat Jordan hiervoor middelen had gereserveerd.
Een team moet naar de rechtbank kunnen stappen als het meent onrechtmatig te zijn behandeld. De uitkomst van de rechtszaak werpt echter wel een interessant licht op de hele discussie rond het fighting fund voor de kleine teams. Ferrari was al niet zo blij dat één van de belangrijkste sponsors door Jordan voor de rechter werd gedaagd. De andere grote jongens zullen daarnaast niet zo blij zijn dat een steunfonds oprichten, waarmee de kleine teams vervolgens proceskosten financieren.
Laatst bewerkt: 4 aug 2003