1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Verstappen mag ook wel klagen8)
    Die auto's waar hij in rijd stoppen er na 34 ronden gewoon mee:p
    Hij mag al blij zijn dat hij de race uitrijd:+
    Als Verstappen in een ferrari rijd, dan wint hij mischien nog het kampioenschap ook8)

    Welke Schumacher is The Best?:p
    Micheal vind ik de beste F1 Coureur die ernu is...
     
  2. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahahahahahahahaha, laat me nie lachen, die man rijd als een kameel met 1 bult8) 8) 8)
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ?? egh.. wil niet veel zeggen maar dat is zijn goed recht.. Die minardi zuigt ook aan alle kanten.
    Overigens is Jos echt niet de enige coureur die over zijn auto wat te zeuren heeft.. Kijk je moet die minardi niet vergelijken met een ferrari, je moet ook zeker niet de irritatie factor vergeten.
    Als je in een team rijdt wat constant achteraan rijdt en waar heel weinig verbetering inzit dan ga je je op een gegeven moment aan alles irriteren.
    En eerlijk gezegd vind ik dat Jos het wat dat betreft netjes doet dit jaar. Paar jaar geleden was het kwa uitspraken en gebrek aan geduld veel minder met hem gesteld.
     
  4. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Michael natuuuurlijkO-) O-) O-)
    _O_ _O_ _O_
    Die gast is de beste OOIT!
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    zucht.... hier krijgen we het weer.. en waarom rijdt die man dan als een kameel met 1 bult.. wil je dat tenminste onderbouwen?
     
  6. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan je niet beoordelen, omdat ie in een slechtere auto rijd.
    Hij reed ooit( 2/3 jaar geleden?) een keer 1ste voor schumacher en hij wist hem 2 rondes achter hem te houden en dat in een 10x zo slechtere auto als de ferrari.
    Het kan natuurlijk ook aan het team liggen...maar goed:p
    ---------------------------
    en dat micheal schumacher de beste coureur is die er ooit heeft bestaan ben ik met je eens8)
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  7. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    jzk, Jos kan nog niet eens een 'beetje' snelle tijd neerzetten tijdens de kwalificatie, in de race valt ie MEESTAL uit, of het ligt aan de auto of het ligt aan Jos zelf. Ik denk dat andere coureurs beter kunnen presteren. Hoewel minardi niet de 'snelste' (lees langzaamste) is van het stel, vind ik prestaties van Jos erg tegenvallen..

    zucht..
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Jos kan niet eens een snelle tijd neerzetten? egh ff kijken die minardi is gemiddeld 4 sec. langzamer dan de voorste autos, wat verwacht je dan? De enige kans die ze over het algemeen met dat ding hebben is met een afwijkende strategie dan de rest, dat betekent dus ook vaak dat jos met een zwaardere auto kwalificeerd. Dus nog langzamer is.
    Daarbij heeft ie regelmatig genoeg zich voor zijn team genoot gekwalificeerd, dus dat langzame valt wel mee.
    In de race valt ie meestal uit, tja de minardi's vallen idd regelmatig uit, maar als het dus aan de auto ligt is dat ook de schuld van jos? 8)
    De prestaties van die minardi vallen tegen! Wat jos met die auto doet en wat Wilson deed was gewoon knap, en daarmee hebben ze beide bewezen dat het goede coureurs zijn.

    Maar ja het is typisch nederlands natuurlijk om de boel weer af te kraken.. Schijnbaar kijken mensen langs het feit heen dat er maar 20 coureurs in de F1 zitten maar dat hij wel 1 van die 20 is, en dat wordt je ook heden ten dage niet zomaar..
    Maar PSVPSV bewijs maar eens dat JIJ het beter kan.
     
  9. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Toen Schumi met jos in een team reed heeft schumacher hem helemaal afgeslacht. Toen Barrichello met Jos in 1 team reed is ie ook afgedroogd. Lijkt me bewijs genoeg dat ie niet genoeg heeft voor de absolute top. Als je naar zijn teamgenoten kijkt kun je zien dat Jos van het niveau Salo en de la Rosa is. Met andere woorden hij is wel redelijk goed, maar hij behoort niet tot de echt heel goeden, zoals sommigen nog wel eens willen beweren.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk idd dat jos zich niet kan meten met de schumacher broertjes, raikonen etc.. denk ik tenminste. Maar hij is zeker geen slechte coureur wat ook wel beweert wordt door sommige.
    Persoonlijk denk ik dat ie wel beter is als La Rosa overigens :) Ik denk dat je hem in het rijtje Frentzen, Alesi, etc moet plaatsen, goede coureurs maar jongens die het net niet redden. Of door omstandigheden of door het net niet te zijn.
     
  11. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Frentzen en Alesi hebben allebei een keer gewonnen, dus misschien wint Jos dan ook ooit als hij net zo goed is als die twee:+

    Ik vind Jos wel passen bij een team als BAR alhoewel ik hem weinig kans geef dat hij daar volgend seizoen rijd...:{
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik las net op RTL 5 teletekst dat montoya een contract met mclaren had gesloten voor 3 jaar (gaat in 2005 in)
     
  13. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Die montoya moet oprotten; ik haat die vent8)

    *EDIT*
    die gast is veeel te vol van zichzelf!
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kan veel van Montoya zeggen, maar dus echt niet dat hij arrogant is.

    Ik ben geen fan van de man en ik zie hem ook liever niet mclaren komen. Maar arrogant nee, dat zeker niet.
     
  15. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet arrogant als je zegt: Ooh, Ik ga wel ff de snelste tijd rijden in de kwal. ik win wel van schumi.
    Die gast is HEEL erg arrogant. Als er iemand niet arrogant is dan is het schumi wel.

    SCHUMI THE BESTO-) _O_ O-) _O_
     
  16. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Volkomen mee eens :)
     
  17. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk denk dat jos een zeer goede courreur is. Maar hij is op een te vroeg moment bij een topteam terecht gekomen. Omdat hij in 1994 bij Benneton niet presteerde zoals van hem verwacht werd is hij eigenlijk vrijwel meteen afgezakt naar de teams met de "slechtste" auto's van het veld.
    Inmiddels heeft hij veel ervaring (heeft er toch al meer dan 100 gp's opzitten) en zou ik graag willen zien hoe het hem bij een team uit de middenmoot (of eent topteam:D) vergaat. Ik denk dat we nog wel eens verbaasd zullen zijn als dat er werkelijk van komt..
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Zo kan ik me van M. Schumacher ook nog wel iets arrogants herrineren:

    "Raikkonen is een goede coureur, maar ik verwacht niet dat hij mij kan bedreigen voor het WK"

    Of:

    "Ik heb nu een achterstand van 16 punten op Raikonen, dat moet te halen zijn en dan weer het WK te gaan leiden."

    Dit zijn opmerkingen van Schumacher dit seizoen, dus als Montoya arrogant is, dan Schumacher al helemaal:mad:
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja. Als er juist 1 iemand arrogant is, dan is het m.schumi wel.
    Persoonlijk vind ik raikkonen en montoya betere rijders dan schumi. Kijk maar eens hoe dichtbij ze staan in het wk. Zo supergoed is schumi nou ook weer niet.
    De afgelopen 2 jaar (2001 en 2002, maar 2000 niet want toen was het nog close met_O_ hakkinen_O_ ), had schumi gewoon de beste auto. Die auto was gewoon stukken beter dan alle amdere. Maar als je schumi bv in een mclaren toen had gezet, dan had ik je kunnen zeggen dat hij geen wereldkampioen had geworden.
    En als je 2 coureurs moet noemen die alles behalve arrogant zijn, dan zijn dat Mika Hakkinen en Kimi Raikkonen
    _O_
    Ik weet nog goed dat in 1998 en 1999 schumi en ferrari, Hakkinen en mclaren voor geen meter bij konden houden. Dat was nog eens een leuke tijd.
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik blijf van mening dat echte toppers meteen presteren. Ik bedoel M. Schumacher (mega-arrogant}:] ) reed zijn eerste race bij Jordan en werd daarna meteen weggekocht door benetton. Topteam zal Jos nooit komen, omdat daar maar 8 plekken zijn en er meer dan 8 betere coureurs zijn dan Jos. Maar bij een middenmoot-team, waar Verstappen thuishoort, zal hij het best wel eens aardig kunnen doen. Maar als ik een coureur op zijn kwaliteiten probeer te beoordelen kijk ik eigenlijk alleen naar zijn resultaten tov zijn teamgenoot. Dit is mijns inzien het enige rechtvaardige vergelijkingsmateriaal. En als ik zo'n vergelijking met Jos maak, dan komt hij er nou niet echt geweldig vanaf. Zoals iemand hierboven al zei, Jos is er 1 van het niveau Frentzen of Heidfeld.
     

Deel Deze Pagina