1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, Hij is wel mooi 3 jaar achter elkaar wereldkampioen geworden. Ziezo,zeg dat maar eens van montoya:mad: en raikonen:mad: . haha*) *)
     
  2. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Dichtbij staan is niet winnen
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Montoya en Raikkonen zijn nog jong en zitten allebei net drie jaar in de f1, dus het lijkt me logisch dat ze nog geen 3x WK zijn geworden:{
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    _O_ _O_
     
  5. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is ook logisch8) 8)
    Het feit dat ze drie jaar in de formule 1 zitten en nu nou nog niet ééns aanspraak hebben kunnen maken op de wereldtitel (dit jaar ook niet) zegt volgens mij genoeg.:+ :+
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    oh ja .. unlike schumacher natuurlijk die in zijn 1ste jaar al kampioen was..........................................
     
  7. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    neeeyyh, Ok je hebt gelijk, maar schumacher is wel veel beter dan die twee hoor!
     
  8. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    mee eens...
    De laatste grand Prix had Schumacher weer wat aan z'n auto....
    En zo gaat het het hele seizoen al, hij heeft gewoon een beetje veel 'auto' pech en daar kan hij niks aan doen:+
     
  9. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    En dat is gebasseerd op....
     
  10. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een beneton kon ie zelf wereldkampioen worden!
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    zoveel beter is ie anders dit jaar niet.. Kijk ik ga echt niet ontkennen dat het 1 van de grootste coureurs ooit is, hij hoort gewoon in het rijtje Senna, Prost etc thuis.. Maar het is ook niet zo dat hij veel beter is als een raikonen of montoya.. Je moet niet vergeten dat ferrari wel heel erg dominant was en dat dat wel degelijk heeft meegeholpen aan de status van schumacher. En als hij dit jaar wereld kampioen wordt dan is het hem ook gegund want dan heeft ie er hard voor moeten werken. Veel meer als voorgaande jaren.
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    En wie zegt dat dat een slechte auto was?
     
  13. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Montoya en Raikkonen rijden in een even goede auto als Schumacher (ongeveer:p).
    En ze staan nog achter hem in het klassement, en dan is schumacher nog meer uitgevallen (door die f1 2003-_-) dan montoya en raikkonen....
    +
    Die nieuwe regeling... zodat de 'kleinere' teams ook mee konden doen (en volgens mij om schumacher het moeilijker te maken).
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ?? sorry dat ik het zeg maar kijk jij F1 wel eens? die benetton was destijds het topmerk.. Daarna zijn ze vreselijk naar beneden gekelderd.. Williams heeft precies hetzelfde meegemaakt ten tijde van Villeneuve, Hill etc.. Absolute dominantie om vervolgens het jaar daarna helemaal weg gereden te worden
     
  15. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat je ook niet moet vergeten is dat Ferrari Schumacher heeft aangetrokken om het team weer groots te maken omdat ze toendertijd erg aan het kwakkelen waren....
    (en dat is wel gelukt denk ik :D 8) )
     
  16. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wil ook ff zeggen dat ik het eigenlijk belachelijk vind dat de FIA de regels gaat veranderen omdat schumacher al 3 jaar makkelijk heeft gewonnen.:mad: |:- :mad: |:-
    hierdoor heeft ie het ook stukken moeilijker gekregen.:'-(
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ze staan nog wel achter.. Raikonen heeft de laatste tijd ook pech (kijk maar naar de afgelopen race) maar als schumacher zo dominant is hoe kan het dan dat er de afgelopen 3 races (2 of :cool: een williams heeft gewonnen..
    Het is niet alleen het uitvallen van schumacher, die laatste race had hij gewoon pech dat is waar (overigens wel goed voor het WK) maar op de baan heeft ie het zeker moeilijk momenteel met de williams coureurs
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is niet waar. Schumacher is nog niet uitgevallen door een technisch defect aan zijn wagen. Hij is volgens mij 1 keer uitgevallen met een spin, in de beruchte bocht in Brazilie. Raikkonen werd afgelopen race door Ralf van de baan gekegeld en viel op de nurburgring uit met een opgeblazen motor. Montoya weet ik zo niet, maar die had in het begin wel een minder snelle wagen als Schumi.

    Ik zeg dit niet om Schumi naar benden te halen, hij hoort absoluut bij de groten, maar ik ben er nog niet zo zeker van of hij meer kwaliteiten heeft dan de nieuwe generatie toppers.
     
  19. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dat bewijst maar weer, hoeveel ze moeten doen om die man van het winnen af te houden.

    En dan nog zeggen dat die nieuwe regels in het voordeel werken voor de kleinere teams...
    Die 'kleinere' teams staan soms in de top 5 op de startplaats maar voor de rest niet meer...
    De formule 1 wordt nog steeds gedomineerd door de grotere teams(dus die regels zijn aangepast voor Meneer schumacher).
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hmm ja, tuurlijk heeft schumacher daar aan meegeholpen.. Maar wie hebben het meeste werk nog verricht Berger en Alesi, maar iedereen vergeet dat altijd..
    Ferrari zat alweer in een stijgende lijn toen schumacher erbij kwam, zeker ze konden zich nog niet meten met de williams en mclaren destijds maar het ging al een heel stuk beter. Schumacher + co heeft ze over de drempel geholpen, maar hij heeft het echt niet in zijn eentje gedaan.


    Nou wil ik niet helemaal zeuren maar die regels gelden volgens mij voor iedereen.. Zonder die regels had waarschijnlijk nu raikonen een flinke voorsprong gehad aangezien het in het begin van het seizoen echt niet goed ging met die ferrari, het gaat dus meerdere kanten op.. Persoonlijk vind ik die nieuwe regels goed want dit is het spannendste seizoen wat we in jaren hebben gehad.
     

Deel Deze Pagina