1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij heeft alleen vorig jaar echt makkelijk gewonnen. En dat die regels zijn aangepast mogen we allen heel blij mee zijn. Want nog zo een jaar als vorig jaar, had ik niet overleefd.:)

    Als ferrari echt zo sterk is, dan passen ze zich wel aan. En de regelveranderingen hebben overigens geen invloed gehad op de technische specs van de auto. Dus Ferrari heeft van de winter zelf gewoon minder progressie gemaakt.
     
  2. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1


    In Brazilie (toen het regende) had hij de verkeerde banden en toch hield hij het lang vol....
    Hij was sneller dan montoya (en de andere) en dat op de verkeerde banden, en ja dan die bocht:p
    Die banden waren gewoon niet gemaakt voor water in zo'n bocht, en dan vlieg je uit de bocht als je 10 km te hard gaat:p
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  3. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij reed al dertig ronden op die banden door die bocht, dus als het aan de banden lag had hij er eerder af moeten spinnen. Dit was gewoon een van zijn zeldzame foutjes. En hij was niet de snelste, dat varieerde de hele wedstrijd door.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    idd
    overigens.. die bocht was niet gemaakt voor zoveel water en hij was ook niet de enige die daar het slachtoffer van was.. Maar zoals zilverpijl als zegt hij reedt daar al een 30 tal ronden doorheen
     
  5. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    (dit wordt een eindeloze discussie:p)
    Hij reed het gat tussen hem en de mensen die voor hem reden (montoya, ralf? etc.) dicht, en hij wou volgens mij iets te veel in die bocht:p

    edit: en dan nog de laatste grand prix, reed ie net zo lekker, band lek....:eek:
    Hij zou wel wat Duitse vloekwoordjes gebruikt hebben:p
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Raikkonen en Montoya zijn meer uitgevallen dan M.Schumi hoor.
    En M.Schumi heeft meer overwinningen dan Montoya en Raikkonen en dan vind ik het toch verdomd knap dat ze ze dichtbij staan!
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar als er een gat was wil dat zeggen dat de anderen sneller waren in het begin. Anders was er geen gat geweest.:D
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217

    Je moet overigens hiermee niet die williams vergelijken met die van nu... begin van het seizoen waren die gewoon minder.
    Tja ieder heeft zijn mening natuurlijk.. Zelf heb ik op dit moment geen echte favoriet in de F1 zitten, eigenlijk sinds de dood van Senna niet meer.. Daardoor plaats ik schumacher misschien niet hoger als een andere coureur. Schumacher is buiten kijf een wereld coureur, maar dat is een raikonen ook en montaya/ralf/webber/truli to name but a few ook.. Allemaal jongens die het gaat maken in de toekomst.. Is schumacher beter als hun? denk het niet, ik denk dat als een raikonen in dezelfde situatie als Schumacher had gezeten met zo'n dominante auto dat ie ook bereikt had was Michael heeft bereikt. Overigens haalt dat niets af van de prestatie van M...
     
  9. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij was hij gespint ofzo...:eek:
    Want, schumacher rijd gewoon in elk klimaat goed:p
    en vooral in de regen heb ik het idee....:D
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Hoezo dit jaar ook niet, ken jij de WK stand wel:confused:

    Ik geef ze alle drie net zoveel kans op de titel, ik denk dat Montoya en Raikkonen zelfs nog meer kans hebben dan Schumacher, want beide zijn de laatste tijd gewoon beter dan Schumacher.

    Ik weet niet meer wie het was, maar iemand in de bovenstaande replies die zei dat Michael Schumacher altijd problemen met zijn auto had en dat hij daarom niet ver weg staat, daar klopt dus ook niet veel van, want wat dacht je van de blow-up van Raikkonen op de Nurburg ring. Trouwens Schumacher heeft juist heel veel geluk gehad in Duitsland, want als die voorste 3 niet waren uitgevallen, dan was hij ook als hij geluk had 7e geworden.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Jij hebt er verstand van!!!_O_ _O_
     
  12. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Wie crashte er in Brazilie onder dubbel geel in de regen ook al weer van de baan...}:]
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    IDD ja, MSCHUMACHER

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  14. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en..........
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Die opmerking was niet voor jou bedoeld...:{
     
  16. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie het al geplaatst hebben en zo ja srry,
    maar Montoya gaat misschien in 2005 naar Mclaren (hoe kewl zal dat zijn) omdat ie nog een contract tot 2004 bij Williams heeft lopen en daarom mag Couthard alleen nog bij Mclaren blijven omdat Montoya nog een contract heeft. (Mclaren heeft 45 miljoen gevraagd voor Montoya :eek: ,en Montoya krijgt ook 3x zo minder salaris als R. Schumacher bij Williams.)
    Lijkt me een goeie zet van Mclaren hebben ze 2 supergoeie coureurs en mijn 2 lievelings coureurs :D.

    als je alles wilt lezen hier heb je de link:http://www.veronica.nl/modules.php?name=f1_news&site=f1nieuws&sid=49780

    en hier heb je nog een link:http://www.rtl.nl/(/sport/rtlgp/f1nieuws/)/components/sport/rtlgp/2003/08_augustus/nieuws/030813_montoya_naar_mclaren.xml
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  17. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    hebben we het al over gehad.....
    hij reed op de verkeerde banden (droog zoiets?:p) dus 3x zoveel kans om van de baan te gaan (en hoe zou dat nou komen dat in de moeilijkste bocht van mischien wel alle banen, dat je daar eruit vliegt, in de regen, op de verkeerde banden:+).
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan weet je ook hoe de reactie daarop was, maar je kunt niet alles op de banden afschuiven, want niet alle Bridgestone rijders waren uitgevallen, dus het kon wel, Fisichella won:cool:
     
  19. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    R. Schuamcher gestraft met boete

    Ralf Schumacher zal tijdens de GP van Hongarije niet 10 plaatsen naar achter te hoefen starten.
    Die srtaf was eerst gegeven van de FIA.
    Het team van Ralf ( BMW Williams ) was in beroep gegaan tegen die straf.
    Uiteindlijk heeft de FIA besloten dat Ralf een boete van 50 duizend dollar moet betalen.
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou de uitslag van het hoger beroep van Ralf Schumacher is ook bekend.

    .....Tromgeroffel......
    Hij wordt niet teruggezet op de grid in Hongarije maar krijgt een boete van 15000 dollar (bron CNN)


    Duzz dat wordt een mooie dubbel voor Williams in Hongarije
    }:]

    Greetingzzz,
    Rox
     

Deel Deze Pagina