1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] F1 algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Zilverpijl, 8 jul 2003.

  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Dubbelpost haha.

    Maarre volgens mij is mijn bedrag fout dan

    (Fifteen en Fifty lijkt ook zo op elkaar8) )

    Greetingzzz,
    Rox
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ralf blijft dus een klein kansje houden op het WK:cool:

    Alles beter dan zijn broer als WK}:]
     
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit zijn de tijden van de eerste vrije training van de vrijdag (niet de kwalificatie)

    Het is maar een training, maar ik vind dit toch wel een verassende uitslag...;)
     
  4. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, panis start als laatste dus ik verwacht dat de laatste 2 ritten niet zo spannend meer zullen zijn morgen 8)8)
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit is de eind uitslag van de vrijdag kwalificatie:

     
  6. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Micheal schumacher gaat echt wel winnen want hij is de beste
     
  7. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_
    Schumacher is O-)
     
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan moet hij toch echt wat beter rijden dan dit, want de laatste paar races was hij veel langzamer dan Barrichello.

    We zullen het vanmiddag wel zien in de echte kwalificatie}:]
     
  9. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Schumi sux big time! Hij en Ferrari zijn echt zwak de laatste tijd. Ik weet niet of jullie t hebben gezien, maar totdat Barrichello zijn achterophanging spontaan uit elkaar vloog was ie elke ronde minstens een halve seconde sneller dan onze uber-Duitser. Bah, wat ben ik dat beu, dat ophemelen van hem en zijn prestaties. Dat hij de afgelopen 2 jaar gewonnen heeft had ie te danken aan die auto. Op het moment dat de concurrentie ze weer inhaalt (nu dus) komt meneer onder druk te staan en gaat slecht presteren. Dat zien we nu dus. En niet alleen hij, maar het hele team van Ferrari. Een achterophanging die spontaan afbreekt. Sorry hoor, maar als je zoiets bij Jordan ziet dan denk je nog ok, dat kan. Maar een team als Ferrari moet zulke dingen toch wel onder controle hebben. En f*ck dat verhaal over die banden en blablabla, want Barrichello rijdt dan misschien niet helemaal vooraan, maar wel sneller en beter dan Michael. Eindelijk denk ik dat we dit jaar eens geen Ferrari rijder als kampioen gaan zien. Go Kimi en Juan Pablo!
     
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Mwah, tuurlijk heeft schumi zijn titels te danken aan een snelle auto. Maar noem mij een coureur die het WK won in een slechte auto. Ik vind dat je Schumi toch iets te weinig eer doet toekomen. Ik ben zelf ook geen fan van de man en vindt dat hij soms wel te veel wordt opgehemeld, maar dat hij goed is lijkt mij geen twijfel over. Ik ben wel met je eens dat er te veel wordt gezeurd over die banden, men wil blijkbaar niet zien dat op Ferrari na, Bridgestone gewoon bagger-teams heeft en Michelin alleen maar snelle teams. Met Michelin-banden had Ferrari net zover gestaan. Maar het is blijkbaar ondenkbaar voor de meesten dat Ferrari gewoon een mindere wagen heeft gebouwd, en dus krijgt Bridgestone maar alle shit over zich heen.

    Ik vind trouwens wel dat Schumi gewoon zwak rijdt de laatste paar races, zijn auto is minder maar hijzelf ook. De wijze waarop Ralf hem voorbij ging zou de "echte" Schumi nooit laten gebeuren. Hoop voor hem niet dat hij net zo gaat wegzakken als Hakkinen destijds.
     
  11. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, de man kon ook wel goed rijden. Je wordt natuurlijk niet zomaar kampioen. Maar ik vind toch dat als hij onder druk staat dat hij slecht rijdt. Zoals nu dus het geval is. Zijn afgelopen drie races waren gewoon drie keer niks. En het zal voor een klein deel wel door de banden komen, maar het is gewoon het totale pakket dat ook niet goed is. En zoals Ralf hem voorbij ging was inderdaad triest. En nog steeds blijft hij na elke kwalificatie en training roepen dat het wel goed komt... Bah, dat is nou het walgelijke dat ik aan hem haat. Wie denken jullie dat er nu kampioen gaat worden? Kimi of Juan Pablo? Of misschien toch MSC nog?
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga voor Kimi. Schumi rijdt gewoon bagger de laatste tijd. Enige die Kimi zou kunnen afstoppen is Montoya, maar die maakt te veel fouten. Zie bijvoorbeeld die spin afgelopen weekend. Dat soort dingen heeft hij te vaak. Daar staat wel tegenover dat hij de beste wagen heeft, maar Kimi is constanter. Bedoel hij heeft maar 1 race gewonnen en toch staat hij zo hoog.
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Het maakt mij niet zoveel uit wie WK wordt, zolang het M. Schumacher maar niet is}:]

    Kimi of JP, het maakt me niet uit:cool:

    Ik vind het moeilijk te bepalen wie het wordt van de twee, Kimi is misschien heel constant, maar JP is zeker ook. Vanaf de GP van Monaco heeft JP altijd op het podium gestaan.

    Australië: 2e
    Monaco: 1e
    Canada: 3e
    Nürbürgring: 2e
    Frankrijk: 2e
    Engeland: 2e
    Duitsland: 1e
    Hongarije: 3e

    8 podiums voor JP

    Als we bij Kimi kijken naar zijn podium plaatsen

    Australië: 3e
    Maleisië: 1e
    Brazilië: 3e
    San Marino: 2e
    Oostenrijk: 2e
    Monaco: 2e
    Frankrijk: 3e
    Engeland: 3e
    Hongarije: 2e

    9 podiums voor Kimi

    Ze zijn beiden constant, als ze finishen, dan is het bijna altijd op het podium:cool:

    JP enf Kimi_O_

    MS:'-( :mad:
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat Motoya toch kampioen wordt. Hij maakt idd nog wat teveel fouten, maar volgens mij heeft hij op spannende/belangrijke momenten toch meer lef dan Raikkonen.
    Ook de auto van Montoya is beter (Williams-BMW weltmeister:+ )

    Greetingzzz,
    Rox
     
  15. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Raikkonen heeft ook veel lef hoor, kijk maar naar de GP van Australië dit jaar met Kimi en MS;)

    Of Kimi met MS vorig jaar in Frankrijk;)

    Raikkonen rijd zijn races gewoon wat kleurlozer dan Montoya, maar dat betekend ook dat hij weinig fouten maakt;)
     
  16. ps2/xboxgamer84

    ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, alleen ik hoop wel dat McLaren het een beetje vol houdt het laatste deel van het seizoen... De Williams is op dit moment echt de betere auto en das een nadeel voor Kimi. Maar ja... Iedereen die MS kan verslaan mag kampioen worden van mij hoor. Moet je voor de grap ook eens een lijstje maken van de podiums van MS 8) .

    Montoya is wat wilder dan Kimi denk ik. Ze hebben allebei veel lef, en belangrijker, ze zijn niet bang van MS. Was het trouwens niet geweldig hoe Alonso onze Duitse uber-coureur op een rondje zette!? _O_
     
  17. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat Kimi Wereldkampioen wordt en JP 2de,maar had gelezen dat Norberd Haug zegt dat de MP4-18 tijdens Monza klaar zou zijn (waar heb ik dat eerder gehoord) en dat alleen Coulthard hem krijgt:confused: waarom geven ze die niet aan Raikkonen die staat toch op de 3de plaats.
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze geven hem aan Coulthard omdat die steen en been loopt te klagen over de huidige McLaren en Raikkonen er eigenlijk geen problemen mee heeft.

    Greetingzzz,
    Rox
     
  19. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat jullie wel erg negatief zijn over M Schumacher zeg (ook al ben ik fan van hem). Ik bedoel hij heeft toch nog wel altijd 4 races gewonnen dit jaar, wat niet gezegd kan worden van montoya (2 overwinningen) en Raikkonen (1 overwinning). Als je de statistieken bekijkt heeft hij "slecht" gepresteerd in de laatste 5 races. Wel is het zo dat Montoya en Raikkonen erg constant rijden.
    Wat ik wil zeggen is dat iedere prof (maakt niet uit welke sport hij/zij beoefent) een dieptepunt (of meerdere) meemaakt in zijn/haar carrière. Schumacher zit nu in dat dieptepunt maar ik ben ervan overtuigd dat hij eruit komt. Vergeet niet dat hij nog steed leider is (ook al zijn de verschillen nihil) en hij zal er alles aan doen om dit seizoen weer wereldkampioen te worden.
    Dit vind ik dus onzin. Ferrari is een topteam, maar heeft nog steeds kwalitatief gezien de beste auto (ik zeg niet de snelste)
    Wanneer heb jij buiten dit defect aan Barrichello zijn auto iets soortgelijks gezien? Of kun jij je nog herinneren dat een Ferrarimotor zich opblies? (dan moet ik toch wel heel diep in mijn herinneringen tasten voordat ik dat tegen kom)
    Hier ben ik het wel met je eens. Vorig jaar hadden ze niks te klagen over de banden dus moeten ze de "slechte" prestaties van de laatste races niet afschuiven op de banden.
    Kortom, Ferrari zit in een dal (dalletje) op dit moment maar ik zie genoeg perspectief voor M Schumacher om dit seizoen wereldkampioen te worden en volgend jaar zullen ze echt niet onder doen voor Bmw of Mclaren....
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Lol, ze geven hem aan Coulthard om wat extra kilometers met die auto te maken. Raikkonen krijgt hem niet omdat ze het qua betrouwbaarheid niet aandurven.
     

Deel Deze Pagina