Mr Blond.. Ik ben maar van weinig coureurs fan.. En hoewel ik het tof vind dat Jos weer terug is in de F1 ben ik geen echte fan van hem.. Maar ik denk wel dat je Jos erg negatief afspiegelt nu.
Zijn er betere coureurs op dit moment in Nederland.. Ja ik denk het wel, net zoals er betere in duitsland zullen zijn dan schumacher.. Sterker nog ik hoop dat dat zo is.
Maar Jos heeft wel degelijk goed gepresteerd.. En ja ook in de benetton.. Tuurlijk heeft ie ook domme dingen gedaan toen maar 2 derde plaatsen in een niet gelijke auto dan je team maatje is toch goed vind ik. Maar iedereen loopt nu weg met Montoya die in een soort gelijke situatie (semi onervaren in een groot team) zat als Jos destijds terwijl hij nog dommere dingen doet als Jos. Tot heden heeft er geen coureur uit nederland zo goed gepresteerd als Jos in de F1. Hij wist met een achterveld auto (de arrows) te concureren met het middenveld.. In mijn ogen ben je dan een goeie.. En hij gaat er altijd voor, wat mij de laatste 2 jaar zeker enorm irriteert is het gecalculeerd rijden, de strijd om plaatsen werd op die manier steeds meer uit het race element gehaald. Hopelijk veranderd dat door de regels maar Jos was/is wel iemand die daar maling aan heb en er gewoon voor gaat.. Beetje zoals villeneuve.
Over dat doorbreken overigens, naast Jos zijn er wel meer coureurs die niet doorgebroken zijn maar wel enorme talenten zijn. Helaas zijn er maar weinig stoeltjes in de F1 waarbij je geen bakken met geld mee moet nemen. F1 gaat ook minder om talent tegenwoordig maar meer om hoe rijk je mammie en pappie zijn. Meer dan vroeger in ieder geval.
Helaas zijn de tijden van een Senna vs Prost er niet meer.. Hopelijk zien we dat dit jaar wel weer terug..
p.s. er is maar 1 coureur geweest waar ik echt fan van was en dat was Senna.
p.p.s. Jouw mening over Jos is uiteraard jouw mening.. Ik probeer je ook niet zozeer van mening te laten veranderen maar om je erover te laten denken. Ik hoop alleen dat jouw mening van Jos niet gebaseerd is op de nederlandse media want als wij 1 ding goed kunnen is het wel een nederlandse sporter afkraken op het moment dat het minder gaat.. frappant voorbeeld in het nieuws tijdje geleden toen bekent werd gemaakt dat jos ging rijden. ze lieten toen een fragment zien dat Jos een crash maakt. Niet 1 waarbij ie goed rijdt..
Laatst bewerkt: 5 mrt 2003