1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Formule 1 2003

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elitian, 4 mrt 2003.

  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Sorry hoor maar ik vind jou opmerking echt een lachertje als ik dit zo lees volg je Jos niet echt. Hij heeft bij arrows en andere teams altijd beter gepresteerd als zijn team genoten, dus ik denk dat je er niks van af weet of je bent heel erg anti Jos. Natuurlijk kijk ik ook een beetje door een bril met Verstappen glazen ervoor, maar ik blijf altijd redelijk nuchter.
     
  2. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Noem dan maar een coureur uit Nederland die beter is en hij krijgt niet eens salaris bij Minardi alleen als hij punten pakt krijgt hij wat, dus voor het geld hoeft hij het niet te doen.
     
  3. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Euh...

    Jan Lammers,
    Toine Hezemans,
    Arie Luyendyk

    Hehe, die was te makkelijk. Mag ik door naar de volgende ronde?
     
  4. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Grappig....... we hebben het over het heden niet het verleden. Noem is een coureur die nu de potentie heeft om het beter te doen als Jos. Dan doel ik dus op een Nederlander die in de Nissan cup of iets dergelijks rijdt.
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Albers zit er al een tijdje op maar ik denk niet dat hij het gaat maken. De echte toppers komen meestal meteen bij een groot team binnen, al die eendagsvliegen bij Minardi zijn in principe niet interessant..
     
  6. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Webber is geen eendagsvlieg :D
     
  7. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    H'm. Ik heb gelezen dat Jos gewoon een salaris van 500000 dollar krijgt bij Minardi. Dat ie een veelvoud daarvan als sponsorgeld moet meenemen is bijzaak. Zelfs Schumi heeft persoonlijke sponsors die geld in Ferrari stoppen. Ik denk wel dat je met die nieuwe regels soms een hele rare startopstelling gaat krijgen. Het gaat misschien regenen in Melbourne dit weekend hé.}:] }:]
     
  8. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Schumacher moet geen sponsorgeld aan Ferrari betalen, die persoonlijke sponsors ( vb. Fila) moeten niets aan Ferrari, er zijn misschien gemeenschappelijke sponsors, maar Schummi moet niets aan Ferrari

    Boomer, als er in Nederland geen betere coureurs te vinden zijn dan Jos, arm Nederland dan maar
    begrijp me niet verkeerd, Jos is een goeie coureur, maar ik ben er van overtuigd dat Nederland betere coureurs heeft, ik volg de autowereld voornamelijk in België en ga geregeld naar races kijken, Nederland volg ik zo niet, ik hoop dat Jos dit seizoen eindelijk eens weet door te breken ( het zal eens tijd worden)
    ik ben zeker niet anti-Jos, maar ik kan me ook geen fan noemen van Jos, als ik 's morgens op mijn grindsteentjes met mijn fietsje rijd moet ik vreemd genoeg aan Jos denken :+ (nee hoor)
    Jos is een goeie coureur, maar ik ben van mening dat de F1 wat (te) hoog is gegrepen voor hem

    al dat sponsor geld dat vele coureurs moeten meenemen maakt de sporttak trouwens kapot, zo kan elk rijke luiszoontje meedoen ( vb. Pedro Diniz vroeger, hoewel die het bij momenten niet eens zo slecht deed)
    ik heb niets tegen Jos, maar ik ben ook niet voor hem, ik ben eerder voor dat enkel de top in de F1 komt, ik reken jammer genoeg Jos niet bij de top, maar ik ben wel zeker dat er in Nederland coureurs rijden die tot de top kunnen horen
     
  9. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke meningen verschillen he mr. blond ;) .
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mr Blond.. Ik ben maar van weinig coureurs fan.. En hoewel ik het tof vind dat Jos weer terug is in de F1 ben ik geen echte fan van hem.. Maar ik denk wel dat je Jos erg negatief afspiegelt nu.
    Zijn er betere coureurs op dit moment in Nederland.. Ja ik denk het wel, net zoals er betere in duitsland zullen zijn dan schumacher.. Sterker nog ik hoop dat dat zo is.
    Maar Jos heeft wel degelijk goed gepresteerd.. En ja ook in de benetton.. Tuurlijk heeft ie ook domme dingen gedaan toen maar 2 derde plaatsen in een niet gelijke auto dan je team maatje is toch goed vind ik. Maar iedereen loopt nu weg met Montoya die in een soort gelijke situatie (semi onervaren in een groot team) zat als Jos destijds terwijl hij nog dommere dingen doet als Jos. Tot heden heeft er geen coureur uit nederland zo goed gepresteerd als Jos in de F1. Hij wist met een achterveld auto (de arrows) te concureren met het middenveld.. In mijn ogen ben je dan een goeie.. En hij gaat er altijd voor, wat mij de laatste 2 jaar zeker enorm irriteert is het gecalculeerd rijden, de strijd om plaatsen werd op die manier steeds meer uit het race element gehaald. Hopelijk veranderd dat door de regels maar Jos was/is wel iemand die daar maling aan heb en er gewoon voor gaat.. Beetje zoals villeneuve.
    Over dat doorbreken overigens, naast Jos zijn er wel meer coureurs die niet doorgebroken zijn maar wel enorme talenten zijn. Helaas zijn er maar weinig stoeltjes in de F1 waarbij je geen bakken met geld mee moet nemen. F1 gaat ook minder om talent tegenwoordig maar meer om hoe rijk je mammie en pappie zijn. Meer dan vroeger in ieder geval.
    Helaas zijn de tijden van een Senna vs Prost er niet meer.. Hopelijk zien we dat dit jaar wel weer terug..
    p.s. er is maar 1 coureur geweest waar ik echt fan van was en dat was Senna.
    p.p.s. Jouw mening over Jos is uiteraard jouw mening.. Ik probeer je ook niet zozeer van mening te laten veranderen maar om je erover te laten denken. Ik hoop alleen dat jouw mening van Jos niet gebaseerd is op de nederlandse media want als wij 1 ding goed kunnen is het wel een nederlandse sporter afkraken op het moment dat het minder gaat.. frappant voorbeeld in het nieuws tijdje geleden toen bekent werd gemaakt dat jos ging rijden. ze lieten toen een fragment zien dat Jos een crash maakt. Niet 1 waarbij ie goed rijdt..
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2003
  11. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn mening is niet gebaseerd op Nederlandse media hoor ( en nog minder op de Belgische, waar pijnlijk genoeg niet elke race wordt uitgezonden),
    mijn mening is meer gebaseerd op eigen indrukken, ik ben al jaren F1 fan, de media blazen meestal alles veel te hard op

    maar Jos is intussen 31 en hij heeft 17 punten gehaald in 7 jaar, dat vind ik te weinig, daarbij vergeet ik niet dat hij nooit echt het goede materiaal heeft gehad
    goed dat is mijn mening, ik hoop dat Jos stunt dit seizoen.
     
  12. masterape

    masterape Guest

    Staan jullie zondag ochtend ook om 4 uur sochtends op om de grandprix live te volgen. Ikke wel want ik heb er zin in.:9
     
  13. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta natuurlijk op, om te zien hoe goed Raikkonen het doet, hij is goed bezig: 1e in 1e training, 2e in 1e kwalificatie ;)
     
  14. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet dan nog gaan slapen :), ff wat vroeger de kroeg uit, en dan thuis de tv an zetten :p
     
  15. masterape

    masterape Guest

    Is de 1e kwalificatie al gewwts?Huh ik d8 dat ik het systeem snaptuh maar hoe zit het nu? Is er eerst een training waarbij wordt bepaald als hoeveelste je je mag kwalificeren, en dan 2 kwalificatietrainingen die bij elkaar worden geteld en door 2 worden gedeeld ofzo?
     
  16. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Yepz zaterdagnacht gaan we door .. die race moet ik zien!

    Trouwens je kan nog aanmelden voor het GP spel voor de GP van Australie:

    Xbox World Forum Gp Spel
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  17. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    SPOILER !!!!!!!!!!!!

    H'm ben ik nou de enige die s'nachts gekeken heeft or what ? Als je s'middags gaat kijken dit dus niet lezen hé.





    Wat een doorgestoken kaart man, die kwalifikatie ! Voor een team als Minardi heft het nu dus helemaal geen nut meer om jezelf te kwalificeren. Je kunt beter gewoon weer naar binnen rijden want dan kun je de hele nacht aan je auto sleutelen. En als het gaat regenen heb je vette mazzel, ben je de enige met een regen set-up. En als je doordenkt dan kunnen ze op vrijdag het beste ook maar extra langzaam rijden. Dan heb je als je op zaterdag als eerste moet kwalificeren nog meer kans dat er na jou iemand anders zich ook niet kwalificeert waar je dan op zondag bij de start dus voor staat op de grid. Dit is gewoon competitievervalsing man. Nu ga je waarschijnlijk ook zien dat als het op zondag regent sommige teams een defekt aan hun race wagen gaan faken zodat ze de T-car kunnen gebruiken waar ze dan natuurlijk meteen even een regen set-up en een minder volle tank hebben gehangen. En als dit nou nog goed was voor de spanning morgen, maar Schumi staat gewoon op pole en de Mclarens (de grootste concurrent) staan op plaats 10 en 15. En ik heb ook geen benul meer wie er nou met een volle tank start en wie niet. Wat mij betreft mogen ze wel een paar dingen aan het reglement gaan terugdraaien want dit lijkt niet meer op de F1.....
     
  18. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ferrari weer 1 en 2, te hopen dat dat niet het hele seizoen doorgaat ( hoewel ik schumacher fan ben), overigens denk ik wel dat we een mooie strijd gaan zien voor de 2de plaats bij de constructeurs, want mclaren lijkt een beetje weggezakt ( hoewel die kwalificaties niets zeggen) en sauber een opmars, williams ( ralf 9de kan een slechte dag gehad hebben) toyota lijkt zich te kunnen gaan moeien en ook BAR, te hopen dat we uiteraard een strijd krijgen voor de eerste plaats ipv voor de ereplaatsen
     
  19. masterape

    masterape Guest

    Dit is waar over minardi ik vind het slim bekeken. Kun je snachts dan ook kijken zeker alleen canal+? Ik ga morgen 04:00 wel de race kijken.:9
     
  20. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij doet het zeer goed lol
    14e ofzo was het toch:+
     

Deel Deze Pagina